patch+cam

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henkie

hoi

heb het zelfde probleem als jordie

op het moment dat je hem over patch is het goed

wanneer je de stroom eraf zet van de receiver gaat het mis

steeds weer RA RA RA RA

om gestoord van te worden

 
Nou dan maar even henkie bijvallen:

mijn Humax draait weer op de "ouwe" gepatchte 10110pNL versie.

Hoewel er wel een groot verschil is, mijn Humax draait op loader 1.37. Bij deze versie is er blijkbaar geen "Ra"-probleem, maar het swappen tussen de verschillende Irdeto versies liep al niet aardig. Zo had ik erg veel moeite om Sport2 en ATV te kunnen zien. Vandaag was het zelfs zo, dat C+ die ik alleen via de Aston1.05 bekijk niet meer kon zien zonder de Humax uit te moeten zetten.

Ik moet hier bij zeggen, dat ik gisteren een nieuwe file op de kaart gezet heb. Wellicht dat de programmatuur op de PIC voor de Humax nu nog meer van belang is.

Mijn configuratie is nu als volgt: alle duitse (betacrypt) Irdeto kanalen (van de Astra) via de embedded irdeto-CAM en 1 GW-kaartje. De Hotbird Irdeto-kanalen met een ander kaartje. En alle SECA-kanalen (Astra en Hotbird) via de Aston.

Hiervoor heb je de 2.2 versie dus niet nodig! Wel veel kaartjes :biggrin:

Ik wil hier nog wel zeggen, dat Planet Hemp een prachtig stukje (vergeet niet "gratis" voor ons!!!) werk heeft afgeleverd. En ik verwacht dan ook zeker nog een verbeterde versie in de nabije toekomst van die mannen.

Groetjes,

:cool:

PS, sorry BT, dat ik nog even inhaak op "wat wel en niet te zien is met de nieuwste patch" ;)

 
Hoi Gizmo,

ik had je reply nog niet gezien. Ik ga natuurlijk die versie 2.3 weer proberen.

Ik had vanmiddag al gelezen dat er "vandaag" iets nieuws zou komen, maar op planet hemp staat alleen nog de oude versie: dus inderdaad: "nog even geduld" (hier had dat bierdrinkend bekkie kunnen staan, vond ik wel leuk) :)

Groetjes,

 
Tjoep en dicht gaat ie weer.

@Mmm: het is niet erg om over ontvanger software te praten, maar niet om compleet te gaan vertellen welk kaartje je op welk coderingsysteem gebruikt.

@algemeen

Het vorige topic ging aan het einde ook alleen nog maar op welke Humax versie nu wel en geen GW's en andere kaarten werkten, dat is echt niet de bedoeling van een ontvangersoftware forum, daar moeten jullie elders voor wezen.

Dus als er weer een nieuw topic hierover gepost wordt, dan laat de kaartjes buiten de discussie.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan