Nano 27 error!

Ik heb ten aanzien van jouw nano 27 probleem helaas niet direct een oplossing.... :sad: .

Het zou kunnen liggen aan de totale "configuratie".....

Onder welk besturingssysteem draait jouw PC?

 
Ja ok kcPlus,

Gebruik voor het loggen al een hele tijd dezelfde comp. met P1 proc. 120Mhz en heb eingelijk nog nooit problemen gehad met WB.

Maar sinds er bij het opstarten van de ontvanger gekeken word naar Key 0E is dit probleem ontstaan.

Heb ook alles er af gehad en WB opnieuw geinstalleerd en eerst de maandkey's geplaatst, maar noppe.

Het is volgens mij gewoon een probleem met WB.

Heb vanavond nog weer een keer het een en ander geprobeerd:

1 - Databuster aangevinkt met 0E key aanwezig. = Nano 27 (geen beeld meer)

2 - ,, ,, ,,, ,, ,, ,, ,, ,, niet aanwezig =Missing signature. (maar blijft wel lopen)

3 - Databuster aangevinkt - Geen 0E key - Bij update 'keyfile not updated'

4 - Databuster uit - Geen 0E key - Bij update file updated en alles loopt verder prima door.

5 - Na 4 opnieuw ontvanger opstarten weer Nano 27.

Ik weet het ook niet meer kcPlus ik denk dat we gewoon maar op een nieuwe versie moeten wachten.

Ik had trouwens verwacht dat er meer mensen waren die met een originele ontvanger logden maar het schijnt dat er niet veel loggers zijn of allemaal met een CI rx.

Maar we geven de moed niet op ik zal een de boel op een andere comp. zetten eens kijken wat dat doet. (heb trouwens wenig hoop dat dat wat uitmaakt maar wie niet probeert die niks leert)

4 -

 
Besturingsyteem is het oude vertrouwde Win98SE

 
Ok NvBgm,

Winse98 zou het moeten doen, daar werk ik ook mee ;)

Ik dacht nog even aan een XP-probleem, maar dat is het dus niet.

Inderdaad denk ik dat de meeste hobbyisten, als die al aan loggen toekomen, de CI-oplossing "in huis hebben", dan wel de originele soft in de goldbox hebben vervangen door een allcam-versie.

Komend weekend zit ik bij moeders op de camping, en die heeft daar nog een onvervalste Pioneer staan. Ga ik daar eens even loggen. Vindt ze vast leuk om te zien :biggrin:

Als ik wat te weten ben gekomen, of dezelfde problemen ervaar als jij, laat ik dat weten.

Bye

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan