Nu bij ons in de burcht

Ziet er lekker uit hoor pikkie hoeft ook niet medisch gekeurd te worden zie ik wel, je kan zo aan de slag :sex:

Die laatste is een heks, dat zie je er aan, want die heeft wel overdreven lang nagels.:biggrin::biggrin:

Henk moet ze maar even vlug een beurt geven en ontheksen.:sex:

Black Tiger;200323 zei:
Henk moet ze maar even vlug een beurt geven en ontheksen.:sex:

Henk moet rustiger aan doen is in 2 maand al 13 kilo afgevallen door de :sex: haha, gelukkig kan ik het wel hebben.
Pikkie vermaakt zich wel met haar, die houd wel van een pittig wijfie :biggrin:

En hoe heeft Henk dat gedaan? Een normale wijze of via een dieet? Ondergetekende wenst namelijk ook zo'n 10 a 15 kilo af te vallen en het zou best prettig zijn indien dat binnen een maand of 2 a 3 zou kunnen.

Alleen wens ik niet te gaan dieten want ik heb al geleerd dat als je eenmaal begint met een dieet, je daar ook eigenlijk nooit meer mee kunt stoppen anders komt het er altijd weer aan.

Black Tiger;200347 zei:
En hoe heeft Henk dat gedaan? Een normale wijze of via een dieet? Ondergetekende wenst namelijk ook zo'n 10 a 15 kilo af te vallen en het zou best prettig zijn indien dat binnen een maand of 2 a 3 zou kunnen.

Alleen wens ik niet te gaan dieten want ik heb al geleerd dat als je eenmaal begint met een dieet, je daar ook eigenlijk nooit meer mee kunt stoppen anders komt het er altijd weer aan.

Helaas BT het is toch en beetje op een soort dieet uitgelopen.
Ik heb de snacks 's avond laten staan, ik mocht graag wat eten tussen 10 en 11 en ben van de bier af en drink alleen nog maar light sinas. Verder heb ik tegenwoordig een druk leventje, sinds de scheiding moet ik namelijk de hond ook uitlaten en loop dus veel en dan de nieuwe vriendin die houd me regelmatig tot 2 uur 's nachts bezig en ik sta weer vroeg op voor de dieren hier. En ik kan je vertellen het gaat er snel af dan.
Verder eet ik niks minder dan normaal hoor gewoon alles wat ik voorheen ook at. behalve dat snacken 's avonds dat is echt de boosdoener.

Suc6 met de kiklootjes BT ;)

freggel1;200067 zei:
Tja Pik... ik heb veel over voor mijn plezier hier, vanmiddag wilde er hier ook een nimf bloot door de kamer gaan lopen, ( ze is 14 jaar jonger dan ik! ) , maar ik denk wel een beetje aan mijn rikketik hier, want de laatste 2 weken zijn er hier in de straat al 2 vertrokken zo! :confused:

Maar dood gaan om zoiets?

Nee het liefst niet voor mijn 80ste. ;)

Ik heb genoeg hartpilletjes voor je en ook nog een spray voor onder de tong dus geen paniek.

Dan is het dus geen echt dieetje. Sinas zit ook veel suiker in. Lopen doe ik nu ook al. Dus feitelijk zou ik 's nachts gewoon wat minder moeten snoepen en verder wat meer beweging c.q. lopen?
Hmmz.... dat moet te doen zijn, ga ik eens proberen denk ik.

tja bt denk toch dat je het hier in een beetje zult moeten zoeken
Big-Henk;200353 zei:
en dan de nieuwe vriendin die houd me regelmatig tot 2 uur 's nachts bezig

misschien dat jij ook daarin wat moet veranderen
verandering van spijs doet eten of was het nu :sex: :wiljesex:

Black Tiger;200360 zei:
Sinas zit ook veel suiker in.

BT ik drink dan wel Sinas light he dus minder suiker en lekkere taartjes etc ook overbodig haha.
Ik moest wel want na contrloe bleek m'n suiker veel te hoog te zijn en dat neigt naar suikerziekte, ze hebben voor de zekerheid maar een lever scan gedaan om een leverfunctie stoornis uit te sluiten

rienk;200364 zei:
misschien dat jij ook daarin wat moet veranderen
verandering van spijs doet eten of was het nu :sex: :wiljesex:

Kan ik heel kort en duidelijk in zijn rienk het betreft dus :sex: :biggrin:

Ja LoL... vertel dat maar eens tegen mijn vrouw.:biggrin::biggrin:

Goed dat je die laatste binnengehaald hebt, in die regen ocharrem, voordat je het weet heeft ze een kou of een longontsteking dus nu kan ze tenminste een beetje opwaren in de burcht, bij de open haard.:biggrin:

En dat opwarmen vinden al die meiden leuk bij ons in de burcht zo ook Monika
die zich lekker in mijn bed in de burcht opwarmde. :sex: :biggrin:

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm 10

Hmmmmm Lekkerrrrrrrrr, da's echt een fijn paard! Een hele dikke 9! :sex:

Black Tiger;200504 zei:
da's echt een fijn paard!

Maar alleen d'r hoefjes moeten nog een beetje bij gekapt worden.. :biggrin:

Geen probleem, daar heb ik nog wel wat hoefbewerkings gereedschappen voor hier liggen.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan