Mooie VPN aanbieding nog 2 dagen!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.866
Waarderingsscore
1.035
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Normaliter ben ik niet zo van het reclame maken.
Maar een tijdje geleden heb ik hier al eens een abo genomen, 3 jaar voor 15 dollar. Werkt perfect.

Ideaal voor als je met p2p bezig bent zoals bijvoorbeeld met torrents, die Brein nu ook onder de loep blijft nemen en nu downloaden officieel illegaal is geworden.

Mocht je mijn link gebruiken, kost het je niks extra's maar heb ik er ook iets aan.;)

VPN lifetime voor slechts 39 dollar! (klik)!  8)

Voor degenen die niet weten wat dit doet... dit verbergt je ip voor acties die je op internet doet. :biggrin:
Je kunt dus anoniem surfen, downloaden etc..
 
@BT

Die actie is er nog.
Ik wilde dit wel aanschaffen, is die prijs per maand/jaar?
Heb totaal geen ervaring met VPN dus moet maar iets proberen.

mvg, papano
 
@papano: er staat "lifetime" dus zo lang je leeft is die geldig.
 
@eendenteam

Bedankt voor je antwoord.
Dan moet ik die maar eens proberen, is dit iets of zeg je neen?


Mvg, papano
 
Ik heb het zojuist aangeschaft en op mijn windows pc geinstalleerd.
Wat ik vind is dat het een doolhof van instellingen is voordat je het goed geinstalleerd hebt.
Niet erg duidelijk allemaal.


Alleen nu nog uitzoeken hoe ik dat in mijn satelliet ontvanger kan proppen.

Misschien dat BT dat weet
 
@The Matrix


Bedankt voor je antwoord.
Ik heb totaal geen ervaring met VPN dus.
Zoveel instellingen dan zal hier bij mij wel veel misgaan.

Mvg. papano

 
kun je je modem/router alleen ook achter vpn verbergen zodat automatisch alle verbonden apparaten via vpn gaan?
Hoe zit het met je dyndns adres?
 
De router kun je ook achter vpn zetten maar of dat verstandig is , je hele snelheid van alle devices wordt trager.
En dyndns lijkt me dat die gewoon volgt wat het ip adres van de router wordt.

Als dat heel vaak veandert dan kon het wel eens vragen oproepen bij dyndns. Maar kan het mis hebben en dat het gewoon werkt
 
Gaat btw niet met elke router hoor, je moet wel een flashrouter hebben.
Matrix heeft over die snelheid wel een punt. Kleven echter nog meer nadelen aan als je de vpn in je router installeert.
Heb hier vpn van PIA, ik kan maar met maximaal 5 devices tegelijk naar buiten. Ook een nadeel is dat ik bv geen netflix kan kijken via PIA vpn,
ook niet als ik bij PIA op een Nederlandse server inlog (ik weet niet hoe dat bij andere vpn aanbieders is). Ik heb hier de
vpn op een paar devices zelf gezet, vind dit persoonlijk fijner, als ik dan bv netflix via mijn smart tv of tablet( zit beiden geen vpn op) wil kijken hoef ik niet eerst de vpn uit te zetten.

B.


 
Ik weet het ben dom en dom gebleven.
Maar ze vragen een promo code.
Waar vind ik die?

papano
 
@The Matrix

Bedoel je mij Matrix?

Mvg. papano

oja ik stop ermee.
 
@papano, je bent niet dom, maar die promocode krijg je volgens mij via jou email na het betalen, lijkt mij het meest logische. ;)
 
Mocht je eventueel toch van plan zijn om een flashrouter aan te schaffen en vpn in de flashrouter te zetten, is dit misschien wel een leuke tip die DR.Z eens aangedragen heeft.

quote DR.Z

"Je kunt  een tweede router installeren met een ander interne ipadres.
Dus de tweede router een VPN verbinding laten maken die door je eerste router heen gaat en alle apparaten via de tweede router laten lopen.
Je pc en dergelijke kan gewoon via het originele IP-range verbinding maken met het internet.

Dus, je originele ip range is 192.168.1.1 en de tweede range word dan 192.168.2.1. Alles wat 'minder legaal' is gaat via 192.168.2.1, de rest via 1.1.
De tweede router zal dan iets van een draytek kunnen zijn die met VPN verbindingen om kan gaan. Al met al is het hooguit een investering van rond de 120 euro"

B.


 
Die actie is er nog.
Ja klopt. Ik heb dat echter 3 jaar geleden geplaatst en was toen ook nieuw daar, was me nog niet bekend dat dit langer bestond.
Ze hebben die link regelmatig niet op de hoofdpagina, dan werkt ie nog wel maar is ie "verborgen". Die actie is een blijvende inderdaad.

Wat ik vind is dat het een doolhof van instellingen is voordat je het goed geinstalleerd hebt.
HuH? Waar heb je het over dan? Gewoon dat stukje software op je pc installeren, starten, inloggen, en dan kun je hem aan of uit zetten. Je kunt ook nog zelf een server kiezen of zo, hier draait meestal die wat standaard gekozen wordt.
Met welke instellingen heb je dan moeite?
Met deze kun je dacht ik met 3 devices naar buiten toe.

Heb deze week nog bij een andere geregistreerd, er waren er meer, deze doet ook 5 devices naar buiten en ondersteund weet ik wat allemaal. Volgens mij ook geschikt voor Netflix maar ik zou 't niet vertrouwen. Netflix doet steeds meer VPN's blocken.

Nee helaas, weet niet hoe je dat op een satelliet ontvanger moet installeren, ben ook nog niet zo thuis in VPN, ga ik me nu eens wat meer van leren op het gemak. :)

@Papano als je op mijn link klikt hoef je geen promo code in te vullen, gewoon add to cart.

 
@BT

Helaas lukt me niet.
Ik klik op de link
Kom in dat scherm.
Klik op add to cart
Gaat in het winkel wagentje
En verder kan ik niks meer.

Dus ik doe ook niks mer ermee.

Bedankt voor je reactie BT.

Mvg, papano
 
BT

1) betalen met emailadres en krijg betaal bevestiging via stacksocial
2) krijg emaiL Redeem your purchase
3) kom via link op keepsolid.com
4) daar aangekomen moet ik me eerst registreren
5) redeem my purchase lukt niet
6) kom erachter dat ik eerst een programma moet downloaden voor in mijn geval windows.
7) programma geinstalleerd en settingen gedaan.
8) hehe in dit programma kun je je code invullen en op die manier uiteindelijk de lifetime geactiveerd..

Een land gekozen -->amsterdam

Eerst nog op non actief gezet.

Speedtest glasvezel down 560 mb , up 520mb

Vpn actief
Speedtest down 45 mb up 34 mb

Dat wordt je vrolijk van


Met pia zat ik op 250down en 240up

 
@Papano: Inderdaad, na Checkout klikken kun je niets meer.

@The Matrix:
Maar hoe heb je het dan gekocht? Want ik heb net geprobeerd wat Papano zei en inderdaad, je kunt op Checkout klikken nadat je het in de winkelwagen geduwd hebt, maar als je daarop klikt krijg je gewoon weer het hoofdscherm en de shopping cart is weer leeg.
 
Ik heb op. "klik" geklikt kom dan op een verkoopwebsite stacksocial.
Klik op toevoegen in mandje .
Mandje geopend en betaald via paypal
En vervolgens mijn eerdere punten 1 tot 9

Maar het werkt nu op mijn laptop. Alleen de snelheid is bedroevend laag.
Downloaden duurt nu 10 keer langer.


 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan