pay server tip

T

the matrix

Welke pay server is aan te raden?

Het liefst zoek ik er een die je met euro's kunt betalen en geen download limiet heeft tegen een schappelijke prijs.

Heb nu @home en dan weet je het wel. (begrijpen doe ik het wel eigenlijk wordt een news server misbruikt.)

Oh stond laatst in het divx forum een topic over, iemand kwam daar met een heel goed alternatief, ik dacht 15 dollar voor onbeperkt downen en 6 threads.

Heb het nog in mijn pm staan maar kan momentaan even niet kijken. Zal straks ff kijken of ik het hier nog kan neerpennen.

Usenetserver is ook een hele goede maar ook in $$ en creditcard
ik zoek een ?? pay server eentje die je via Bank of Gio kunt bedruipen met geld.

Ik gebruik Usenetserver, met 6 threads, 15 dollar per maand. Snelheid is super. Bij 6 threads bijna max snelheid (2Megabit).
Goede retentie. Ook kun je eventueel elke maand je abo stopzetten (geen jaarcontracten o.i.d.)

En...onbeperkt downloaden !!!

ja BT dat is hem, die is beter dan usenetserver en goedkoper

goede retentie tijd 10 dagen en tja zeg nou zelf een half jaar onbeperkt downloaden voor $14,95

en snel ook nog 2 megabit en 6 threads

een echte aan rader

veel plezier..........

PFcorner is wel goed, maar dan moet je al geen zooi abo nemen, heb ik gehad en is echt alleen maar als aanvullertje te gebruiken hoofdzakelijk voor warez binaries, want game en dvd binaries is ie over het algemeen very incomplete de laatste tijd.

De Meuk accounts krijg je daar niet, daar moet je echt al wat voor aantonen en niet alleen dat je veel download.

Blijft over de tijdloos en Bigzilla accounts, maar die zijn vergeleken met die wat ik van mbon had toch prijzig c.q. qua prijs te vergelijken met andere newsservers. PFcorner is overigens wel best goed te noemen en service en hulp ook goed vermits je mails wat normaal doet, geen html en ook een beetje verstand van zaken hebt, die man heeft liever geen beginners op zijn newsservers. Heb ik wel begrip voor.:)

En tegenwoordig heb je vrijwel voor nop een visa kaart, kun je zelfs bij je giro krijgen, zo'n e-go creditcard, is visa. Cheap en als je die gewoon alleen uitsluitend gebruikt voor je news accountje dan blijft het toch allemaal vrij veilig.

Ik heb hier Visa en American Express. Alles wat in dollars moet betaal ik met AE en alles wat in guldens moet met paypal of Visa, lekker makkelijk nooit problemen.

nou nou Blacky, nog niet gewend aan die euro?

Oopszz.. voutje.. je hebt gelijk.. guldens moet euro's zijn.:biggrin:

Ik draai nu zelf met usenetserver maar dat is heel goed. Ze hebben tegenwoordig de 2mbit max ervan afgehaald en je kan nu max snelheid downen.

Voor 15 dollar per maand zit ik nu met mijn 4096 verbinding constant op 450 kb/s te downen...

Daarvoor had ik Astraweb. De eerste twee maanden was het goed daarna was het zeer slecht. Makkelijke van beide providers is wel dat je per maand kan opzeggen en dat daar niet moeilijk over gedaan wordt.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan