Nagerechten/toetjes testen richting de feestdagen.

Het volk betaalde daar het dubbele voor dan een gewone brood terwijl er alleen het model en een lik eigeel als verschil was.
En wij maar denken dat alleen de overheid de boel besodemieterd :biggrin2:
 
Wij hebben letterlijk die pastoor alle vloektermen bijgeleerd
lol
af en toe heb je van die dingen dan "mot het ff"



Het volk betaalde daar het dubbele voor dan een gewone brood terwijl er alleen het model en een lik eigeel als verschil was.
En wij maar denken dat alleen de overheid de boel besodemieterd

@Peer owja whahaha je zou het niet doen als je de kans kreeg?
ook iets met room .. s lol
 
Ik ga nog niks verplaatsen uit dit onderwerp, maar ik moet er wel even bij zeggen dat er nu helemaal afgeweken wordt van waar dit onderwerp mee gestart is!

We gaan gewoon door met het plaatsen van lekkere gerechten!

De volgende wordt mijn nieuwe test.
Ik zeg nog niet wat er in zit, en hoe dit gemaakt gaat worden. :biggrin:

 
Laatst bewerkt:
Is het de bedoeling dat we alleen jouw prestaties mogen bewonderen of mogen we alleen input geven welke nagerechten wij serveren met kerst.

In dat laatste geval is bij ons traditie gewoon VIENETTA

Ps sorry maar de boodschap van jou was bij mij letterlijk en figuurlijk tegen het zere been.
 
Men mag bewonderen en men mag ook zelf input geen en/of afbeeldingen van presenteren uiteraard. ;)
Ik weet niet wat er tegen het zere been is maar dat was volgens mij niet naar jou gericht. Een grapje tussendoor moet kunnen.

Overigens vond ik jouw loopbaan verhaal wel interessant. Jammer van de bakkerij.
 
Nee @the matrix , het is absoluut niet tegen jou zere been, écht niet!

Jij doet goed mee met dit onderwerp, we maken samen overheerlijke gerechten op de ouderwetse manier!!!

Ik wil van dit onderwerp een bericht maken waar iedereen op zijn manier iets lekkers van kan maken.
Er is altijd overal wel een draai aan te geven. ;)
 
Ik wil van dit onderwerp een bericht maken waar iedereen op zijn manier iets lekkers van kan maken.
ow komen er vrouwen bij?

@freggel1
je mag slaan lol
maar je hebt gelijk voor al ik wijk vaak af
is een gewoonte kan er niets aan doen maar zal me proberen te gedragen lol
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan