New au file Hispasat

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Heb een nieuwe au file voor Digital en Cabo op een bekend plekje neergezet,, moet werken in magic en de Mr.

Thanks to Parabolica.

Sorry Jack,

Ben het nu aan het proberen, maar bij uitzondering zeg ik dat je geweldig bent.(ik bedoel met deze post natuurlijk).

Muchas gracias.

Valerio

Effe wachten want volgens mij is deze niet bewerkt,, zie nergens een boxkey staan.

Zal hem met 10 minuten opnieuw uploaden.

okies gebeurd,, nieuwe boanerges333_v02d_fun staat er nu op.

Kan helaas zelf niet testen,, heb effe geen magic hier :(

nieuw die boanerges333_v02d_fun is al tig dagen oud!!!!! staan al een paar dagen bij toe cutter in de Samsung topic

Oh hier is die hehehe,,

nou tig dagen pas 3 hoor.

Had hem de 1e al gezien maar ik kan hem zelf niet testen en normaal zet ik geen ongeteste files op het bekende plekje.

Tis dat iemand mij liet weten dat die goed werkte op de Mr. anders had ik hem niet gepost.

Ik kom niet bij toe,, een van de weinige boarden waar ik niet kom om persoonlijke redenen.

MAtrix,

Ben net weer naar beneden gelopen op te laden, maar doet ie het met magic?

Wel zoals gezegd ik kan niet testen,, maar volgens spaanse sites moet die wel werken op digital en cabo:

Hoy os traemos el nuevo trabajo de Boanerges333. Se trata de una nueva versi?n de sus archivos autorroll para tarjetas Funcard/Funwafer.
Estos archivos son autorroll en las dos plataformas y funcionan perfectamente. No necesitan ning?n tipo de memoria externa ni tampoco hace falta programar la eeprom interna, simplemente la flash con vuestros datos y listos.
NUEVOS ARCHIVOS AUTORROLL D+ & CABO
BOANERGES333 v0.2d
DESCARGAR

Jack,

Ik zal je wat laten horen, heb hem (xtreme=magic)nu al 10 minuten op Andalucia staan, maar voorlopig geen beeld.
Dus nog effen wachten(fles whisky stond al klaar voor verzending...)

bij toe staan 3 files in een zip bestand een voor de MM /MR een voor de Samsung V118v5 en een voor de Samsung EMU (boxkey AABBCC enz.

Die laatste heb ik gebruikt en de update zeer snel binnen.

Dus die andere twee doen het ook wel.

Jammer Jack dat je niet bij Toe komt! zeer goed board en zeer gedisciplineerd.

Originally posted by the matrix

Jammer Jack dat je niet bij Toe komt! zeer goed board en zeer gedisciplineerd.

Nou daar heb ik wel een andere mening over ( zelf ondervonden ),, maar nogmaals dat hou ik voor me.

Jack,

Hoop dat je trouwens wel weer nuchter bent, maar zou je misschien even naar pm-tje kunnen koekeloeren.

is gebeurd en beantwoord.

Ik ben altijd nuchter,, alhoewel dat wel moeilijk hier is met pikkie en zijn bier :)

Luitjes :)

De onbewerkte file die bij de bekende page stond werkt dus niet op een MM of MR.
Ik heb Jack de reden met uitleg doorgegeven.
De door mij bewerkte file werkt (bijna) perfect op een Humax 5400 met MR.
Op een MM moet hij het ook doen alleen iets trager denk ik.
Hij opent sneller en zapt beter dan de 1.055 software.
Soms wat uitval maar dat komt denk ik door de oude key1 op cabo.

Sorry dat ik laat reageer maar ik heb geen ADSL :-(
Ik hoop dat Jack nog de goede file op de page zet.

Groetjes Parabolica

Geachte heren,

Krijg Cabo wel aan de praat, maar helaas D+ niet met MM.
Hoop doet echter leven, Jack kijk ook even bij PM.

Hasta luego.

Valerio

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan