Nieuwe site alla togooz...

T

tpower

Nu het duckteam het ook laat afweten, zou ik graag met een paar hobbie-isten een nieuwe site opzetten alla togooz.

Dus kan iemand banners regelen ivm de serverkosten(of een eigen server), iemand die files kan plaatsen(jack of zo haha....) en uiteraard iemand die een beethje php kan programmeren(niet noodzakelijk kan zelf ook aardig wat).

GRAAG NIET VIA PM!!!!!!!!! omdat ik een bruin vermoeden .......

tpower24@hotmail.com ;)

grtz TPower(o)(o)

...................................................................................................

ADMIN OF FUTURE-URL.NL

Je vergeet 1 belangrijk iemand in je team.....

Iemand die goed op de hoogte is van de wetgevind en ook wetgeving op zijn juiste miritis kan beoordelen en lezen....

Voor de rest succes met je nieuwe site. Je zult zeker een hoop mensen er blij mee maken.

Originally posted by satwatcher
Je vergeet 1 belangrijk iemand in je team.....

Iemand die goed op de hoogte is van de wetgevind en ook wetgeving op zijn juiste miritis kan beoordelen en lezen....

Houd je je aanbevolen?? :)

Als je hem dat laat doen krijg je het zelfde resultaat als je een ander iemand met juridisch verstand laat meedoen, oftewel.... wel een hobbyboard, maar geen keys, geen files, geen uitgebreide coderingsbesprekingen.:biggrin:

We hebben in dit land vrijheid van meningsuiting en vrijheid van drukpers, maar als je Canal+ dwars zit is het hier nog erger als Rusland onder Stalin.
mvg Theo50

Op advies maar even verwijderd. ( Flip + Satwatcher )
Bij nader inzien beter zonder uitleg!

Originally posted by Black Tiger
Als je hem dat laat doen krijg je het zelfde resultaat als je een ander iemand met juridisch verstand laat meedoen, oftewel.... wel een hobbyboard, maar geen keys, geen files, geen uitgebreide coderingsbesprekingen.:biggrin:

Ik ben bang van wel Blackie....denk alleen dat ik zelfs nog iets terughoudender ben op sommige tereinen dan op andere site's het geval is. Hou namelijk altijd wel van een bepaalde bufferzone voordat men de lijn gaat overschrijden.

Ik vind met alle respekt Dr Diq toch wel erg ver gaan met zijn uitleg op dit board.

Ja is niet echt slim... weer een weg opengelegd voor onze plusboyz... morgen weer drie advocaten die gaan uitspitten hoe we deze constructie weer kunnen gaan aanpakken.

En dat kan omdat alles wat niet conform de Nederlandse wet is aangepakt kan worden. Is het niet duidelijk hoe dan gaat men zelf de kaders maken om achter die duidelijkheid te komen. En geloof me er zit geld en geduld achter deze juridische afdelingen.

ik denk dat tpower heel goed weet waar ie aan begint.... ;-)

die maak je niks wijs wat dat betreft.

Maar het duckteam laat het niet afweten T. ze hebben gewoon een heel duidelijke keuze gemaakt omdat het een keer ophoud en de risico's gewoon groter worden en vergis je niet als er files op het net komen met seca2 keys etc dan praat je wel over de ondergang van het canal plus imperium, daarvoor zullen ze echt een schuldige zoeken en duck is dan 1 van de eerst aangewezen personen die voor de bijl gaat en kompleet zal worden onderzocht wie waar achter zit.

maar ik vind je initiatief erg nobel en ik wens je erg veel suc6 maar onderschat de risico's niet deze keer, die konden wel eens stukken groter zijn dan de voorgaande jaren.

gr skilder

Originally posted by skilder
ik denk dat tpower heel goed weet waar ie aan begint.... ;-)

die maak je niks wijs wat dat betreft.

Maar het duckteam laat het niet afweten T. ze hebben gewoon een heel duidelijke keuze gemaakt omdat het een keer ophoud en de risico's gewoon groter worden en vergis je niet als er files op het net komen met seca2 keys etc dan praat je wel over de ondergang van het canal plus imperium, daarvoor zullen ze echt een schuldige zoeken en duck is dan 1 van de eerst aangewezen personen die voor de bijl gaat en kompleet zal worden onderzocht wie waar achter zit.

maar ik vind je initiatief erg nobel en ik wens je erg veel suc6 maar onderschat de risico's niet deze keer, die konden wel eens stukken groter zijn dan de voorgaande jaren.

gr skilder

thx skilder.

Ik ben er idd niet zo bang voor. Vind het wel geinig met die vent in het zwart(hahaha)

ie hebt geliek::aait vedan

TP(o)(o)

Ik wens je ook succes, maar struikel wel hierover:
GRAAG NIET VIA PM!!!!!!!!! omdat ik een bruin vermoeden .......
Kun je een nadere uitleg geven van wat je hiermee bedoelt?
Ik heb namelijk het vermoeden dat je hiermee bepaalde mensen ergens min of meer van beschuldigt en het lijkt me niet dat er ook maar 1 enkele reden of een argument bekend zou zijn waarop een gegrond vermoeden zou mogen berusten.

Nou, nee. De enige die -eventueel- de PM's op dit bord zouden kunnen lezen, zijn de admins van dit bord, buiten natuurlijk de verzender en ontvanger van die PM.
Het is daarom wel degelijk een zware aantijging die tpower hier plaatst.

Maar wat als c+ toch een vermoeden krijg van illigale praktijken via pm, en op een of andere manier het voormekaar krijg dat duck het openbaar moet maken?

Of tpower is nu al paranoia:)

Quark, ga er maar van uit dat dit niet zomeer even geeist kan worden en mocht dat toch gebeuren dan is het nog maar de vraag wie er het eerst bij is. Laten we het zo even stellen ga ik niet verder op in, maar zo snel is die database nog niet in verkeerde handen.;)

Verder is het zo dat je in pm zo illegaal mag doen als je zelf wilt. PM staat voor Private Mail en is vergelijkbaar met prive email of een brief die gestuurd wordt naar iemand anders.
Ik mag jou ook een brief schrijven dat ik morgen Duck zijn auto ga slopen en zijn banden kapot ga steken.
Zolang ik dat niet daadwerkelijk doe kan men niets met die brief beginnen, er zijn nog wel andere dingen etc. maar als ik hier weer teveel over ga uitleggen zijn er derden die daar weer eventueel voordeel uit kunnen trekken in andere gevallen dus dat maak ik niet publiek, maar in elk geval zo vlug kunnen ze je niet echt iets maken met een pm database, kan in een strafzaak hooguit als aanvullend materiaal gebruikt worden maar dan moeten er toch al stevige bewijzen eerst van zijn dat je je ook daadwerkelijk schuldig gemaakt hebt aan de daad.

Het is ook echt geen bedoeling hier een ruzie te starten maar Denktenk heeft het heel goed verwoord.
Tpower mag het me ook in een PM uitleggen als hij het niet publiek wil doen, alhoewel hij dan ook publiek niet zo'n uitlatingen moet doen maar oke, we zijn de ergsten niet.;)

Hallo blacktiger.

ik citeer
----------

Ik mag jou ook een brief schrijven dat ik morgen Duck zijn auto

ga slopen en zijn banden kapot ga steken.

-----------------------------------------------------------------------------------

Dat zal niet meee vallen duck zwemt in vijvers en blijft nooit

op dezelfde plaats!!!

Greez sat4ever.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan