Ovenvers!

Nou je moet eens in augustus door Twente rijden de hele streek ruikt hier dan naar de pepernoten van Bolletje in Almelo en 1 week later in de winkel.
 
Tja, en zo zitten wij hier met de Ardo, voorheen Groko.

De plek waar ze van die diepvriesmaaltijden maken. ;)
 
Vanmiddag weer lekker op mijn dooie gemak in de keuken gestaan, en lekkere zoete gerechten gemaakt voor de Paasdagen.
Morgen een lekkere goed gevulde kaasplank, met koude en warme hapjes, en een lekkere La Chouffe of een Zundert 10 er bij.
2de paasdag gaan we lekker gourmetten.
En voor beide dagen staat er een lekkere trifle klaar, onderlaag witte chocolademouse met amarene kersen, tweede laag donkere chocolademouse met KitKat chunks, toplaag witte chocolademouse met witte KitKat chunks.
































 
Zo te zien hou je je.prima aan de corona regels, max 1 bezoeker per dag, die zal wel als holle bolle gijs huiswaarts gaan.

Of herinner je de regels niet meer. 🥳🥳🥳
 
Lekker. en waar zijn mijn koffiebroodjes? :biggrin: :p
 
Ik houdt me zeker aan de coronaregels @the matrix! :geek:

Ik heb goeie buren, en de borden met koeken en andere versnaperingen worden daar onder verdeeld!
Vanmiddag waren de buren met hun eigen gezin aan het BBQ-en, dus even een paar koffiekoeken daar naartoe,
met als gevolg dat er 10 minuten nadien een aantal kipspiezen afgegeven werden bij ons!
Juist op het moment dat mijn soepkop met zelfgemaakte bruine bonen soep op tafel stond...

Ik ben intussen met het maken van dit lekkers al bekent, en ze rekenen er gewoon op.

Vriend Matrix, maak jezelf niet druk in dit geval.
Morgen ontvangen we 2 gasten, en maandag 1. ;)

Tevens heeft de diepvries ook altijd honger...

En tja @Black Tiger, misschien als het weer een keer kan, dan met een BBQ. :)
 
Laatst bewerkt:
He gelukkig, mijn reply was toch voorzien van feestelijke smileys!!!
Ik heb me dit keer beperkt tot het maken van een heerlijke appeltaart.
Experimenteel en gejat uit recepten. Springvorm 28cm.
En nee niet uit een pakje.

Vrolijk pasen Freggel1 geniet ervan
Ook overige leden een vrolijk pasen gewenst
 
appel.jpg
 
Dit ziet er ook weer top uit!!!! [Roomboter gebruikt?]

Laat het smaken!

En natuurlijk aan alle ander SatFunners:

Zalig Pasen, en bedankt voor de ......
 
Tja, is het lekkerste.

Hier is er vandaag ook weer een gram of 500 gesneuveld.
 
Dat ziet er heel mooi en lekker uit. Hier ben ik al 2 a 3 jaar mee bezig en nog niet aan begonnen.
Die appeltaart moet er nu toch echt eens gaan komen. :)
 
ziet er goed uit
 
Ik beperk me hoofdzakelijk tot oer hollandse eenvoudige baksels.
Favoriet is nog steeds heuse brabantse worstenbroodjes en slagroomsoezen (vanwege mijn achtergrond.)

Petje af hoe Freggel1 steeds weer de prachtigste creaties weet te toveren. En gezien de foto's is het regelmatig feest in en rondom huize Freggel1.
Eerst de geur van het gebak en daarna de proeverij.
Top klasse ,
 
Ik ben zoooooo blij dat ik zijn buurman niet ben. Anders zou ik nu nog veel dikker zijn dan ik al ben. :biggrin:
 
Leutig en bedankt voor de complimeten, dit geeft mij nog meer moed om er lekker mee verder te gaan!

Ik zit nog met een volgend baksel in mijn hoofd wat ik nog nooit gedaan heb, en dat zijn zelfgemaakte stroopwafels, die nog warm zijn en druipen, en dan op eten!

En tja ik moet mijn buurman die ook graag komt eten eens zeggen dat hij geen likeur mee moet brengen, want dat ga ik rare en te late 1 april grappen schrijven. :stupid: :biggrin:

Hij staat ook al ergens anders op het forum, maar de volgende was de boosdoender:



Een perfecte combinatie bij het nagerecht!
 
Vandaag met vrienden lekkere saucijzenbroodjes die recht uit de oven kwamen gegeten met een lekkere bak koffie, en een flinke kwak mosterd op het broodje!

En zojuist een lekker ouwerwetse pannenkoek met gebakken appels en bloedworst, en gebakken katernspek spek er op!

1.jpg
















 
Bloedworst??🤮🤮Sorry maar als kind veel geleden.
De rest ziet er zoals gewoonlijk lekker uit.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan