Ouwehoeren

Mevrouw janssen komt bij haar huisarts met de volgende klacht:dokter,zegt ze,ik heb een raar probleem.Nou,zegt de huisarts,niets is mij te gek,maar vertel uw probleem,mevrouw.

Mevrouw janssen:ik plas elke keer tegen mijn linker been aan als ik naar de wc moet.

Huisarts:da's inderdaad een beetje vreemd maar we zullen de boel eens onderzoeken,kleed u zich maar even uit en gaat u maar even op de onderzoekstafel liggen.
Na een paar minuten zegt de huisarts:

ik zie het probleem al, mevrouw Janssen. U heeft een hazelip!!!

Fritsje komt in de badkamer waar zijn vader zojuist klaar is met douchen. Hij ziet de ballen van zijn vader en vraagt:

papa, wat zijn dat voor dingetjes? Nou, zegt vader, dat zijn nou mijn abrikoosjes.

Even later treft fritsje zijn moeder aan in de keuken waar zij het avondeten aan het voorbereiden is. Mama, mama, ik heb papa zijn abrikoosjes gezien, roept fritsje.

O ja? vraagt moeder.
En heb je dan ook die dooie tak gezien waar ze aan hangen?

Er zitten 4 hollanders in hun stamcaf? een praatje te maken waarop 1 van hun voorstelt om een hoertje te gaan oppikken in de hoerenbuurt.

En ja hoor, die andere 3 gaan akkoord.

Ze springen in een auto en hup op weg naar de hoerenbuurt.
E?nmaal aangekomen zien ze een lekker hoertje tippelen op de straat. Ze besluiten erlangs te rijden om de prijs te vragen.

De hollander op de passagierszetel schuift zijn raampje naar beneden en vraagt aan de hoer "En euhm hoeveel vraag je ?"
Waarop de hoer antwoord "50Eur voor vanvoor en 80Eur voor vanachter"

Waarop een hollander op de achterbank zijn raampje naar beneden schuift en zegt "En waarom moet ik meer betalen ?!"

Vader zit op de bank naar een SexQuiz te kijken, achter in de kamer zit zijn zoon van 7 jaar met een Mechano hijskraan te spelen.

Op de Quiz wordt gezegd:

Welk woord hoort NIET in dit rijtje thuis?

1) Stoephoer
2) Kontneuken
3) Beffen
4) Belastingfraude.

Vraagt zijn zoon: Papa, wat is belastingfraude?

Wat is het beste standje om een lelijk kind te verwekken?

vraag aan je ouders!

3 goede redenen om 50 euro op je penis te tatoeeren.

1.je kan met je geld spelen.
2.je ziet je geld groeien.
3.het geeft niks als je vrouw eraan zit

Komt een man bij de hoeren met maar 20 euro.

Hij belt aan en vraagt de hoer haar te mogen neuken voor dat geld. Zij zegt 'die is grappig, minimaal 50, ga maar naar boven en vraag het mijn moeder'

De man belt aan bij haar moeder en stelt wederom de zelfde vraag, waarop de oudere dame zegt 'ja dag minimaal voor 40, ga naar boven daar zit mijn moeder'

De man belt aan bij 'oma' en stelt haar de vraag ook waarop zei zegt 'tuurlijk jonge knul, lekker' en ze neuken.Wanneer hij klaar is zegt hij 'het was lekker maar in het begin ging het zo stroef....daarna zo soepel, hoe kan dat nu' ?

'Nou zegt de oude vrouw, eerst de korsten dan de etter'

Jantje komt bij zijn vader en vraagt Pa, wat is het verschil tussen inprincipe en infeiten.

Zegt pa als jij aan je zus vraagt of ze voor een miljoen met de buurman naar bed wil dan krijg jij je antwoord.

Dus jantje naar zijn zus en vraagt:zus wil jij voor een miljoen met de buurman naar bed ?
en die zus begint te denken en na een paar minuten zegt ze :ja ik zou het toch wel doen .

Jantje gaat met het antwoord naar zijn vader en die zegt dat hij het ook aan haar moeder moet vragen dus jantje gaat naar zijn moeder en vraagt; mam wil je voor een miljoen met de buurman naar bed.

De moeder zegt : voor een miljoen altijd

Dus jantje naar zijn vader en zegt ma en mijn zus willen allebei maar geef me nu het antwoord nou zegt vader

inprincipe zijn we miljoenair maar infeiten hebben we hier twee hoeren zitten!!!

Een man komt op zijn werk met een blauw oog.zegt collega:"vanwaar die blauw oog?"

"mijn vrouw heeft mij geslagen met een bevroren kip"
ze was in de diepvries aan het zoeken.
ik zag dat kontje,en kon er niet aan weerstaan.
ik ging er naar toe en deed haar rok omhoog en hop hop hop.
plots sloeg ze mij met een bevroren kip.

zijn collega vroeg:"waarom ze dit deed.vindt ze dit dan niet fijn?"

"jawel,maar niet in de aldi!"

Drie jonge mannen zijn gaan kamperen maar hun tent is weggewaaid.
Ze kloppen aan bij een boer en vragen of ze er mogen overnachten.

de boer stemt toe op 1 voorwaarde:
dat ze zijn hele knappe dochter een maagd laten zijn want ze gaat morgen trouwen.

De mannen stemmen in.

De volgende morgen zegt de boer dat hij scheermesjes in de kut van zijn dochter gestoken heeft en controleert de boer de pik van de mannen.

Bij de eerste staat hij vol letsels, bij de tweede ook en bij de derde niet. zegt de boer tegen de derde:"gij houdt tenminste u beloftes".

Sfanku zegt de derde.

Het begint met N en het eindigt op, euken

Nasi uit eigen keuken

Wat hoort er niet bij ??

bruine bonen
sojabonen
vibrator

bruine bonen want de andere zijn vleesvervangers!!

Op het raam van een tank station staat "wie boven de 50 euro tankt krijgt gratis sex".

Op een dag komt Jantje en Pietje tanken en lezen die andvertentie dus ze gaan voor de tank voor 60 euro tanken daarna gaan ze naar binnen en ze mogen een een lotje trekken ze trekken een lotje op het lotje staat nmr.8 die vent zegt helaas geen sex.

Een paar dagen later komen Jantje en Pietje weer ze tanken weer vol en weer een lotje en weer mis.

paar dagen later weer die vent zegt helaas geen prijs Pietje zegt volgens mij liegt die vent tegen ons want wij zijn drie keer gaan tanken en geen een keer gewonnen.

Jantje zegt daar geloof ik niks van want mijn zus heeft bij de eerste al gewonnen.

Er staan 2 hoeren op de straat, de ene vraagt:

wat vraag jij aan de kerstman dit jaar?

Waarop ze antwoord: 50 euro zoals altijd.

Wat is de overeenkomst tussen een vrouw en erwtensoep?

Als het begint te pruttelen moet de worst er in

Er komt een man bij de drogist en vraagt hij aan de vrouw aan de kassa mag ik een pakje condooms

ja zeker dat is dan ?12,-. de man geeft hij de vrouw ?100,- heeft u het mischien gepast???

zegt de man NEE het is voor me Broer.....

ZO,

En nu hebben we weer genoeg geouwehoerd...aan het werk jullie!

GR Fred.

Een echtpaar heeft een probleem met seks en ze gaan ermee naar de huisarts.

Wel... zegt de huisarts, wat is het probleem?
De vrouw legt uit dat de man het al zo lang niet meer gedaan heeft maar dat zij toch wel heel graag wil maar manlief het eigenlijk niet meer goed weet en liever voetbal kijkt.

Oke zegt de dokter, ik doe het een keer voor.
Hij neemt de vrouw, kleed haar uit en zichzelf ook en ze gaan eens goed aan de gang.
Zieje zegt de dokter nadat ze klaar zijn? Dat moet nu elke week gebeuren.

Man: "Nja, oke, prima, maar ik hoef dan toch niet elke week met haar mee naar hier te komen of wel?"

Een paar Belgen lopen in Luik langs het station en zien daar een paar hele mooie hoeren zitten.
Goh zegt de ene, daar moeten we toch echt eens naar binnen.

Zo gezegd zo gedaan, ze kijken even verder en daar zien ze een etalage met een drietal dames en ze vragen wat het kost.

Oh zegt een van die horen, 100 euro, maar zonder pijpen 75.

Daarop zeggen de Belgen "mooi, dan komen we zo terug".

Hoezo zegt de hoer, geen geld bij je nu?
Jawel zeggen de Belgen, maar we gaan eerst vlug effe thuis een korte broek aantrekken.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan