Missende pars ----> par2 ?

ziet er leuk uit trouwens, ga ik ook even binnen halen.

eerst clas ingegeven bij ftdv3 kijken wat de bestandsnaam is, bestandsnaam ingegeven bij http://www.binsearch.info/ en een nzb gemaakt.

(er zijn trouwen heel wat pars exstra gepost)

daarna de nzb geladen en nu maar even wachten tot het binnen is.

gr blokker
 
Welke nieuwsserver heb je eigenlijk?
Ik heb hier eweka en daar hoef ik meestal maar een kleine reparatie te gebruiken of helemaal geen.
Als je veel incomplete files hebt lijkt het me eerder aan je nieuwsserver liggen.
Ik heb dus chello, als ik die gebruik dan heb ik ook een hoop incomplete files.
Die hebben een waardeloze nieuwsserver.

Op zich werkt het makkelijk.
Je download alle files naar je schijf toe
Dan druk je op een par2 bestand, moet je wel eerst quikpar geinstalleerd hebben.
Met dat par bestand gaat hij alle rar files testen, zijn ze niet compleet dat gaat hij naar de aanwezige herstelblokken kijken, heb je er voldoende gewoon op repareren drukken, dan gaat hij ze repareren.
Als alles goed is dan heb je nu een werkend setje rar bestanden.
De eerste rar selekteren met rechtermuisknop en kiezen uitpakken in, dan maakt hij vanzelf een map aan.
Dan branden en klaar.

Let er wel op dat de par bestanden in dezelfde map staan als de rar bestanden.
 
Meestal is hetr probleem dat als die in grote bulk groepen word gepost die heel snel inclompleet raken als je ze met je eigen nieuwsserver download.

Daarom gebruik ik dus ook newshosting hier, 30 dagen retentie en bijna altijd heb ik alles compleet binnen zonder te hoeven te repareren.

Deze danceclassics staat dus ook in de grote nieuwsgroep Boneless.

Mocht je een een betaalde newsserver check het dan effe goed,, sommige ondersteunen de grote bulk groepen niet.

Oh Ik gebruik geen grabit,, dacht dat die ook niet werkte met nzb files,, maar kan dat mis hebben.

Heb hier nog wel newsbin Pro met sleuteltje als je daar geinteresseerd in bent Freggel :)
 
Ik denk ook dat hetaan de server gaat liggen, want ik heb hem nogmaals gedownload, en ik mistte weer een hele hoop, gaat toch aan @Slome liggen denk ik.

Ik zal mezelf wel opgeven bij Eweka.
 
er is wel wat mis met de par2 file`s, ze kunnen een missende par niet repareren.

gr blokker
 
Heb hem gisteren wel effe gecheckd met de par2 files en die werkte toen wel goed.

Maar zag dit wel op FTD staan:

Verificatie mislukt" is de melding in quickpar. Ik kan dus niet repareren. Meer mensen dit probleem !!!??????

Zelfde corrupte files nogmaals binnen gehaald. En nu wel gerepareerd.


Misschien dit nog een optie.

Wil hem anders vanavond wel effe ergens online zetten als je dat wilt :)

Als je zegt welke je wilt hebben zet ik die apart in een file.
 
Bedankt voor jou aanbod, maar ik ga het nog eens proberen, maar dan via eweka, want ik krijg geen meldingen met Quickpar, maar gisteren ( Vannacht) waren er bestanden bij die niet helemaal gedownload waren???

Dus het gaat volgens mij aan de manier van downloaden liggen...
 
heb je al eweka, of heb je vandaag pas betaald. dan duurt het nog wel een paar dagen voor je het kunt gebruiken. laat het even weten anders pak je even een lijntje van mij.
gr blokker
 
@Blokker1 ik heb zojuist mezelf aangemeld bij Eweka en de eerste betaling gedaan,dus moet nog een paar dagen wachten, maar ach dan is het weer weekend dus dan heb ik weer tijd zat. :biggrin:

Alleen nog even kijken wat nu het beste progje om mee te downloaden, want ik heb nu enkel Grabit, newsleecher ook wel maar daar moet ik eens voor gaan zitten hoe dit werkt. ( Of is dit niet geschikt voor de nieuwsgroepen? )
 
Ben nu weer maar eens aan het proberen deze cd set binnen te halen maar nu met "Newsbin Pro" voor nu nog een trialversie.
 
Hallo Freggel,

Verschiet je kruit maar neit meer aan dat dansen, heb die gisteren ook gedownload, en compleet.

Zal hem op een dvd branden dan krijg je die bij de andere die ik jou moet brengen.

aanstaande zondag lijkt mij een goede dag, tenminste als jij niet werkt.

Groetjes Bert.

Ps, die klote kwello hebben weer aan de download gesleuteld, haal nu dowload van 900 KB / sec. Krijg bijna een harddisk probleem, kan niet zo vlug wegschrijven. hihihihihihihia
 
bert50 zei:
Zal hem op een dvd branden dan krijg je die bij de andere die ik jou moet brengen.

aanstaande zondag lijkt mij een goede dag, tenminste als jij niet werkt.

Maar als jij het niet erg vindt dan probeer ik hem zelf ook nog te downloaden, moet mij toch ook lukken als jullie het ook lukt. ;)
 
freggel je hebt pm

gr blokker
 
Maar ik denk dat het nu lukken gaat, want ik heb nu een aantal par2 bestanden bij gedownload, en deze worden nu gerepareerd door Quickpar....

Ik zie nu de missende rarbestanden wel in de map staan, alleen uitpakken gaat nog niet want volgens mij is hij nu aan het repareren?

Maar duurt dit normaal zolang? Hij zegt hier nu dik twee uur!
 
Dat lang duren heeft te maken met de snelheid van je PC en hoeveel hij moet repareren.

Bert
 
Precies, de ene newsserver is de andere niet, en die van @home is zo geweldig niet eerlijk gezegd. Dan is ie weer eens redelijk, en dan is ie weer eens bagger.
Zoals gezegd kan het soms helpen een aantal uur te wachten tot files gesynced zijn, in andere gevallen kun je het beste z.s.m. met downloaden beginnen.

Betreffende de reparatietijd heeft Bert50 al geantwoord zie ik.
 
Dat duurt echt een pokke eind!

Daarstraks aangezet en in de bank geplofd, en zojuist dacht ik dat hij klaar was, maar nou moet hij alles nog repareren?

Sorry, maar nou heb ik echt ff een serieuze vraag:

ligt dit nu aan de Server?

Ligt dit nu aan de uploader?

Want als dit bij de newsgroepen met alle "hot items" zo gaat, dan pak ik ze liever bij de torrents....

Ik ben benieuwd hoe het straks via eweka gaat.
 
Zeg eens hoeveel rars er niet compeet zijn dan,, want meestal duurd het bij mij maar 10 minuten,, of er moeten echt heel veel rars incompleet zijn,, dan duurd het soms wel eens een uurtje,, maar blijft afhangen van hoe snel je pc is.

Check je pm trouwens effe
 
Zoals ik kan zien zijn er 13 niet compleet?

Maar nu dacht ik dus dat Quickpar klaar was met repareren omdat de missende bestanden er nu wel staan en er "rar.1' achterstaat, maar nu bij het uitpakken vraagt winrar nu als ik dat .1 bestand ( het gerepareerde?) heb uitgepakt om een rar.2.....

Echt ik snap hier niks meer van!

En eens te meer blijk ik mezelf erop te betrappen dat ik in herhaling val!

mijn eerste hulpvraag hier was voor mijn 6073, daar kwam ik niet uit....

toen mijn Dream, luktte ook niet?

En nou dit weer....

Ik ga denken dat dit niet aan de programma's ligt die ik hier gebruik, noch aan de pc ( P3 1ghz met voldoende geheugen) maar aan mijn eigen ongeduld, en het niet goed lezen, terwijl ik denk dat ik dit wel doe?

Echt Quickpar is nu pas aan het repareren en dit duurt nu nog meer dan twee uur....

Ik denk dat ik even ga wachten tot ik met Eweka aan de slag kan, want zo schiet het echt niet op. :confused:

Ok? Bert50 als je dit leest denk maar niet dat je zondag er vanaf komt met een bak koffie, en uh wat zullen we doen/ ( Aardbeienvlaai? :biggrin: )
 
volgens mij zijn die par2 niet goed hoor, ik heb hem compleet binnen maar als ik een bestand weg gooi en ik laat hem repareren dan krijg ik aan het eind een foutmelding. en is er wel een bestand aangemaakt met rar1 of zo. ook als ik die file hernoem naar de goede bestansnaam krijg ik dan met uitpakken een foutmelding.

gr blokker
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan