Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Als ik die plaatjes naar mijn Humax upload, ben ik dan de originele kwijt?!? Of komen ze erbij?? Indien ik ze kwijt zou zijn is er dan een mogelijkheid om ze te downloaden uit mijn ontvanger?!?
In dat geval ben je de originele pictures kwijt ! En om de oorspronkelijke achtergronden terug te krijgen upload je toch weer de originele software richting Humax ?
Nee hoor, Background Patcher zet het zelf in het juiste formaat...bij grote afmetingen duurt het gewoon wat langer. Wel is het zo dat je minder kwaliteitsverlies verkrijgt wanneer je jouw favoriete achtergrond binnen bijvoorbeeld Photoshop in het juiste (704x576) formaat resized.
Nog even voor de volledigheid: er zit wel degelijk een limiet aan de omvang van je afbeeldingen...met name de grootte van picture 2 is beperkter vanwege de extra reservering voor de overige pictures.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.