Ongehoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

espagnol60

Hoi vrienden

Vandaag stapte ik een Winkel voor satelietmateriaal binnen in scherpenheuvel,van megatronics en wat ik daar zag slaat alles die kerel vraagt 500 bfr om een kaart op te laden en 9000 bfr voor een opgeladen originele canal+ kaart

U kunt zijn adres vinden in het bekende satelite boekje.

 
tja wat doe je eraan .

:biggrin:

 
Ja het is meschien wat lullig dat ik dit zo breng maar wat ga je bij zulke lui nu zoeken.

dat zijn oplichters eerste klas jammer dat ze er zijn maar laat ze gewoon gaar koken in hun eigen sop.

ze gaan met de files die voor hobby mensen en door hobby mensen gemaakt zijn en dus al helemaal niet voor verkoop bedoelt zijn gebruiken om kaarten vrij te schakelen met het mom van kijk eens wat ik kan en dan nog grof geld vragen ook

gewoon met naam en toenaam noemen dan gaat zijn handel van zelf stuk

of je moet zo dom zijn om zijn kas te spekken!!!!!!

G.R Pecari

 
Ik denk dat we zoiets moeten melden en dat ze daar een bezoek brengen, zodat andere niet gestraft worden met hun hobby, alleen vind jammer genoeg geen adres.Want waar gaan we naar toe als die man 9000Bfr voor een originele canal+ kaart vraagt voor een jaar gratis kijken en nadien moet je hem elke maand 250bfr betalen voor het opladen.

 
Tja zulke sukkels bestaan ook.

ik keur het zeker goed als dit soort mensen worden aangegeven.

 
SCHANDE!!!!!!!!!!!!!!!! Gelijk aangeven of in de martelcel gooien.

Geen pardon met die mensen, gooi ze boven aan de lijst van oorlogsmisdadigers!

(psst, ik doe het voor de helft ) :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Als ik iemand kan helpen met iets doe ik dat graag en met plezier, alleen heb ik geen verstand van GW enkel atmelkaarten lukt me

Dus als iemand het adres heeft van canal+ laat het maar horen

 
Ja, die man is mij ook bekend vroeg hem enkele weken terug of hij ook goldwafers verkocht, en ja hoor die verkocht hij maar men kon er echter geen lege kaartjes krijgen enkel illegale kaartjes die reeds waren voorgeprogrammeerd, tegen inderdaad een hoge prijs.

exDumber

 
ik ga dit niet goedpraten, maar hun andere winkel in a'pen is veel vriendelijker, daar hangt(hing) gewoon op de toog : "kaartjes proggen gratis, drinkgeld welkom"

Zo moet dat denk ik

 
Gratis ????? Dat kan dus toch ook niet de bedoeling zijn. Stel je voor ik koop daar een leeg kaartje en ze proggen het daar voor mij gratis, mag misschien wel vriendelijk overkomen maar dergelijke praktijken schaden evenzeer onze hobby !!!!

exDumber

 
Hij vroeg toch drinkgeld? Dit is inkomsten in natura, een avond zuipen met wat vrienden is ook al gauw 150 piek. Het gaat er om dat men bezig is met een hobby. Dus mensen die de hobby onder de knie hebben, hebben de mogelijkheid om te kijken.

Mensen die zo’n kaart willen kopen zijn net zo fout!.

Gr Vladimir

 
Ik denk dat die man zijn baas ook niet zo blij is !!!

En hem wel ontslaat als hij dit weet

Ik zou niet zo blij zijn als mijn werknemer dit doet en zeker niet in mijn winkel

Ze moeten ze aan de hoogste boom hangen

Robbie

 
Ik wil er mij echt niet mee bemoeïen maar zoiets melden kan heel wat stof doen opwaaiën.

Kan deze praktijk zeker en vast niet goedpraten en hij is niet de enige.

Bij het begin wou iemand mij een kaartje verkopen voor 9000fr ( pickaartje met irdeto ) Toen ik hem zei dat ik de files erop niet nodig had verkocht hij mij het kaartje voor 1000 fr. Toen ik samen met de persoon die het kaartje nodig had thuiskwam, zei ik, kijk nu; het kaartje werkte nog alhoewel hij de files had gewist.

Momenteel verkoopt hij nog steeds zulke kaartjes. Deze praktijk zal ooit wel eens verkeerd uitvallen.

 
Waarom denk je dat ze kaarten willen gaan omruilen

Wel door zulke mongolen dus aangeven kan echt geen kwaad

Robbie

 
Ja het probleem is groter dan dat wij kunnen voorzien als dit soort figuren niet genoeg geld meer verdienen over de rug van ons dan zoeken ze gewoon een nieuwe bron van inkomsten en neem maar van mij aan dat er veel geld in omgaat in niet verrandwoorde kaarten en daar zit ook het probleem even snel geld verdienen met wat je op internet kunt vinden voor "niks.

je hebt gewoon geen kennis nodig van het verranderen of proggen van files elke maand komen kompleete files kant en klaar het net op lekker makkelijk voor die lui dus ik denk dat als we slim zijn de boel eens uit moeten kleden en gewoon niets kompleet meer moeten leveren op het net of alles achter gesloten deuren moeten gaan doen, iets anders zit er gewoon niet op.

om dit probleem op te lossen.

G.R Pecari

 
ik denk dat er niks meer aan te doen is.

De kenis is al zo algemeen, dat jan en alle man het door heeft.

 
ff voor alle duidelijkheid,

ik zeg niet dat hij de kaartjes gratis activeerd, ik zeg enkel dat hij ze gratis update...

Verder, belgie is nederland niet, als 1% van de bevolking hier een schotel heeft hangen al het veel zijn...

Wat natuurlijk niet wegneemt dat dit maffia praktijken zijn, de kaartjes in die winkel in apen kosten -1000BEf dus dat valt wel mee, verder gaf hij aan mij een solide uitleg, en zag hij er geen schurk uit. Nu die kerel nog proberen wijs te maken dat hij zijn klanten niet naar s4a moet doorsturen maar naar hier :)

Voor mijn part ben je wel oke als je je klanten liever een progger verkoopt dan hun kaartjes zelf te updaten.

 
Inderdaad ICEKE 1000Bfr voor een kaart kan ik meeleven dat betaal ik in duitsland bij satarmy ook voor een atmel.Nu hij heeft een goudmijn want men stond er aan te schuiven voor een upload vandaar dat ik het allemaal te weten gekomen ben, en na wat info van de eigenaar heb ik besloten om mijn dubbele LNB elders te kopen.En sorry maar zulke mensen zou ik er graag binnendraaien,omdat ik van het idee ben dat we mekaar moeten helpen en leren van mekaar ,dat is toch de bedoeling van een hobby,of niet??? maar zo'n handelaars doen het naar de kloten voor de rest.

Dus aangeven die gast

 
Yep volledig mee eens, ik wou alleen maar aantonen , dat als je 2 winkels hebt met dezelfde naam, niet altijd hetzelfde presoneel is dat er instaat :)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan