Nou dan maar even henkie bijvallen:
mijn Humax draait weer op de "ouwe" gepatchte 10110pNL versie.
Hoewel er wel een groot verschil is, mijn Humax draait op loader 1.37. Bij deze versie is er blijkbaar geen "Ra"-probleem, maar het swappen tussen de verschillende Irdeto versies liep al niet aardig. Zo had ik erg veel moeite om Sport2 en ATV te kunnen zien. Vandaag was het zelfs zo, dat C+ die ik alleen via de Aston1.05 bekijk niet meer kon zien zonder de Humax uit te moeten zetten.
Ik moet hier bij zeggen, dat ik gisteren een nieuwe file op de kaart gezet heb. Wellicht dat de programmatuur op de PIC voor de Humax nu nog meer van belang is.
Mijn configuratie is nu als volgt: alle duitse (betacrypt) Irdeto kanalen (van de Astra) via de embedded irdeto-CAM en 1 GW-kaartje. De Hotbird Irdeto-kanalen met een ander kaartje. En alle SECA-kanalen (Astra en Hotbird) via de Aston.
Hiervoor heb je de 2.2 versie dus niet nodig! Wel veel kaartjes
Ik wil hier nog wel zeggen, dat Planet Hemp een prachtig stukje (vergeet niet "gratis" voor ons!!!) werk heeft afgeleverd. En ik verwacht dan ook zeker nog een verbeterde versie in de nabije toekomst van die mannen.
Groetjes,
PS, sorry BT, dat ik nog even inhaak op "wat wel en niet te zien is met de nieuwste patch"