- Lid sinds
- 8 feb 2001
- Berichten
- 35.662
- Waarderingsscore
- 1.452
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
- Locatie
- State Penitentiary
Slechts 150 miljoen? Mwah... da's een schijntje.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Officieel niet maar eigenlijk zijn het semi staatsbedrijven. De staat heeft immers de meeste aandelen in handen, toch?NS en ProRail waren toch geen staatsbedrijven.
Kilroy;226623 zei:Een Belgische NMBS baas is op de Belgische tv geweest n.a.v. de toestanden.
Belgie had 3 treinen besteld van 20 miljoen per stuk en daarvan was zo'n 55 miljoen vooruit betaald, omdat het contractueel zo was vast gelegd.
Grtz.
Nou het ligt iets genuanceerder. Je moet er in de harde sneeuw niet 250 mee rijden en dat is wat de Nederlanders wel gedaan hebben en dat is niet veilig.Die HSL trein moet je volgens de Italianen niet te hard mee rijden, en niet in de sneeuw mee rijden en niet te hard mee remmen, want dat is niet goed voor het ding.
Kilroy zei:Betekent dat dan dat je wel 249 km mag rijden, of dat je onder de 20 km moet rijden, hi hi!
Kilroy zei:Het probleem zit hem erin dat AnsaldoBreda niet van oorsprong HSL of treinen bouwer was maar meer in de metro's en trams zat.
Dat is omdat we hier zoiets kennen als "openbare aanbesteding" voor grote projecten en dan kun je niet zomaar mensen afwijzen die met het goedkoopste aanbod komen.Het is dus onbegrijpelijk dat de NS daarmee in zee ging