Mooie VPN aanbieding nog 2 dagen!

Hmmz... apart. Misschien lukte het mij niet omdat m'n ip geregistreerd staat.

Als je een langzame verbinding hebt moet je eens een andere server kiezen. M'n dochter heeft er vaker eentje uit Belgie en die werkt lekker.
 
Belgi? is idd de snelste ook vanuit Almeloooooooooo download 10MB

Nu nog uitzoeken hoe ikdat in mijn dreambox in open vpn kan frotten.

Heb wat links gekregen van de helpdesk die echt onwaarschijnlijk binnen notime reageren.
 
Ik lepel meestal snachts het nodige binnen duurt nu wat langer. Mwah no problem .
 
Heb nog verschillende keren geprobeerd lukt gewoonweg niet. Dus ik stop er maar mee en zoek een goed werkende.

De buren hebben Linksys open vpn. Ik kan daar gemakkelijk op en heb dan down van 200Mb,
Nu vraag ik me af of ik dan onder vpn internet of gewoon kaal?
Ik kan ze niks vragen heb nog steeds een beetje ruzie met die buren.

Iemand?


mvg, papano
 
Tja dat is moeilijk om dat te achterhalen zonder dat je vpn in en uit kunt zetten.

Aan de andere kant alsc
je op de router van de buren inlogt ben je traceerbaar als men bij de buren aanklopt.

Men kan in de log functie zien wie in ingelogd heeft op de router
 
Mooi antwoord The Matrix.
Ik kan er niks aan doen dat ik daar inlog,
gaat allemaal vanzelf zet hier pc aan hij logt zich daar gewoon in.
Hier kan ik niet zoveel tegen doen volgens Ziggo hebben ze teveel power.

Zo dan maar niet meer naar die fietsende dames kijken.  :pfff:

mvg, papano
 
Dan hebben de buren wel zeer onveilig de router ingesteld als jij via hun router kunt inloggen zonder wachtwoord.
 
Ik heb Ziggo al erbij gehad en die zeiden ze hebben teveel power.
Ik doe niks en zit gewoon bij hun in de router.
Het is dus linksys open vpn.
Ik kan eigenschappen aanroepen in die router en krijg dan van alles te zien.
Moet wel erbij zeggen dat het daar een B&B is, dus ik ben niet alleen.

Die van Ziggo zegt gewoon zo laten qua snelheid heb ik alleen maar voordeel.

Dus ik mag dan volgens jou niet meer via die linksys naar de spetters van Freggel kijken.

Mvg, papano

(zie juist dat dit ook via die linksys gaat)  :pfff:
 
Natuurlijk mag je overal naar kijken en downloaden en uploaden als het maar legale zaken gaat.
 
Dat krijg je ervan als je tijd genoeg hebt.
Het abootje lifetime vpn wat ik een maand geleden heb aangeschaft werkte al naar behoren op de laptop.

Het was nog steeds een uitdaging de openvpn op de dreambox te activeren.
Dus korte broek aan en aan de slag.

Mailtje naar vpn provider en met zijn antwoord,overigens razend snel antwoord,  aan de slag gegaan.

Kreeg het voor elkaar om een groot bestand in my profile te creeren en deze te downloaden.

Na wat trial en error voila keurig de openvpn van de lifetime abbo aan de praat. Was wel een crime maar uiteindelijk best te doen. Een paar bestanden creeren uit het xx.opvn toegestuurde bestand.

Gelijk een backup gemaakt en de bestanden veilig gesteld voor als de zaak hier ontploft.

 
Oei, iets te snel , openvpn geeft aan dat hij actief is maar hoe controleer ik nu hoe de box via welk ip-address naar buiten verbonden is.
 
got it : via telnet:

wget -q -O - http://ip.serdit.ro | grep "IP address is"

alleen heb nog een probleem openvpn zegt actief te zijn maar houdt mijn eigen ip address

schijnbaar nog een foutje

Met PIA VPN veranderd het IP adress wel...? damned
 
En opgelost infinity vpn draait nu ook op de satellietontvanger
 
Gaaf! Wordt het niet eens tijd voor een handleidinkje? :biggrin:
 
Gebruik hier zelf vpn van PIA op mijn VU+

Hier de handleiding voor PIA vpn op enigma boxjes:


1. go to the client support pages of private internet access site and download the OpenVPN Configuration Files (Default)

2. from the zip file we need ca.crt  crl.pem and any of the ovpn files

3. rename the ovpn file to client.conf.

4. open the client.conf in a text editor and modify the line "auth-user-pass" so it reads "auth-user-pass password.conf" (without the quotes)

5. create a password.conf file (create a text file then rename to password.conf)

6. go to Private Internet Access site and log into your control panel. Click to generate a PPTP/L2TP/SOCKS Username and Password using the button within the control panel and add the info to the password.conf file so the username and password are by themselves on separate lines, eg:
x598723
as89a9b90a

7. create a new folder in your VU/Enigma box in the etc folder and name it openvpn. Then place all 4 files (ca.crt, crl.pem, client.conf, password.conf) into etc/openvpn.

8. reboot your vu+

9. Go to settings>network>services>openvpn and install it then start the OPENVPN service. Choose to autorun if you want.

DONE.

B.

 
Dat is de handleiding voor PIA , BOETS.

Maar bij een gratis vpn of in mijn geval decinfinity vpn krijg je ??n bestand xxxxxxxx.ovpn waarin alles zit.

Voor de openvpn bij

Ga volgens onderstaand te werk:
You can use Manual Settings for your Dreambox.
In order to improve our users' experience, you can create VPN configuration files in your personal web office. This guide will help you to figure this out:
https://www.vpnunlimitedapp.com/en/info/manuals/how-to-manually-create-vpn-conf

You can find detailed instructions on setting up a VPN connection via various protocols for different platforms at the bottom of the Manuals page:
https://www.vpnunlimitedapp.com/en/info/manuals

Important! Please note that you will need to configure your device using the generated settings by yourself at your own risk.

Kies daar voor openvpn (linux) en je kunt daarna een bestand downloaden met daarin alles wat nodig is.

Heb je dat bestand dan met een ediiter asn de slag dit behandel ik in een volgend reply.
 
"Dat is de handleiding voor PIA , BOETS"

Klopt, zie de eerste 2 regels van mijn posting.  ;)

B.
 
Hier de handleiding indien je een xx.ovpn bestand toegestuurd krijgt.

Na het verkrijgen van een xx.ovpn bestand ga als volgt te werk:


Open de xx.opvpn en je ziet diverse tekst staan tussen <ca></ca>, <cert></cert> & <key></key> tags. Copy de info tussen de eerste tags <ca></ca> en paste deze tekst in een nieuw bestand "ca.crt" , doe hetzelfde met de cert tags en noem dat bestand "maaktnietuit.crt" & de tekst tussen de key tags idem copieren naar "maaktnietuit.key"


Daarna delete je alles wat tussen <ca></ca>, <cert></cert> & <key></key> tags staat uit het xxxx.opvn bestand.

Voeg nu de volgende regels in xx.ovpn  toe

ca ca.crt
cert maaktnietuit.crt
key maaktnietuit.key

Het ovpn bestand ziet er nu ongeveer zo uit

client
dev tun
proto udp
remote nl.vpnunlimitedapp.com  (dit is de regel die onder</key> staat in mijn geval)
resolv-retry infinite
nobind
persist-key
persist-tun
ca ca.crt
cert maaktnietuit.crt
key maaktnietuit.key
auth-user-pass password.conf
comp-lzo
verb 3
cipher AES-128-CBC
fast-io
pull
route-delay 2
redirect-gateway

Save,
rename het xx.ovpn bestand naar openvpn.conf
Maak nog een bestand aan-->password.conf
En zet hierin je login gegevens van infinity vpn dus je emailadresxen daaronder je toegangscode. Bv


janmetdekorteachternaam@gmail.com
mijnbestfriend
Bestand saven

Je hebt nu als het goed is 5 bestanden:
ca.crt
password.conf
openvpn.conf
maaktnietuit.crt
maaktnietuit.key


upload deze vijf bestanden naar /etc/openvpn.

Let op dat beide crt bestanden gevuld zijn Windows herkend de bestanden als zijnde certifcaat en wil nog wel eens weigeren.

Dus bij het aanmaken van de crt bestanden hier op letten voordat je de tekst delete.

En bewaar voor de zekerheid het originele verkregen xx.ovpn bestand

Succes

The Matrix
 
Een tijd geleden, maar nu een probleem.
Dat infinity vpn werkt sinds een tijdje niet meer in de asus.Router.
Heb de install nog eens uitgevoerd en zelfs de setting.cfg bestand terug gezet.
Maar krijg alsmaar een

Error - check configuration!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan