F
fenzo
Ik weet dat indien iemand een abo wijziging laat doorvoeren door cd nl, de bpm op de kaart wordt aangepast, deze nieuwe info wordt voorzover ik weet, ongeveer 2 weken door cd nl uitgezonden. Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar denk dat ik dit wel kan aanhalen op het special member deel van dit board.
Mijn vraag: Indien iemand een C+ abo heeft op het gehele pakket, en dit laat wijzigen in een gratis abo op enkel de free nl kanalen, als deze persoon vervolgens de eerste drie weken zijn kaart niet in de ontvanger stopt (en hierdoor de aanpassingscode van c+ mist), die persoon dus pas na 3 weken zijn kaart weer gebruikt, heeft hij dan nog steeds toegang tot alle kanalen ????, hij heeft immers de wijzigingscodes gemist toch?
heeft iemand hier ervaring mee, of zie ik dit totaal verkeerd ?
Mijn vraag: Indien iemand een C+ abo heeft op het gehele pakket, en dit laat wijzigen in een gratis abo op enkel de free nl kanalen, als deze persoon vervolgens de eerste drie weken zijn kaart niet in de ontvanger stopt (en hierdoor de aanpassingscode van c+ mist), die persoon dus pas na 3 weken zijn kaart weer gebruikt, heeft hij dan nog steeds toegang tot alle kanalen ????, hij heeft immers de wijzigingscodes gemist toch?
heeft iemand hier ervaring mee, of zie ik dit totaal verkeerd ?