newsserver abo, wat is de beste en de goedkoopste?

en het mooie aan eweka is dat je die 8 lijnen mag delen op meerdere IP adressen.

Zo liften in mijn situatie 2 uitwonende kids zeer goedkoop mee.

Zij ieders 2 3 en ik ook 3 lijnen en alle drie met de volle snelheid downloaden.

Dus als je aardige vrienden e/o collega's , buren hebt kun je voor 2,5 euro de man per maand zoveel downloaden als je wilt.
 
Ik ben bij Tele2, daar heb je bij tweak een abo (10 Mb) voor 4.95 :), 4 lijntjes en het werkt als een speer
 
ok mister blue ik heb grabit maar ik kan er niks inkrijgen pff de films zijn niet enkel over adolf hoor ook andere rome alle ge kent dat wel he 2ewereld oorlog belangrijk voor de geschiedenis zodat deze zich niet mer herhald he
 
o ja kan je bij eweka ook pre paid krijgen ik weet niet of ik hier maandelijks kan downen zal afhangen van de pijn die ik heb
 
mistico;180620 zei:
ok mister blue ik heb grabit maar ik kan er niks inkrijgen pff de films zijn niet enkel over adolf hoor ook andere rome alle ge kent dat wel he 2ewereld oorlog belangrijk voor de geschiedenis zodat deze zich niet mer herhald he



Uit je woorden maak ik op, dat je je nog niet hebt aangemeld bij 'n nieuwsserver. (bijv. Eweka).
Dan is het logisch, dat je met Grabit niets binnen kunt halen, want je bent dus nog niet aangeloten bij 'n nieuwsserver.

Nee bij Eweka is er geen prepaid mogelijkheid.
Ik weet eerlijk gezegd niet of d'r nieuwsservers zijn die wel prepaid hebben.
Aan de andere kant kun je ook zeggen; het is toch 'n soort van prepaid, je betaalt 7,50 vooruit en voor dat bedrag mag je ongelimiteerd downen en na 30 dagen is je saldo op.

Uit mijn logo kun je wel opmaken uit welke stad ik kom.
Ben dan wel van vlak n? de oorlog, maar de kale lege plekken en puinhopen herinner ik mij nog wel degelijk.
Als d'r dus ??n is, die niet nog 'n oorlog wil, ben ik het wel.
Blijft 't wel 'n feit, dat ik dus niet vrijwillig naar oorlogsgeweld ga zitten kijken.
 
Volgens mij is Eweka wel degelijk Pre paid!!!

Je zit niet gebonden aan een abonnement.
 
pokhout;180628 zei:
Volgens mij is Eweka wel degelijk Pre paid!!!

Je zit niet gebonden aan een abonnement.

Dat zeg ik, Eweka
 
heb wel es usenet gehad maar had maar 1film compleet de andere twee half ? weet niet hoe dat kwam ik ga es zien op eweka wat ik bedoel is moet je dat elke maand betalen of is dat met doorlopende rekn begrijp je blue ik zou zeker geen wo willen als je de gruwels er van ziet
 
Ja eweka is prepaid.
Als je een maal het maandbedrag betaalt kun je een maand gebruik maken.
Betaal je 2x het bedrag kun je 2 maanden terecht, en zo verder.
Als je niet meer wil betaal je niks en de zaak ligt stil.

Je moet bij een pay-server wel je usernaam/password invullen in grabit (of ander programma).
Gebruik je de news-server van je provider hoeft dat meestal niet.

Grtz.
 
okido kilroyzal ik doen maar dan moet je nog betalen voor grabit he geloof ik
 
Nee maar, heb je gaatjes in je oren?
Er is nu tig keer gezegd dat je gratis grabit kunt downloaden en gebruiken!
Dat kost niks!
Het enigste wat je moet doen is het nzb bestand dat je hebt versiert in grabit openen en de rest gaat vanzelf.

Grtz.
 
ok ok soms vergeet ik vlug he te veel pillen slikken tegen pijn sorry kilroy
 
Even beter uitgelegd.

Als je wilt gaan downloaden in de nieuwsgroepen, en jou provider geeft niet de ondersteuning die jij verlangt, dan heb je daarbij een aparte server nodig, zoals eweka.

Maar ik denk dat jij een beetje in de war zit met de programma's die je nodig hebt voor het downloaden zoals grabit en newsbinpro.

Grabit is idd een gratis programma wat zo op internet te downloaden is, en dus ook via de newsgroepen en ook op binaries4all..

En wat men dus nu heel de tijd zeggen wil volgens mij, is dat je als je eenmaal aan het downloaden gaat je via de nieuwsgroepen de downloadprogramma's waar je voor moet betalen zo kunt downloaden via de nieuwsgroepen met de bekende crack.

Betalen doe je altijd vooruit met een server, ik heb er tot nu toe niet 1 gevonden die achteraf rekent, dus allen zijn prepaid. ;)
 
Eweka 8 lijnen. gedeeld met buurman kosten 3.75 euro de man.en dat in deze dure tijden.
newsleecher v3.9 beta 1.

Speed 8 mb is het maximale hier op de 600 ohm lijn. heb verder geen coax van nutsbedrijven. alleen van eigen lnb.

Pc en tv draaien s.avonds op lantaarnpaal energy want betaal genoeg ozb.


sth.
 
Werkt Eweka ook met Telenet .

Heeft iemand daar ervaring mee ?

Frankie
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan