MP3 gezocht: I wish I could cry

als het maar gaat om ??n nummer of album, die niet eenvoudig te vinden is via kazaa (of soortgelijke) en/of newsgroepen e.d.

dan ben ik ook voor :)

ter aanvulling, zo iets dergelijks had ik een half jaartje geleden ook (had een site gemaakt voor de Soul Show van Ferry Maat) blijkt een enorme schoft te zijn, dus heb ik de site opgedoekt, kreeg inderdaad veel topics van nummers wat men zocht, waren vooral (destijds) mixen die ook zijn uitgezonder (BVD) en die mag je natuurlijk vrij uitwisselen (met toestemming van de maker natuurlijk) :)
 
@kerstkonijn: goede tip die is overgenomen en dus uitgevoerd.

zou jij je de komende tijd niet eens rustig houden, voor je het weet lig je in de pan...:biggrin::biggrin::biggrin:
 
Originally posted by eendenteam
zou jij je de komende tijd niet eens rustig houden, voor je het weet lig je in de pan...:biggrin::biggrin::biggrin:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Euh... Eenden.... hoe overleven jullie steeds die feestdagen? Ik kan ondertussen wel goede tips gebruiken! -slik-
 
Wilde eend met zoetzure saus
(ook wel Peking eend)

En dat dan het liefst in een duo van wild konijn in zwarte truffelsaus...


Ik ben wel een beetje bang dat we na de kerst dan geen duckforum meer hebben...


G
 
Ik ben zelf niet zo kapot van de naam, brengt nogal verwarring met zich mee. Aan media en mediadragers denk je eerder aan lege dvd's en cd's.

Lijkt mij beter om hem Film en Muziek en Media of Multimedia te noemen dat is een stuk duidelijker.

@klukje ik heb je een pm gestuurd.
 
Jaaaaaaaaaaaaaaa.......
Ik beb um. Hij is binnen. En inderdaad, de uptempo versie, compleet met krasjes, en zo hoort het ook!
Applaus voor Blacky en een rondje voor de hele tent!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan