Oozoon

Indien je Flodder wilt verwijderen tik je in telnet/ssh in:

Code:
opkg remove flodder-boottool
Alles wordt dan keurig teruggezet.
 
Ow vergeten te melden: je hebt een dm800 HDse.
Met flodder op een dm800 HDse en op een dm500 HD kun je die squash-images (die je met df -h ziet) ook nog weg laten halen dat doe je als volgt, maar alleen op een dm800 HDse en op een dm500 HD !!!:

Maak onder /media/squashfs-images een subdirectory aan en noem deze: squeezeout. Je hebt dan dus /media/squashfs-images/squeezeout. Daarna reboot en voil?... Als je daarna in telnet/ssh intikt: "df -h" dan zul je dus die squashfs-images net meer zien staan.

Terugzetten van de boel nadat je squeezeout hebt gedaan gaat met:

Code:
flodder 99
Dus flodder 99 is alleen om de squashfs-images weer terug te zetten.
 
Dat gedoe met keymap hoef je dus alleen maar te doen indien je de image hebt laten updaten en je een andere indeling van je keys op de ab wilt. Maar ja het is alleen maar een klein bestand ftp'en en daarna een reboot.
 
Zo dat was een mond vol.

Op zich werkt OOZoon stabiel en flodder doet zijn werk idd duurt het opstarten wat langer but who cares.

Waar ik nog mee zit is als ik Channel selection User Bouquets open (bouquet up) dan krijg ik alle zenders in het bouquet wat op dat moment actueel is maar er staat achter de zenders geen info welk programma er op dat moment bezig is en hoe lang dat al bezig is het balkje is leeg .

Als ik een zender kies dan wordt daarna wel de info getoond.

Dit geldt overigens voor de meeste kanalen. Op sommige Duitse en de NL zenders worden wel het actuele programma en de voortgang getoond.
 
Opstarten mag niet zo lang duren. De eerste keer wel want dan moet je root naar stick worden geschreven door flodder, maar na de squeezeout reboot moet het behoorlijk snel gaan, sneller i.i.g. dan de niet-OoZOoN images.


Info achter zender bij bouquet up button is afhankelijk van de skin die je gebruikt. We hebben niet voor niets je gewezen op teamviewer ;)

Bedoel je zoiets?
 
Weet ik veel dat teamviewer daarvoor nodig is.Maar ala gaan we eerst een bestuderen wat teamviewer allemaal doet..

De uitspraak:
Als je Teamviewer hebt, willen wij wel een keer een mooie skin, en een leuke movie center (voor je opgenomen films en zo) installeren bij je.

heeft me aan het denken gezet dat dan mijn DM "open " staat voor derden ............
 
Ja zoiets bedoel ik maar die van mij zijn hoofdzakelijk leeg als ik het boeket open is alles leeg

Stem ik bv af op RTL 4 HD dan worden alle kanalen in dat bouquet wel getoond.

Maar na een tijdje op zenders uit een andere bouquet te kiezen zijn ze weer leeg.

Skin is Vali.HD.nano.mod standdard in OOZoon image
 
nee gaat niet gebeuren , teamviewer .... Ik heb teveel op mijn laptop staan wat uiterst prive is en ga dat niet op straat gooien.
Sorry
 
Nieuwe image update van OoZoon is uit.
Daarnaast ondersteunt dFlash nu ook flodder, je hebt naast een nieuwe dFlash ook een nieuwe Flodder nodig ?n nfidump. De versies die je nodig hebt en op elkaar zijn afgestemd zijn:

dFLash versie 9.4.5
Flodder versie 0.0.4
nfidump versie 0.9.4

Hierdoor is het mogelijk met dFlash een "geflodderte" image te flashen, en trouwens elke andere nfi images.
 
Geen idee, sinds de bestanden niet in python zijn, kunnen we de source niet bekijken en weten we niet of er een controle in zit. Image backup maken en daarna Flodder proberen.
 
Gedaan na flodder ge?nstalleerd te hebben vliegt de ontvanger automatisch naar "stop"

Wel makkelijk dan kun je gelijk oozoon weer terug zetten zonder uit de luie stoel te komen .
 
volgende programma in Ozoon?

Als ik van de ene zender naar een volgende zap dan komt onder in beeld de titel te staan en tijden van het volgende programma

Wat ik graag zou willen is dat wanneer ik channels selecteer ik onder het getoonde beeld ook deze informatie krijg .

Dit zal wel opgesloten zitten in de skin
Heeft iemand een idee welke skin ik hiervoor moet installeren?
 
Bedoel je zoiets. Je ziet een deel van de kanalenlijst. Links boven een picture met live beeld (Nederland 1 HD). Onder dat live beeld zie je de tekst (programmainfo) behorende bij het (lopende) programma van de zender waar je met de cursor op staat (in dit geval RTL4 HD) en onder de lijst met zenders een regel waar het volgende programma staat van de zender waar de cursor op staat (in dit geval is het volgende programma Dr. Phil).

Of ander zoiets. Een overzicht met EPG data waarbij je snel door de zenders en dagen heen kunt bladeren en direct voor huidge en toekomstige programma's een timer kunt zetten, ook voor je eventuele andere boxen in huis.
 
Is wel jammer dat ozoon alleen voor DM's maakt en niet bv voor VU
 
Nee dat bedoel ik niet .
Als ik op de remote control op up druk krijg je een overzicht van zenders
Links boven het beeld van de actuele zender .
Daaronder de informatie betreffende het programma van de zender die je rechts scrollt.
Nu wil daaronder een korte info hebben wat er op die zender daarna(next) komt.
 
De eerste foto is van de kanalenlijst en krijg je inderaad als je op de up drukt. Alleen in die leuke skin die wij hebben (aangepast) krijg je dan die layout met ook picons en zo. Hihi. Druk in de kanalenlijst maar eens op de menu knop en dan de een na laatste keuze: instellingen zender weergave ;)
 
kjonker;229188 zei:
Is wel jammer dat ozoon alleen voor DM's maakt en niet bv voor VU
kun je op de vu ook krijgen, heeft niets met image van doen, maar wel met de skin en EPG overzicht is de plugin cooltv guide (wel allemaal voor OE 2.0)
 
Ik heb een vu ultimo welke image zou ik dan moeten installeren op deze box van Ozoon
 
hmmm zag het niet op mijn tablet te kleine foto. Nu ik de foto van de eerste zoiets op de laptop bekijk bedoel ik idd zoiets 1

Idd de Next is op die foto zichtbaar

Heb liggen stoeien maar nada geen NEXT bij mij
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan