Musicdownloadtip!!! Het kost wat moeite, maar dan heb je iets!!!

jack;177301 zei:
Kan Roberto dan niet zien wie er loopt te klooien want dit is niet meer leuk.

Hopelijk wel?

Ik kan zien wie er loopt te klooien en de persoon is geblockt vanaf heden.
Hij komt niet uit deze groep maar had wel toegang om af en toe es wat te uploaden.

het is bij deze geregeld

Groeten Roberto

Maar de bedoeling is nu wel naar de kloten!

081 : 15, 16, 17, 18
083 : 16, 17, 19, 20
084 : 22

Ontbreken

kan de persoon ff niet te pakken krijgen maar het lijkt of ie weer wil uploaden en zijn fout ontdekt heeft, zal niet zo maar gaan, Ik wacht tot morgen en dan bel ik hem ff [kan ook per abuis gegaan zijn]

Groeten Roberto

freggel1;177299 zei:
Ik ben nu sinds vorige week woensdag hier mee bezig, en het heeft me al meer tijd gekost dan dat de bedoeling was, en dan wordt het door iemand verpest???
Wij zijn ook al een tijdje bezig met die files.

Ik ga zelf tzt de cd's nog eens bekijken, en waar nodig aanvullen.

we hebben map 54 even geupdate, een bestand was er niet en een ander was niet volledig geupload.

nieuw is: Mastermix Classic Cuts 54 (Party)-Back.jpg
aangepast is: Billy Joel - Tell Her About It.mp3

poeh nummer 57 mist ook een aantal bestanden, we hebben die inmiddels geupload.

Toegevoegd aan nr 57 zijn de volgende bestanden:

Pearl Carr & Teddy Johnson - Sing Little Birdie.mp3
Samantha Janus - Message To Your Heart.mp3
Sandie Shaw - Puppet Puppet On A String.mp3
Severine - Un Banc, Un Arbre, Une Rue.mp3
Shadows - Let Me Be The One.mp3
Teach In - Ding A Dong.mp3

Hmm moeten we nu alles nalopen.... We doen alles (up- en downloaden en zo) via Midnight Commander. We weten een hoop commando's maar helaas weten we niet hoe we vanuit de hoofddirectory bij roberto alle submappen selecteren én die vervolgens op inhoud (de bestanden dus) kunnen vergelijken met wat wij nu op schijf hebben. We willen het liefste alles 1 keer selecteren en de inhoud vergelijken zodat we niet steeds de submappen hoeven te openen (1 voor 1). Als dat kan dan laten we de pc gewoon het werk doen...

27 is nu ook ok.

027-19 : The special AKA - too much too young
027-20 : Toots & the maytals - Monkey man

hangslot;177318 zei:
27 is nu ook ok.

027-19 : The special AKA - too much too young
027-20 : Toots & the maytals - Monkey man
Ah mooi, bedankt. De laatste (20) zien we niet. Nummer 19 hebben we qua naam even aangepast ("The special AKA" toegevoegd)

toots heb ik aangepast, kwa naam

NB als je mijn lijst volgt weet ik zeker dat alle nummers er zijn

Groet roberto

bij nr 27 kunnen we Monkey Man.mp3 niet downloaden

Verder hebben we nrs 1 t/m 49 van roberto vergeleken met wat wij op schijf hebben en die kloppen op dat niet te downloaden bestand uit nummer 27 na. Voor de rest wachten we tot vanaf 50 de folders (mappen) weer vol zijn.

eendenteam;177321 zei:
Ah mooi, bedankt. De laatste (20) zien we niet. Nummer 19 hebben we qua naam even aangepast ("The special AKA" toegevoegd)

Hij staat er wel, maar Toots & the maytals staat er niet voor. Helaas (of gelukkig) heb ik geen rechten om de naam aan te passen.

Oeps, jullie typen sneller als ik:biggrin:

Roberto;177322 zei:
toots heb ik aangepast, kwa naam

NB als je mijn lijst volgt weet ik zeker dat alle nummers er zijn
Ah mooi dan klopt, na een re-check, nu alles tot en met nr 49

[vervolg van de re-check]
50-53 leeg
54-59 ok
bij nr 60 hebben we een bestand toegevoegd: Adamski - Killer.mp3
61-69 ok
70-79 ok
80-89 ok
90-99 ok
100 ok

Net een telefoontje achter de rug met mijn ex-collega en hij wist mij te melden dat hij per ongeluk wat gewist had. Hij is nou onderweg hier naar toe met een goedmakertje en een fles sterke drank, het kan dus nog goed komen..... overigen is de Latin collectie door grad gedoneer[d]t

Groet Roberto

Roberto;177327 zei:
mijn ex-collega wist mij te melden dat hij per ongeluk wat gewist had. Hij is nou onderweg hier naar toe met een goedmakertje
poeh vandaar dat het nu een EX(-collega) is. goedmakertje...hmm alleen 50-53 zijn nog leeg, dus dat valt wel mee. Hulde aan iedereen die n.a.v. de postings hier de zaak weer vlot heeft getrokken !

Overigens is het:

doneren - doneerde - gedoneerd :biggrin::biggrin::biggrin:

081 : 15, 16, 17, 18
083 : 16, 17, 19, 20
084 : 22
mis ik nog steeds

en het goedmakertje is een upload van hitzone 1 tm 40 met alle tags Ipod ready en een fles dropshot voor mij, hehe

Groeten Roberto

En dat Ex collega is al een hele poos [gelukkig]

het heeft hier ff gedonderd [of schrijf je dat met een T]

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan