Op zoek naar de "system key"

Na dat ik weer eens aan het uitlezen ben gegaan en eens bezig ben geweest met het bruteforcen, kom ik weer iets anders tegen...

De primary key 00 is zo uit te lezen

De Secondary key 00 niet!

Maar het zal wel weer niks zijn want ik zie nu dat het provider 0 is en dat is seca, en we moeten provider 01 hebben ( canal digital ) En die doet helemaal niks....

Maar is er iemand die de secondary key bij provider 0 al wel eens heeft gelezen?

Ik wil dat toch eventjes weten ;)
 
Hmmz... provider 0 is seca. Primary key 00 op provider seca ook erg belangrijk? Als je die namelijk kwijt bent kun je niets meer met de kaart. Dus die zal wel encrypted zijn als je hem kunt uitlezen.
 
:)
foutje denk ik:))
Ik weet niet met welk proggie je aan het stoeien ben,maar prkey 00 is echt niet uittelezen.....check het maar is met c1 5a 00 00 08
dan zou je prkey 00 moeten krijgen ,crypted natuurlijk.:))
Waarschijnlijk gebruik je mkf of zo en die leest records en bind een record nummer aan aan een vaste plek of zo.
nu is het zo dat bij s2 records op andere plekken staan als bij
s1:)) En bij s2 is het niet toegestaan een cryptedkey uit te lezen
wat bij s1 wel het geval was.

Voorbeeld s1 kaart

Get Encrypted Key
> C1 5A 00 00 08
< (5A) 89 5D 78 FD BE F5 CC 30 (90 00) Command Successful

voorbeeld s2(v+1)

; Get Encrypted Key
> C1 5A 00 00 08
< (5A) FF FF FF FF FF FF FF FF (90 17) Not Allowed

Maar hou me te goede ik zeg nooit nooit:))
zou grappig zijn als jij een manier had van wel:))
Dan zouden we in theorie kunnen gaan bruten

woutje
 
Maar gezien dit antwoord ga ik toch nu meteen kijken wat ik dan uitlees, want ik zou toch zweren dat ik de "PK 00" ( seca) zo uitlees! ;)

Ik kom hier zo snel mogelijk op terug, zal waarschijnlijk wel via pm zijn ;)
 
Woutje je hebt een pm van me, want de "c1 5a 00 00 08' is toch provider 00 dus seca?

En bij beide kaartjes zie ik echt de "primary key 00 " staan :confused:

Alleen als ik goed kijk is het bij de vr7.3 kaart niet c1 5a 00 00 08 maar "c1 1a 00 00 15"

( als ik nou maar niet te ver ga? ;) )
 
:))
C1 1A 00 00 15 is ff wat anders

dat zijn de beschikbare keys per provider waarbij p1 prov is

; Get Available Key-Index
> C1 1A 00 00 08
< (1A) FF FF 22 B0 00 F0 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF (90 00) Command Successful

22 B0 = nog beschikbare bytes voor records

F0 = key 00 dus :))

En zo ver gaan we niet :)) zolang we geen keys of een komplete handleiding geven voor het vrijschakelen van een c+ kaart
gaat het wel goed:)

woutje
 
C1 1A 00 00 15 is ff wat anders

dat zijn de beschikbare keys per provider waarbij p1 prov is

Dat wist ik dus niet, maar ik ga toch 1 en ander nog eens bekijken, want het zit me nog steeds niet lekker, ook al zou er een stukje in het geheugen van dat progje blijven hangen, snap ik nog niet helemaal waarom er toch verschillende gegevens uit lijken te komen, en ik bijvoorbeeld ( voor nu dan toch ) de "c1 5a 00 00 08" in zijn geheel niet meer zie staan?

Ik heb weer wat te doen dit weekend ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan