Play station 2

Geen probleem is al opgelost voor je, is weggehaald.:)
 
ehm ...

Zonder ombouw kun je met je Xbox ;
Originele Games spelen
Online spelen via Xbox Live
Audio Cdtje rippen naar de HD (standaard ongeveer 10GB)

Na Ombouw kun je extra ook :)
Gekopieerde Games spelen
Ook online via tunneling software (zoals X-Link)
Grotere HD erin hangen en de Games van HD spelen.
Hoef je ze niet meer te branden ;)
Vrijwel alle video formaten afspelen zoals divx ,xvid ,mpg(2) etc
MP3 afspelen ,Shoutcast Streams spelen.
Bestanden zoals audio en video kun je ook direct van een andere PC naar je Xbox streamen.
Linux draaien , webbrowser draaien.
Binnekort ook Windows CE (beta draait al)
Zal vast wel wat vergeten zijn, want er komt ook steeds meer bij. :)
 
Kijk daar hebben we iets aan en ook nog:
ftp server draaien
webserver draaien
Diverse emu's draaien zodat je psx, nes, snes, n64 en neo/geo games erop kunt spelen.

Zie dat allemaal maar 'ns na te apen met een ps2. :biggrin:
 
Ja gaat steeds leuker worden :)
Misschien wil Duckie eens overwegen om een Console Forum te openen :)
 
Originally posted by Black Tiger
Kijk daar hebben we iets aan en ook nog:
ftp server draaien
webserver draaien
Diverse emu's draaien zodat je psx, nes, snes, n64 en neo/geo games erop kunt spelen.

Zie dat allemaal maar 'ns na te apen met een ps2. :biggrin:

Is ook allemaal mogelijk op de PS2, al moet je net zoals de XBox 'm voor de meeste dingen modden.
Ik nu trouwens al wel 'n goede SNES emulator lopen & uiteraard ook MAME, waarmee je heel veel consoles emuleerd (zonder modchip). En PS-one spellen hoef je tuurlijk niet emuleren ;)
 
Dan zul je toch een externe HD aan de ps/2 moeten hangen anders gaat 't lastig worden.:)
 
Originally posted by Black Tiger
Dan zul je toch een externe HD aan de ps/2 moeten hangen anders gaat 't lastig worden.:)

Ik heb er 'n HDD inzitten, want die prik je zo op de netwerkadapter. Er zijn sommige games, die 'm nodig hebben, zoals Final Fantasy.
 
Oh dus je kan er tegenwoordig toch eentje inbouwen dan? Nice.
Word het toch een leukere doos als ik dacht, maar ik hou het toch liever op m'n xbox, smaken verschillen.:)
 
Originally posted by boes80
Slide card besteld en werkt geweldig

Het laadje van de PS2 houdt 't niet al te lang uit, als ik div. berichten hierover lees, dus zo gauw de garantie vervallen is zou ik 'm zeker laten ombouwen.
Het schijnt dat de Ripper2 & DMS goede modchips zijn. Daarmee is 't nl. ook mogelijk om op je memorycard te schrijven. Er zijn programmaatjes waarmee je 'n mediaplayer installeerd, zodat je via 't netwerk DiVX, MPEG(2) & MP3 kunt streamen. Er zal eerdaags ook 'n programma verschijnen (volgens div. geruchten) zodat je games vanaf de harddisk kunt spelen.
 
de orginele harddisk voor de ps2 komt als het goed is dit jaar uit
 
Originally posted by quark
de orginele harddisk voor de ps2 komt als het goed is dit jaar uit

Op 'n Amerikaanse site werd die samen met Final Fantasy X verkocht voor zo'n 90 Euro, wat naar mijn mening 'n koopje is. De Europese versie zal ongetwijfeld 'n stuk duurder zijn, zoals gewoonlijk :(
 
Dan kun je hem dus beter in de States bestellen.
Vermits ze naar Europa sturen. Anders eens klikken op het bannertje onderaan het board, die hebben ook nogal het nodige van psx2 en die sturen wel wereldwijd.
 
Originally posted by Black Tiger
Dan kun je hem dus beter in de States bestellen.
Vermits ze naar Europa sturen. Anders eens klikken op het bannertje onderaan het board, die hebben ook nogal het nodige van psx2 en die sturen wel wereldwijd.

Helaas is dat niet mogelijk, aangezien 't de Amerikaanse versie betreft (regiogebonden) Wat dat betreft zie je bij consoles hetzelfde gezeik, als bij DVD spelers :(
De fabrikanten vragen er dan ook om, om hun consoles te laten hacken! De "gewone" consument heeft hier natuurlijk weinig last van, maar wij hobbyisten willen natuurlijk altijd meer :biggrin:
 
Ja oke, maar die dingen kun je toch ook regiovrij laten maken of niet?
Weet niet hoe dat nu met de ps/2 zit maar kennis van me heeft een Xbox van de States meegenomen.
Nu moest ie daar wel een aparte stroomvoorziening bij kopen om hem hier te kunnen gebruiken, en kon hij tot aan de ombouw alleen NTSC games spelen geloof ik.
Maar na de ombouw doet ie gewoon alles wat een Europese Xbox ook kan.

Doet de Messiah chip dan niet hetzelfde?
 
Originally posted by Black Tiger
Kijk daar hebben we iets aan en ook nog:
ftp server draaien
webserver draaien
Diverse emu's draaien zodat je psx, nes, snes, n64 en neo/geo games erop kunt spelen.

Zie dat allemaal maar 'ns na te apen met een ps2. :biggrin:

En wat kan hij nog meer? brood bakken? stofzuigen? FF zonder gekheid: een ps2 of xbox of weet ik wat is er om mee te gamen. Dat ie allemaal andere dingen kan vind ik klinklare onzin. Voor die zaken die jij nu opnoemt is een PC veel en veel beter geschikt.
 
Originally posted by Keessie
En wat kan hij nog meer? brood bakken? stofzuigen? FF zonder gekheid: een ps2 of xbox of weet ik wat is er om mee te gamen. Dat ie allemaal andere dingen kan vind ik klinklare onzin. Voor die zaken die jij nu opnoemt is een PC veel en veel beter geschikt.

Tuurlijk kan je dat ook met 'n PC, maar daar gaat 't helemaal niet over. Het mooie is natuurlijk alleen al 't feit dat 't kan! Da's nu echt wat je noemt hobby :)

Een PS2 is trouwens net zoals 'n XBox te modden, zodat die regiovrij is.
 
Daarnaast is het niet zo dat een pc beter geschikt is om emu's mee te draaien. De processor van een console heeft niets anders te doen dan alleen consolewerk terwijl een pc wel wat meer te doen heeft, daarom zal een emu mooier draaien op een console.:biggrin:

De rest is inderdaad wel beter op een pc, maar zoals satellite eu al zei, daar hebben we het niet over.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan