MP3 gezocht: I wish I could cry

klukje

Sr. Member
Lid sinds
10 nov 2002
Berichten
472
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zoek al jaren naar dit nummer van Gilbert O'Sullivan, en wel de originele single uitvoering uit 1971.
Krijg via downloads altijd de cd uitvoering uit de 90er jaren te maken.
Wie heeft um? Kan ik eindelijk eens huilen (van vreugde).
 
Ik heb hier een versie liggen van het gevraagde nummer, maar ik weet alleen niet zeker of het "DE" jaren 70 versie is ;)

Zal ik hem sturen?
 
Ja wat is het verschil tussen beide versies. Heb er hier ook eentje liggen. Hier zit een concertorkest achter die de backings doet.

Is dat de goede versie ?
 
De hitversie uit 1971 is veel swingender. De remake heeft een "electronisch" orkest op de achtergrond en is heel langzaam.
 
Als je het niet zeker weet, kan je um toch maar het beste deze kant op sturen.
Bedankt vast.
 
dacht dat ik um gevonden had :) maar is idd de rustige versie

ik wil me reply verwijderen :( ;)
 
Ik heb de versie die ik heb toch maar even naar je toe gestuurd, ik ben wel eens benieuwd of het de goede is?

Zoniet dan zoeken we nog even verder. ;)
 
Jammer, jammer, jammer. Die van Freggel is ook de langzame versie, en niet het origineel.
Ik kan wel janken...
 
Ik ben enorm onder de indruk van alle reacties, die ik heb mogen ontvangen van alle mede satters.
Deze vorm van sterke kameraadschap heb ik eigenlijk nog nooit op enig ander board gezien.
Helaas zat de door mij beoogde originele versie uit 1971 van "I wish I could cry" er niet bij...
Maar toch: bedankt allemaal!
 
Jammer dat je niet in Zuid-Limburg woont anders bracht ik je in contact met m'n schoonbroer, die heeft hem geheid, en origineel ook nog.
 
Is een eindje fietsen van Leeuwarden naar Zuid-Limburg, maar ik heb het er in principe best voor over.
Kan ie um niet in zijn pc laden en melen?
Misschien tegen een bescheiden vergoeding?
Of misschien heb ik nog iets dat hij zoekt?
Kan er eventueel ook voor komen musiceren...
 
Zijn maar arme mensen, hebben dus ook geen internet. Maar ik ben er toch morgen, ik probeer er aan te denken om hem te vragen of er iets te regelen valt op een of andere manier.

Misschien dat ie hem anders in mp3 formaat kan zetten, dan kan ie hem aan mij geven en kan ik hem weer naar jou mailen of zoeits. Zal wel ff overleggen.
 
heb nog lopen zoeken, maar kan deze echt niet vinden, ik weet hoe frustrerend dit voor je is, dus de zoektoch is niet ten einde.
 
op dc++ staan er 3 users die de plaat hebben.
ik heb het geprobeerd voor je om te downloaden maar op het laatste moment,stopte ze de download.

probeer anders zelf eens te vissen op dc++
ze staan er wel bij.
suc6
 
Dat is ook de verkeerde, langzame versie, Format.
 
Klukje geen nood.
Na mijn laatste reply heb ik met schoonbroer gebeld.

Deze belde me 5 minuten later terug met de melding dat hij deze plaat inderdaad had. Nu gaat hij op mijn verzoek morgenvroeg deze plaat op de pc zetten en probeert ook evt. tikken eruit te krijgen middels handmatige filtering. Daar is ie dus wel even mee bezig, want hij gebruikt geen filtering programma daarvoor, omdat zo'n programma's over de hele lijn afvlakken en dat veroorzaakt kwaliteitsverlies.
Hij edit het ding dus handmatig en haalt dan uitsluitend de piekjes van de tik eruit.

Hij heeft er wel bijgezegd dat "what you see is what you get" dus als er echt krassen en vervelende zaken op zitten dan zal dat ook in de mp3 terecht komen. Hij heeft van die plaat namelijk maar 1 stuks, de originele en hij kon in de database van de pc niet zien in welke kwalitatieve staat dat ie is.
Normaliter is het allemaal wel goede tot uistekende staat, maar je weet maar nooit, doch hij waarschuwde alleen dat dit de enige was die hij maken kon.
Normaal heeft ie van sommige platen wel een paar stuks en zoekt ie zich de beste eruit.;)

Dus ik morgen daar naartoe wegens verjaardag van zijn dochter, neem ik een rewritable mee en als ik die niet vergeet dan kun je morgenavond je plaatje downloaden.
 
zou het geen idee zijn om een muziek forum te maken.
als er mensen zijn die bv nummers zoeken,die niet op het internet staan ,maar bv wel anderen thuis hebben liggen en om willen zetten op mp3 ,enz!!!!!!!!

u vraagt ,wij draaien.
of gaat het dan op i sharen lijken?
(of bv een nummer aanvragen ,en dan via hun eigen mail doen verzenden)
...dan moet het wel bv niet via hotmail,want ik d8 zelf dat die niet veel ruimte hebben om wat te versturen.

ik denk dat iedereen wel eens zoekt naar bepaalde nummers,die niet op het internet staan maar wel iemand ,zo maar op de zolder heeft liggen.

is het wat???????

ik hoor het wel.
(ik zelf denk dat dit forum dan veel bezocht gaat worden)

groetjes Format c:/q
 
zo ben ik nog op zoek naar de cd,
Pop in je moerstaal het album toch in orde.

wie het weet graag een linkje.

gr hatz,
 
Originally posted by format c:
zou het geen idee zijn om een muziek forum te maken.
Mja, ik kan er nog steeds niet achter komen wat dit draadje nou met computers, netwerken of hardware te maken heeft. Ik denk dat het tijd wordt voor een groep:
  • DuckForum > OVERIG > Media + mediadragers
Misschien is het zelfs op te lossen door DuckForum > OVERIG > DVD, xVid, DivX, (S)VCD te renamen naar DuckForum > OVERIG > Media + mediadragers. :jajaja:

(Overigens: ik heb niets van de gewenste media, om niet geheel off-topic te worden. :biggrin:)
 
Zo zoek ik ook een nummer, weet niet hoe het heet, maar kan het wel fluiten :)

Nee zonder dollen het lijkt mij een te gek idee.
Aparte rubriek voor MP3.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan