K
Kerstkonijn
Fijn dat het werkt. Dat is toch weer leuk.
Maar het is ook mogelijk op de pc allerlei bouquetten enzo te plaatsen. Dan kan je op de (lokale) pc vanalles editten, zonder op een andere machien aan te loggen of te connecten.
Jazeker. Maar wat interesseert het je nou op welke machine je aan het werk bent? Als de taken maar op de juiste machine uitgevoerd worden, toch? Wet enige waar (in een thuis-netwerk) rekening mee gehouden moet worden, is de snelheid van het netwerk. Dat wil nog wel eens de bottleneck zijn. Als hypothetisch voorbeeld: Ik heb hier wel een leuke LAMP draaien (Linux, Apache, MySQL, PHP), waarbij het geen enkel punt is de db op de Dreambox te hebben staan, zolang er maar niet te veel data heen en weer hoeft.Originally posted by Black Tiger
Vanaf de dreambox kun je dus je PC hdd zien. En omgedraait? Kun je dan ook vanaf je pc de Dream hdd zien?
Maar het is ook mogelijk op de pc allerlei bouquetten enzo te plaatsen. Dan kan je op de (lokale) pc vanalles editten, zonder op een andere machien aan te loggen of te connecten.
Het is maar wat je wilt doen. Maar gezien je voorkeur voor tieten, ben ik zeker benieuwd wel veel interessanter iets ik nu over het hoofd zie.Ik zie momenteel effe het leuke er niet van dat je vanaf de dreambox je pc hdd zou kunnen zien, omgedraait is veel interessanter.