Nieuwe site alla togooz...

@ black tiger

Wie heeft canal- dan extra geld gegeven?? ik dacht dat ze toen geen geld hadden, nu geen geld hebben en als ze zo doorgaan ook nooit geld zullen verdienen, ja qua geld voor een proces ok, daar kan ik niet in meegaan nee, als ze al dat geld wat ze nu besteden gaan gebruiken om eens iets goeds op de filmzenders te programeren dan verdienen ze geld, ik ga toch niet betalen voor films die al maanden geleden op premiere zijn geweest (ja...... ik heb een org. abb!!!! voor de duitsers)

Maar goed daar gaat het allemaal niet om, ik vind dat we een manier moeten vinden om zonder dat het geld kost een maas in het net moeten gaan gebruiken om toch te doen wat we al langer doen, een hobbyboard maken......

Dus van mij mag het ;)
Kom maar op met die site hihihihi.
Groeten ben bye bye ;)

Er zijn inmiddels enige gesprekken gaande, en het ziet er allemaal erg voorspoedig uit. Voor de bekenden laat ik wel een PM tje of mailtje achter als alles zover is.

;)

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

ADMIN OF TWENTESAT

VrGr TP(o)(o)

@Tpower

Ik kan bijna niet wachten ,tot snel !

Cya ... of was het Ciao ?

Ik hoop van harte dat het straks om de inhoud gaat en niet om de snolletjes. Platte sites zijn er al maar dan genoeg.
Groeten,
Ben

hoi
Ik ben het helemaal met dalton eens , en wat er met dit soort discussies wordt berijkt is dat die zeikerds van anaal+ zich dood lachen ,wat wij een aantal jaren over hun hebben gedaan, en nu is het de omgekeerde wereld . Ook ik hoop dat de tijd van de leuke topics en de voor de hobbyisten interresante onderwerpen terug komen , maar ik denk dat de heren deze slag gewonnen hebben.
groertjes pipokoeie

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan