jack;177301 zei:Kan Roberto dan niet zien wie er loopt te klooien want dit is niet meer leuk.
Hopelijk wel?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
jack;177301 zei:Kan Roberto dan niet zien wie er loopt te klooien want dit is niet meer leuk.
Wij zijn ook al een tijdje bezig met die files.freggel1;177299 zei:Ik ben nu sinds vorige week woensdag hier mee bezig, en het heeft me al meer tijd gekost dan dat de bedoeling was, en dan wordt het door iemand verpest???
Ah mooi, bedankt. De laatste (20) zien we niet. Nummer 19 hebben we qua naam even aangepast ("The special AKA" toegevoegd)hangslot;177318 zei:27 is nu ook ok.
027-19 : The special AKA - too much too young
027-20 : Toots & the maytals - Monkey man
eendenteam;177321 zei:Ah mooi, bedankt. De laatste (20) zien we niet. Nummer 19 hebben we qua naam even aangepast ("The special AKA" toegevoegd)
Ah mooi dan klopt, na een re-check, nu alles tot en met nr 49Roberto;177322 zei:toots heb ik aangepast, kwa naam
NB als je mijn lijst volgt weet ik zeker dat alle nummers er zijn
poeh vandaar dat het nu een EX(-collega) is. goedmakertje...hmm alleen 50-53 zijn nog leeg, dus dat valt wel mee. Hulde aan iedereen die n.a.v. de postings hier de zaak weer vlot heeft getrokken !Roberto;177327 zei:mijn ex-collega wist mij te melden dat hij per ongeluk wat gewist had. Hij is nou onderweg hier naar toe met een goedmakertje