Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Black Tiger;200323 zei:Henk moet ze maar even vlug een beurt geven en ontheksen.![]()
Black Tiger;200347 zei:En hoe heeft Henk dat gedaan? Een normale wijze of via een dieet? Ondergetekende wenst namelijk ook zo'n 10 a 15 kilo af te vallen en het zou best prettig zijn indien dat binnen een maand of 2 a 3 zou kunnen.
Alleen wens ik niet te gaan dieten want ik heb al geleerd dat als je eenmaal begint met een dieet, je daar ook eigenlijk nooit meer mee kunt stoppen anders komt het er altijd weer aan.
freggel1;200067 zei:Tja Pik... ik heb veel over voor mijn plezier hier, vanmiddag wilde er hier ook een nimf bloot door de kamer gaan lopen, ( ze is 14 jaar jonger dan ik! ) , maar ik denk wel een beetje aan mijn rikketik hier, want de laatste 2 weken zijn er hier in de straat al 2 vertrokken zo!![]()
Maar dood gaan om zoiets?
Nee het liefst niet voor mijn 80ste.![]()
Big-Henk;200353 zei:en dan de nieuwe vriendin die houd me regelmatig tot 2 uur 's nachts bezig
Black Tiger;200360 zei:Sinas zit ook veel suiker in.
rienk;200364 zei:misschien dat jij ook daarin wat moet veranderen
verandering van spijs doet eten of was het nu![]()
![]()
Black Tiger;200504 zei:da's echt een fijn paard!