Opvallende freggel1

Black Tiger zei:
Mooi, dan krijg jij van mij gratis zo'n scanner. Heb er nog wel eentje op zolder staan, word hier toch niet meer gebruikt.:)

Maar er gaat voor gezorgd worden dat de foto's er komen, maar zoals al gezegd het zijn uit goed vertrouwde bron, maar negen foto's met daarop dames, maar ach laat nou het feit dat Danni?lla Damen familie is van mij, dus dit gaat helemaal goed komen, hopelijk nog dit jaar. ;)

@Boets
Als goede buum van onze Freggel vond ik dat ik hem maar even moest helpen met zoeken

Bedankt voor het helpen zoeken, ondanks dat ik zelf ook al een eind was, ik neem volgende week nog wel contact met jou op, kom ik die cdrom zelf wel weer brengen... :biggrin::biggrin::biggrin:

@Pikkie
Ja joh gaat lekker door zo lol maak ons nog maar gekker,,,,,,lol ben je een vriendje van freggel soms ook een freggel lol.......
Mocht hij willen dat hij een Freggel was, hij mag als het nodig is de shirtjes drukken als we er nodig hebben, ;)

En ohja binnenkort is het idd tijd voor de winterslaap, en daarna zo rond en om en nabij april begint de paartijd weer, en dat geeft hier weer een ware "Tietenexplosie"

Maar ik heb even wat huiswerk gedaan, en zie bij de attachment het resultaat. :biggrin:

Wij tellen er 10. Als er negen foto's zijn en op elke foto staat 1 dame dan staat 1 dame op geen een foto. Wie zou dat nu zijn en waarom...?

Ahhhhhhhhhhhhh wij weten het antwoord: die zwarte dame is voor ons.

@freggel1: als je zaterdag toch naar de sporthal gaat, neem dan even gegevens mee over die zwarte dame zodat wij in contact met haar kunnen komen. Zij blij en wij ook :biggrin::biggrin::biggrin:

zijn die turkse nog niet donker genoeg??????????

gr blokker

Black Tiger zei:
Mooi, dan krijg jij van mij gratis zo'n scanner. Heb er nog wel eentje op zolder staan, word hier toch niet meer gebruikt.:)

@Black Tiger, ik heb zojuist bij mij nieuwe pc een gratis scanner erbij gekregen. ;)

Dus zaterdag kalendertje halen, en scannen die hap. :biggrin::biggrin::biggrin:

Shit, daar gaat mijn gratis kalender.

Boets.

boets zei:
Shit, daar gaat mijn gratis kalender.

Boets.

Als ik hem heb dan komtie hier op het forum dus dan heeft iedereen hem. :biggrin:
:bier:

Super! :)
Ik kan overigens bevestigen dat de nu aanwezige foto wel de juiste is.

@Eendenteam: Er staan inderdaad 10 dames op, maar wat je daar ziet, is de voorkant van de kalender voor zover ik weet. Er zitten 12 maanden in een jaar en 10 dames op de kalender.
Elke maand 1 dame, betekent dat we zelfs 2 dames tekort komen. Wellicht dus niet alleen freggel's vrouw maar ook die van Boets.:biggrin:

freggel1 zei:
Maar ik heb even wat huiswerk gedaan, en zie bij de attachment het resultaat. :biggrin:
Hmm, da's een teleurstelling...

Wij willen T I E T E N zien.

Delta-FM zei:

De dames zijn wel erg preuts hoor tjonge jonge freg. veel plezier met je nieuwe pc!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laat ik nu al een paar jaar volleyballen maar ik ben deze helaas nog niet tegen gekomen.

Moet toch maar eens aan een verhuizing denken.

;)
Nr.10

Fijn kerstdagen allemaal en goed 2006.

Delta-FM zei:

Nee nummer 11 en nummer 12 zijn niet die van mij en Boets! Mochten jullie willen... :biggrin:

hopelijk voor julllie zit ik vanavond niet te lang achter mijn ( nieuwe) PC, en krijg ik de tijd om de speciaal hiervoor aangeschafte scanner te installeren, zodat ik jullie tijdens/na de kerstdagen kan verwennen met "Zunderts" vrouwelijk schoons, misschien dat jullie dan wel naar de jaarlijkse bbq of corso komen. ;)

Zojuist naar de sporthal geweest maar daar was niks te beleven, dus nog eventjes geduld... :biggrin:

Maar niet getreurd ik heb er eentje besteld, de tweede oplage komt eraan.

Blootkalender Zuvo Dames beleeft tweede druk
ZUNDERT - De kalender die de Dames van Zuvo 1 samen met fotograaf Werner Pellis gemaakt hebben voor het Akiniproject in Kenia, beleefd na 1 week al zijn tweede druk. Zaterdag 10 december waren vanaf tien uur in de Sporthal onder de Mast de kalenders te koop. Een uur later waren ze allemaal al verkocht en moest er een bestellijst gemaakt worden.

Op de verjaardagskalender staan naast een teamfoto van de dames, nog 10 portretten van iedere speelsters apart en als uitsmijter een foto van Heren 1. De opbrengst van de kalender gaat naar het Akini project van Daniella Daamen. De Zunderste heeft dat project tijdens een verblijf van drie maanden in Kenia heeft opgezet. "Met het geld uit Nederland kunnen daar jeugdgroepen worden opgestart," vertelt ze. "Die jeugdgroepen hebben tot doel om de jongeren daar samen een toekomst te laten opbouwen en zich bewust te worden van de bedreiging die aids vormt in dat land. Veel jongeren daar hebben hun ouders verloren aan aids."
In de plaats in Kenia waar Daniella verbleef zijn een aantal jongeren een kwekerijtje met fruitbomen gestart. Daardoor kunnen ze verantwoordelijk worden voor hun eigen inkomen.
Door het kopen van de kalender steunt uit deze jongeren. U kunt de kalender bestellen door een mailtje te sturen naar of te bellen met Hanneke van Caam

(Telefoonnummer en email even weggehaald ;) )

Dus jullie geduld wordt nog even op de proef gesteld :biggrin::biggrin::biggrin:

Tja... na een uur al uitverkocht. Kun je nagaan dat ze er bij de dames geen idee van hadden hoe snel een run ontstaat op bloot. Een beetje vooruitziende blik had al zeker 2x zoveel laten maken, maarja, dames kennende geloven ze niet "dat hun mannen...." vul de rest zelf maar in.:biggrin:

Afijn, we wachten nog even af... overigens niet tot eind 2006 om dat voor de zekerheid alvast maar even te vermelden.:+

Je mag er toch van uitgaan dat de dames zelf een exemplaar hebben gekregen.
En als ik het goed heb staat Freggel1 z'n liefje er toch ook op?
Dan moet het voor Freggel1 helemaal geen moeite zijn om die te bemachtigen dacht ik, gewoon een kwestie van lief aankijken en zeggen dat ze er geweldig op staat... :biggrin: :biggrin:

Uitverkocht freggel lol vind dit wel een hele goedkope smoes lol, weer geen kerst kado.......lol

pikkie zei:
Uitverkocht freggel lol vind dit wel een hele goedkope smoes lol, weer geen kerst kado.......lol

Maar voor degene die het graag weten willen, en nog geduld hebben?

Betaald is hij al, dus nog wachten tot de tweede druk klaar is. :biggrin: :sex:

Uhhhhhhhhhhhh waar blijven die tieten nou,, of heb ik iets gemist,, stond toch niet in die andere kalender post of wel :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan