nieuwe computer is dit iets

Hetzelfde probleem had ik hier ook CM, mijn ouwe pc liep iedere keer weer vast met een kritieke stop, hardwareproblemen, maar nu er een i-7 staat loopt de pc lekker stabiel en is idd erg snel.

Alleen ik zit nog een beetje met IE, want die loopt nog regelmatig vast.
 
Bij iedere update van ie meer ellende. Script te lang na eindeloos wachten. Misschien is de juiste benaming van w8 wacht en van w8.1 wacht nog een keer.
 
@freggel1: Als IE steeds vast loopt, dan draait ie dus niet stabiel. ;)

crazymotha zei:
is Windows 8.1 echt het meest stabiele van alle OS'en
Dat kan niet. Want als je "alle OS'sen" zegt, moet je ze ook allemaal geprobeerd hebben en daar twijfel ik dus zeer sterk aan. En ik weet dat o.a. Linux stabieler is dan eender welke versie windows.
Windows 8 is alleen leuk voor de gewone thuisgebruiker. Voor die wat meer wilt is het onhandig, ondoorzichtelijk en het legt jouw zijn wensen op, in plaats van dat de gebruiker bepaald wat hij wenst te doen. En met name dat laatste is iets wat ik absoluut niet accepteer van een OS.
 
Absoluut mee eens met bt. Het begint al met het omzeilen van de originele w8 gedachte door in een update de mogelijkheid om de startknop terug te krijgen en de desktop terug te toveren naar w7 look. Voordat een leek doorheeft hoe dat moet.

Maar goed met al die onhebbelijkheden draait "wacht nog een keer" wel beter dan alle vorige versies (vanaf xp). Een ja ik heb alle versies op mijn xt at etc gehad.

Het os8.1 is stabiel en snel Alleen de plugin ie(11 inmiddels) is een regelrechte ramp.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan