Black Tiger zei:Mooi, dan krijg jij van mij gratis zo'n scanner. Heb er nog wel eentje op zolder staan, word hier toch niet meer gebruikt.![]()
Maar er gaat voor gezorgd worden dat de foto's er komen, maar zoals al gezegd het zijn uit goed vertrouwde bron, maar negen foto's met daarop dames, maar ach laat nou het feit dat Danni?lla Damen familie is van mij, dus dit gaat helemaal goed komen, hopelijk nog dit jaar.
@Boets
Als goede buum van onze Freggel vond ik dat ik hem maar even moest helpen met zoeken
Bedankt voor het helpen zoeken, ondanks dat ik zelf ook al een eind was, ik neem volgende week nog wel contact met jou op, kom ik die cdrom zelf wel weer brengen...

@Pikkie
Mocht hij willen dat hij een Freggel was, hij mag als het nodig is de shirtjes drukken als we er nodig hebben,Ja joh gaat lekker door zo lol maak ons nog maar gekker,,,,,,lol ben je een vriendje van freggel soms ook een freggel lol.......
En ohja binnenkort is het idd tijd voor de winterslaap, en daarna zo rond en om en nabij april begint de paartijd weer, en dat geeft hier weer een ware "Tietenexplosie"