PFcorner is wel goed, maar dan moet je al geen zooi abo nemen, heb ik gehad en is echt alleen maar als aanvullertje te gebruiken hoofdzakelijk voor warez binaries, want game en dvd binaries is ie over het algemeen very incomplete de laatste tijd.
De Meuk accounts krijg je daar niet, daar moet je echt al wat voor aantonen en niet alleen dat je veel download.
Blijft over de tijdloos en Bigzilla accounts, maar die zijn vergeleken met die wat ik van mbon had toch prijzig c.q. qua prijs te vergelijken met andere newsservers. PFcorner is overigens wel best goed te noemen en service en hulp ook goed vermits je mails wat normaal doet, geen html en ook een beetje verstand van zaken hebt, die man heeft liever geen beginners op zijn newsservers. Heb ik wel begrip voor.
En tegenwoordig heb je vrijwel voor nop een visa kaart, kun je zelfs bij je giro krijgen, zo'n e-go creditcard, is visa. Cheap en als je die gewoon alleen uitsluitend gebruikt voor je news accountje dan blijft het toch allemaal vrij veilig.
Ik heb hier Visa en American Express. Alles wat in dollars moet betaal ik met AE en alles wat in guldens moet met paypal of Visa, lekker makkelijk nooit problemen.