Pas op voor de VIP club van satellitte hopper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ilya

Ik wilde graag lid wordenvan de Vip club van Sat.hopper.Dus ik stuur ze tot twee keer goed werkende keys.Wat dacht je.Ik krijg zo een automatisch mailtje dat men de keys uit test.Bij goede uitslag zou ik bericht kri

jgen.

Wat dachten jullie, mijn keys waren 100% oke, geen enkele reactie daarna.Ook niet toen ik weer een berichtje stuurde.,wel weer zo een auto mailtje.Ik vind dit wel een erg " goedkope manier" om je sleutels uit je zak te kloppen.Wie van jullie hebben de zelfde ervaring.!!!

ILYA

 
Waarom geef je dan zomaar je sleutels weg?

Je kunt er toch zelf wel achter komen of je sleutels wel of niet werken?

De volgende keer een fake key opsturen en dan kijken wat de reactie is.

 
Het kan geen kwaad om dit bericht extra onder de aandacht te brengen.Inderdaad @ DRZ je hebt gelijk, echter vorig jaar toen ik met de hobby begon had ik niet zoveel keys en wist niet van de hoed en de rand.Ik werd hier toen op attent gemaakt dat je vrij simpel aan sleutels kon komen.Dus niet!!!!!!!!!

Ik zal nu ook niemand adviseren om het zo te doen.Zoeken en nogeens zoeken dat is het motto.Eenmaal gevonden er dan heel zuizig op zijn. Je zie me maar weer een ervaring rijker geworden.

ILYA

 
Kostbare les , maar geen ramp, er zijn genoeg sleutels in omloop.

Het is alleen vervelend dat de man achter de sat.hoppers niet te vertrouwen is blijkbaar.

Het is volgens mij een commerciële man die er niet voor terugdeinst om voor veel (euro)centjes jouw sleutels te verkopen aan iemand anders.

Als je de diverse boards volgt dan lees je veel negatieve dingen over de sat.hoppers.

Je zou bijna meneer v/d E tippen..........:)

Is er eigenlijk een verband tussen sat.hopper en de hopperguide?

 
Lijkt me sterk.Ik vind het een prima blad en denk niet dat ze iets ermee te maken hebben.

Beetje naief wel om iemand die je totaal niet kent een key te sturen, aan de andere kant kan er weinig mis gaan (behalve dat ze jouw key uitzetten, maar als je zelf de originele kaart hebt krijg je een nieuwe ;-) )

Geef in elk geval nooit het laatste byte van je eigen ppua, log dan ff en pak een andere die ook aktief is.

 
Als er geen verband tussen sat.hopper en de hopperguide is , die ze ook wel eens sathoppers noemen, dan profiteert de man achter sat.hopper ook nog van de naamsbekendheid.

Dat zegt eigenlijk ook wel genoeg over de persoon.

Maar goed, @ Ilya, mocht je ooit eens je eigen sleutel aan iemand geven om te ruilen ofzo dan is de tip van Satslope een goede om aan te nemen.

Dan loop je het minste risico dat je eigen kaartje uitgeschakelt word.

 
Het zijn gewoon oplichters !!!!! laat dit dus eens eens les zijn en geef niet zommaar key's weg .

 
Jullie hebben gelijk, ik vertrouwde in het begin , als beginner, op de "gouden tip"van een kennis.

Doe het nooit meer.

Voorkomen is beter dan ....

ILYA

 
Inderdaad heeft ook geen respons gehad.Was zeer enthousiast een manier gevonden te hebben om op deze manier sleutels te verkrijgen.In engeland schijnt er ook zo een soort club te zijn.Het fenomeen kwam mij bekend voor.Dus dacht ik leuk dat zo iets ook hiet bestaat.Dus nieeeeeeeet.

ILYA

 
Voor eens en voor altijd een goede les.....

Voor alle duidelijkheid. De site http://www.sathoppers.com is een fakertje in de satwereld. De eigenaar van deze site is de monteur van de grootste adverteerder van de site, een satellietzaak uit Zoetermeer.

Het enige wat deze man doet is stukken, soms hele grote stukken, van diverse site jatten en plakken op zijn eigen site en dus met de PPUA's en Mk's van argeloze medehobbyisten gigantische woekerwinsten te maken met het proggen van kaartjes. De goede man vraagt echt heel veel geld voor kaartjes.

Nadeel is met dat hele PPUA sharing is dat men te maken moet hebben met heel betrouwbare personen in deze sharing. En als zelfs de opzetter hiervan al niet te vertrouwen is dan is het echt heel erg triest en jammer. Er kleven zelfs nog grote mogelijke gevolgen aan want sommige zeldzame PPUA's en MK's komen zo publiekelijk op straat en op het net. En dan gaat ie meestal vanzelf uit.

 
Denk overigens dat ze nu een probleem hebben met de C+ boys want de site ligt aardig plat.....

Of wordt het ze een beetje te heet onder de voeten :):)

 
Ik verplaats deze even naar Kletspraat zodat de discussie evt. door kan gaan en er meerdere mensen kennis van kunnen nemen.

 
volgens mij is het allemaal een beetje overtrokken..

ben zelf lid van de vipclub en zelfs van de platinum club dus over dat lid worden ..het hangt misschgien wel van de ingestuurde sleutels af..als bv 1500 personen hun 0019 keysetje opsturen zullen ze niet alle 1500 toegelaten worden,dan blijft er weinig over van het vip gebeuren..

wat de beheerders van de site doen moeten ze geheel zelf weten..een ieder kan tegenwoordig zelf zo'n site op zetten,dus Ilya wat let je?

ook in die vipclub is het trouwens een smekerij om geldige keycombi's vandaar dat ze de platinum club in het leven hebben geroepen ,maar ook daar moet je met meer aankomen dan je 0019 setje...

en de site is gewoon nog altijd goed te bereiken TIP probeer het eens via :http://62.250.163.51/

dat werkt hier in ieder geval stukken beter met IE 5.0

suc6 in ieder geval bij welk toekomstig vipclub /hmk club /ppua clubje dan ook...

2e tip met het aantal schotelaars dat maandelijks toeneemt nemen ook de beschikbare uit te lezen originele kaarten toe..

hier in de straat al 5 stuks met verschillende keycombi's dus wat dat betreft geen probleem om geldige sleutels te vinden..

 
@ Ilya, zo wordt je weer met je neus op de feiten gedrukt, over het algemeen meng ik me niet in dit soort discussies, maar dit wil ik wel even kwijt, waarom geef je je sleutels weg, als ik op zo'n manier lid moet worden van een V.I.P.club dan never dus nooit niet, je geeft zelf werkende sleutels weg en wat krijg je er voor terug? ik neem aan dat bij jou ook alles open staat dus waarom nog ruilen en tuitelen ?????

Boets

 
@vl29, ,Jongen jongen jongen " Als bv 1500 personen hun 0019 keysetje opsturen zullen ze niet alle 1500 toegelaten worden, dan blijft er weinig over van het vip gebebeuren".BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA''.

Boets

 
Ik weet het nu zo langzamerhand wel, stom, stom, stom, een schaar het onder een beginnersfout.Het is alleen maal mij te doen om de aankomende satter hierop attent te maken.,Het kan tenslotte iedereen overkomen.Jullie natuurlijk niet, jullie zijn in ieder geval slimmer dan ik.

Tenslotte ,deze vip club vroeg uitsluitend op dat moment naar b.v. 00 0c of 00 04.Dus prijgeven van 00 19 " never de bevver".

 
@vl29

Ik ben helemaal niet tegen PPUA clubs of dergelijke. Maar de keten is even sterk als zijn zwakste schakel en als de eerste schakel al heel zwak is dan zegt het voor mij persoonlijk al genoeg over de hele keten. Het is toch te gek voor woorden dan in deze PPUA club er zelfs al zoiets als een platinum club te moeten worden opgericht omdat er in de PPUA club te veel wordt gezeurd. Teken dat deze hele club niet goed functioneert. En ander nadeel is dat ik het heel erg besloten vind. Je moet als late instapper wel met heel erg exclusieve keys komen om lid te mogen worden van deze clubjes. Als beginnende hobbyist is het zodoende onmogelijk om goed in te kunnen stappen.

En dan iets over 0019 keys. Natuurlijk zijn dat er heel erg veel maar om iemand nu de toezegging tot z'on club te ontbieden als hij zijn eigen abokey ter beschikking te stellen gaat wel heel erg ver. Natuurlijk heb je er al 1500 van liggen maar de inzender stuurt wel een goed werkende exclusieve key en wordt niet meer toegelaten tot de club. Maar inmiddels is de key wel in handen van de beheerder van deze club en als we het over deze bepaalde club hebben dan is het in handen van een medewerker van een satellietzaak en dat vind ik heel erg bedenkelijk.

 
niets meer aan toe te voegen..zo kun je het ook zien...en heb je volkomen gelijk in...

 
Ach, nog ff en je vindt lijstjes met honderden mk's op het net, compleet met zoekprogramma net als bij *rd*t* en b*t*cr*pt

En eerlijk gezegd: zolang de providers gewoon doorgaan met elke 2 maanden nieuwe OP keys weg te geven, dan maakt het helemaal niet zoveel uit of je die nu via AU krijgt of even 1.5 minuut achter je pc kruipt. En zolang je gewoon keys recht uit kaarten kunt lezen is het hele geheimzinnige gedoe onzin. Het wordt pas weer leuk als er nieuwe kaarten komen en iemand krijgt DAAR een vingertje tussen ;-)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan