plaatjes voor in je Humax

Hoi pet123,

Als ik die plaatjes naar mijn Humax upload, ben ik dan de originele kwijt?!? Of komen ze erbij?? Indien ik ze kwijt zou zijn is er dan een mogelijkheid om ze te downloaden uit mijn ontvanger?!?

Alvast bedankt!

cube

 
Hi Cube,

In dat geval ben je de originele pictures kwijt ! En om de oorspronkelijke achtergronden terug te krijgen upload je toch weer de originele software richting Humax ?

was signed,

theGIZMO

 
om zelf uw plaatjes in te voeren, gewoon een afbeeldein in .bmp formaat gebruiken. Werkt perfect

 
Dit is echt geen nieuws en ook geen info van het board.

Dus ik verplaats hem effe naar waar hij nu staat.

Soft voor andere ontvanger dus.:)

 
Bij het ophalen van software krijg ik steeds de melding:

Receivertyp: Unbekannt

Heb Humax 5400: File: HIC-10108p.HDF

Weet iemand hier iets meer over?

Frankie

 
Heren,

Als ik mijn eigen afbeeldingen wil gebruiken moeten deze dan ook nog een bepaalde grote hebben?

b.v.d. Roel

 
@Ducom,

Nee hoor, Background Patcher zet het zelf in het juiste formaat...bij grote afmetingen duurt het gewoon wat langer. Wel is het zo dat je minder kwaliteitsverlies verkrijgt wanneer je jouw favoriete achtergrond binnen bijvoorbeeld Photoshop in het juiste (704x576) formaat resized.

 
-kan m'n vorige posting niet editten-

Nog even voor de volledigheid: er zit wel degelijk een limiet aan de omvang van je afbeeldingen...met name de grootte van picture 2 is beperkter vanwege de extra reservering voor de overige pictures.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan