Opname stopt regelmatig bij afspelen.

Heb een oude (eendenteam oscam fixed) backup terug gezet en nu is het probleem opgelost.
Thanks allen voor de suggesties
 
the matrix zei:
Heb een oude (eendenteam oscam fixed) backup terug gezet en nu is het probleem opgelost.
Thanks allen voor de suggesties

Dat zou het laatste zijn waar ik aan gedacht zou hebben maar mooi dat het weer werkt.
 
Ik vermoed dat er ooit iets mis is gegaan met het ophalen van image updates. Voorlopig zo laten. Voldoet voor mij nu prima.

De reden van de backup terugzetten was dat ik de openvision image had uitgeprobeerd maar die rammelt nog op diverse punten.

Toen bedacht ik me om via backup een film  op te nemen en heb deze uitgekeken zonder enige hapering.

Soms kan de oplosding eenvoudig zijn :klappen:
 
@the matrix: nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Wij willen ook wel 90-95 of nog ouder worden, zo lang we nog goed van geest zijn. Ondanks de mooie leeftijd (94), blijft het je moeder die er niet meer is en dat brengt een leegte met zich mee. Veel sterkte gewenst met de verwerking van dit verlies.
 
the matrix zei:
Heb een oude (eendenteam oscam fixed) backup terug gezet en nu is het probleem opgelost.
Dat is wel heeeel vreemd, dat oscam de oorzaak zou zijn van het door jouw opgebrachte probleem. Tenzij je een oscam via een of andere image hebt geinstalleerd, want dat gaat meestal gepaard met allerlei - vaak ook nog onnodige - scripts. En ja, in zo'n script kan van alles staan, bijv. een of andere loop....
 
the matrix zei:
Soms kan de oplosding eenvoudig zijn
Klopt. Als eindgebruiker ben je dan blij dat het weer werkt. Indien ons zoiets zou overkomen, zouden we ook ge?ntrigeerd zijn in de oorzaak.
Begrijp ons niet verkeerd: we willen je niet aansporen om de oorzaak te vinden ;)
 
Eendenteam , bedankt voor condoleance.

Dat het aan de oscam ligt is een misopvatting, ik bedoel dat ik de image waarin jij de oscam optimaal had ingesteld  direct gebackupped had en deze backup terug gezet heb., daarna heb ik regelmatig image updates opgehaald en bedacht me dat ik die backup van jou bewaard had en deze terugezet, staat dus los van oscam.
Maar vermoedelijk is een van de updates de boosdoener want heb nu tot 3 x toe een opname gemaakt en alle drie spelen perfect af..

Dus geen updates meer binnen halen, om dat aan te tonen. Want meerdere updates zijn nu verpakt in de latest update.
 
Ja duidelijk, het ligt dus niet aan oscam (kon eigenlijk ook niet), maar waarschijnlijk aan 1 van de updates. Wellicht iets met een veranderde mount instelling of iets in de update zorgt er voor dat je LAN verbinding tijdelijk wordt onderbroken of zo. Maar goed, het werkt weer zoals je dat graag wilt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan