Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Allereerst vind ik dat best wel lachen. En neem me niet kwalijk, mijn persoonlijke mening is altijd dat domme vragen niet bestaan, wel domme antwoorden.Welnee, van Gaal krijgt gelijk ruzie met de pers die hij maar dom vindt
Yeah right en daarmee dus een paar van die egotrippers het gevoel laat houden dat ze het 't beste weten? Nee je hebt juist iemand nodig die ze weer even terug op hun plaats zet.Iemand die de spelers het gevoel geeft dat ze gelijk hebben als ze met hem gepraat hebben.
De Duitse pers stelt dan ook niet zulke domme vragen.Een verademing was de Duitse bondscoach die uiterst beleefd alle vragen correct beantwoorde.
Typisch wel gelukt, anders hadden we nooit tweede kunnen worden bij het WK.Dat is dus typisch niet gelukt.
Ik begrijp dat je er geen positieve of negatieve waarde aan wilt geven en dat het op de TV vaak gedaan wordt, zelfs onze eigen Nederlandse TV stations.In de buitenlandse pers en tv wordt meestal Holland gebruikt i.p.v Netherlands of Dutch, en dat zag ik inderdaad op die buitenlandse tv weer terug (Dutchland bestaat immers niet, lol).