Play station 2

B

boes80

Hoe kan ik gedownloade of gecopieerde spellen spelen op mijn PS2 zonderhem om te bouwen ???

Iemand een idee, software truckje misschien ???
 
zo ver ik weet kun je een andere cap kopen zeg maar een ps2 in een normale psx zoiets je kunt dan swappen
 
Kijk dan ook even bij Lik-Sang misschien dat ze hem daar ook hebben en die is over het algemeen vele malen goedkoper dan psxshop, zelfs inclusief verzendkosten.

Daarbij hebben die geloof ik deze maand een aanbieding dat als je deze maand iets koopt, zij de verzendkosten voor hun rekening nemen, maar weet niet of dat voor iedereen is of alleen voor vaste klanten. Vermoed echter voor iedereen in het kader van sint en kerst enzo. :)

Ik heb daar ooit een savegame cartridge dingens gekocht voor de playstation (de eerste psx) en een joystick voor de Dreamcast. Gewoon laten verzenden, dus niet per exprespost ofzo, duurt dan wel ongeveer anderhalve week.
Maar ik had dus die twee dingen betaald, verzendkosten betaalt vanuit Honkong (ja daar zitten ze) en had met dit alles ten op zichte van psxshop toch nog 20 euro verdient.

Maar is niet altijd het geval, wil je echt wat verdienen kun je beter een paar dingen tegelijk kopen en af laten komen, dan gaat het echt in de euri lopen.
 
Ben even op zoek gegaan, alleen de games die je besteld op lik-sang worden wereldwijd gratis verzonden.
Kleine artikelen kosten 5 dollar.

Ik neem aan dat zoiets bedoelt is voor de playstation 2?
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?itemcode=P397

Bij lik-sang zag ik hem niet staan, maarja bij bovengenoemde link kost ie ook maar iets van 24/25 euro dus daar hoef je het niet voor te laten.:)
 
swappen sucks
gewoon de nieuwste ripper de luxe erin en je hebt gelijk een divx en mp3 player, dvd regiovrij en pal en ntsc spellen spelen.
die kun je makelijk neerhalen met emule.duurd wel ff maar dan heb je in iedergeval wel het goede bestand. op kazaa is heir weinig over te vinden.
 
Originally posted by tpower
swappen sucks
gewoon de nieuwste ripper de luxe erin en je hebt gelijk een divx en mp3 player, dvd regiovrij en pal en ntsc spellen spelen.
die kun je makelijk neerhalen met emule.duurd wel ff maar dan heb je in iedergeval wel het goede bestand. op kazaa is heir weinig over te vinden.

Dit is dus niet wat boes80 zoekt, want dit betreft gewoon 'n modchip! Ik denk dat boes80 net zoals ik z'n garantie niet wil verliezen.
Ik ben iig nu druk 'n forum aan 't volgen op PS2Ownz; http://www.ps2ownz.com & die jongens zijn daar echt goed bezig! Het schijnt nu al mogelijk te zijn om 'n progje naar de memorycard te uploaden, waardoor je dus "backups" kunt afspelen, al is 't me nog niet helemaal duidelijk of je hiervoor eenmalig 'n swap moet uitvoeren (via 'n mes oid. 't laadje openen) om 't progje erop te zetten, zodat je daarna niet meer hoeft te swappen.

Ach ja, ik heb nu lekker de tijd om 't rustig te volgen in de kerstvakantie :biggrin:
 
Nja... gedoe allemaal, ben toch blij dat ik maar een xbox genomen heb, werkt stukken eenvoudiger. :)
 
Originally posted by Black Tiger
Nja... gedoe allemaal, ben toch blij dat ik maar een xbox genomen heb, werkt stukken eenvoudiger. :)

Tja, 't is maar net wat je zoekt. Ik vind de "coolheids-factor" vd. PS2 toch iets hoger ;) Nee, alle gekheid op 'n stokje... Ik heb bewust voor 'n PS2 gekozen vanwege de games, zoals Tekken & goede race-games. Bovendien heb ik bij 'n X-Box altijd 't gevoel dat er 'n PC in 'n X-vorm staat & veel X-Box spellen vind ik er op de PC toch iets gelikter eruit zien. Maar goed, 't voordeel van 'n X-Box net zoals de PS2 dat je nooit loopt te klooien met drivers ed.

Ik vind 't wel grappig om te zien dat ome Bill & consorte de X-Box zo slecht beveiligd heeft, al heel snel was die al gehacked toen die op de markt verscheen. De PS2 is nu pas redelijk gehacked, al blijft 't wel aanmodderen met swap-tricks ed. Al lees ik wel op div. forums dat de HDD controller toch al redelijk te gebruiken is, al kun je er helaas nog steeds geen games van booten.
 
"coolheids-factor"
Nou -dus- niet. Die factor heeft de xbox net. De ps2 heeft meer de kinderfactor want daar zijn veel meer kidsgames voor te vinden, en zie het dan ook als een apparaat wat je sneller koopt voor als je kinderen tot 12 jaar hebt.

Tekken is ook niet alles.
Race games? Hmz.. Ben hier al fijn bezig geweest met Sega GT 2002 en vooral ook Colin McRae 4. Formule 1 moet je niet op een console spelen vind ik.

En ik wil niet zeuren, maar de ps2 was toch ook al vrij snel na het uitkomen gehacked hoor. Hier in Maastricht woont namelijk een vriend van me, die heeft meegewerkt aan de allereerste modchip van dat ding. Hij had al een ps/2 gekocht toen die net in Japan uit waren, kostte hem zo'n 2900 gulden en hij had hem net binnen en dezelfde avond al open liggen.
Dat zijn de echten he.;)
Dus hoe jij op het idee komt dat ie nu pas een beetje gehacked is en dat het een beetje aanmodderen met swappen blijft (wat dus totaal niet klopt), is mij een raadsel.

Het is net een nadeel dat ie veel moeilijker in elkaar zit qua hackmogelijkheden want
a.) er komen minder gehackte spelen van uit dus blijft erg duur
b.) is stukken duurder om om te bouwen
c.) zit geen harddisk in

En zo is er wel meer. Het enige waar ie wat beter mee schijnt te zijn is met dvd afspelen of zoiets? Had iets met een hardwarematige mpeg encoder ofzo te maken die de xbox softwarematig heeft? Weet niet het preciese van het verhaal maar weet wel dat xbox daar een extension voor te koop heeft en dat een xbox+ombouwen+extension goedkoper is dan een ps/2 met alleen ombouw.:)

Of je moet al echt zelf alles kunnen. Ik heb ze echter beiden naast elkaar gezien en smaken verschillen uiteraard, maar qua racespellen doet ie echt niet onder voor een ps/2.

Maarja, een mens moet maar ergens plezier in hebben he, ben momenteel ook al gewoon gezellig NES, SNES en N64 games aan het spelen op de Xbox, dus zo gauw de ps/2 dat eens kan en een hd heeft enzo, kunnen we nog eens discussieren.:)
 
Originally posted by Black Tiger
Nou -dus- niet. Die factor heeft de xbox net. De ps2 heeft meer de kinderfactor want daar zijn veel meer kidsgames voor te vinden, en zie het dan ook als een apparaat wat je sneller koopt voor als je kinderen tot 12 jaar hebt.

Tekken is ook niet alles.
Race games? Hmz.. Ben hier al fijn bezig geweest met Sega GT 2002 en vooral ook Colin McRae 4. Formule 1 moet je niet op een console spelen vind ik.

En ik wil niet zeuren, maar de ps2 was toch ook al vrij snel na het uitkomen gehacked hoor. Hier in Maastricht woont namelijk een vriend van me, die heeft meegewerkt aan de allereerste modchip van dat ding. Hij had al een ps/2 gekocht toen die net in Japan uit waren, kostte hem zo'n 2900 gulden en hij had hem net binnen en dezelfde avond al open liggen.
Dat zijn de echten he.;)
Dus hoe jij op het idee komt dat ie nu pas een beetje gehacked is en dat het een beetje aanmodderen met swappen blijft (wat dus totaal niet klopt), is mij een raadsel.

Het is net een nadeel dat ie veel moeilijker in elkaar zit qua hackmogelijkheden want
a.) er komen minder gehackte spelen van uit dus blijft erg duur
b.) is stukken duurder om om te bouwen
c.) zit geen harddisk in

En zo is er wel meer. Het enige waar ie wat beter mee schijnt te zijn is met dvd afspelen of zoiets? Had iets met een hardwarematige mpeg encoder ofzo te maken die de xbox softwarematig heeft? Weet niet het preciese van het verhaal maar weet wel dat xbox daar een extension voor te koop heeft en dat een xbox+ombouwen+extension goedkoper is dan een ps/2 met alleen ombouw.:)

Of je moet al echt zelf alles kunnen. Ik heb ze echter beiden naast elkaar gezien en smaken verschillen uiteraard, maar qua racespellen doet ie echt niet onder voor een ps/2.

Maarja, een mens moet maar ergens plezier in hebben he, ben momenteel ook al gewoon gezellig NES, SNES en N64 games aan het spelen op de Xbox, dus zo gauw de ps/2 dat eens kan en een hd heeft enzo, kunnen we nog eens discussieren.:)

Wat ik dus bedoelde met hacks is dus softwarematig (net zoals 't swappen) Hardwarematig is natuurlijk alles vrij snel te hacken :biggrin:

Wat games betreft vind ik dat voor 't grootste deel toch veel "volwassen" games te krijgen zijn. De enige console waarbij ik overwegend veel kindergames zie is de Nintendo, maar ja die reputatie hebben ze nou eenmaal al jaren!

By the weg; er is al 'n tijdje 'n HDD controller uit, want die zit nl. in de netwerkadapter verwerkt! Ik ben dan nu ook bezig om er Linux op te installeren (schijnt goed te werken) Maar goed, ik ga verder ook geen discussie voeren, over welke console nou de beste zou zijn, want ze zijn allemaal even goed, voor waarvoor ze bedoeld zijn.
 
Ja oke, maar moest je daar nu dat hele stuk voor quoten? :biggrin:

Nee je hebt gelijk, discussie voeren over wat beter is heeft weinig zin, over het algemeen komt het toch neer daarop wat je zelf het leukst vind om te spelen en smaken verschillen nu eenmaal.:)
 
Ik ben nu eigenlijk van plan om 'n flip-top cover te kopen: http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P249 (trouwens geen reclame voor de PSXshop, want hij is daar veel te duur)
Ik moet alleen nog 'n manier vinden om de verzegeling vd. kast er zonder beschadigingen eraf te krijgen, want ik heb geen zin om m'n garantie te verliezen!

By the weg... Nog de allerbeste wensen voor 2004!
 
ik wil een x-box aanschaffen maar wat kan je er allemaal mee je kan er spellen mee van het internet halen of zoiets en dvd mee afspelen zeggen ze wie kan mij er meer info over geven bijv of je ook kan opnemen van dvd of zo alvast bedankt
 
Een xbox is geen schrijver, netzomin als een ps/2 dus nee je kunt er geen films mee opnemen.
Je zou wel een film naar je HD kunnen copieeren als ie aangepast is.

Verder kun je er spellen op spelen, je kunt er linux op zetten, je kunt er een webbrowser op zetten, er is inmiddels zoveel uit voor xbox, is echt een geweldige doos.
Je kunt ook spellen downloaden van internet en die dan op een DVD zetten en/of op de HD van je xbox. Wel zou ik hem laten ombouwen en dan een 120 of 160 gig HD erin duwen, dan past er ook wat op.
Op een 120 gig HD passen ongeveer (afhankelijk van de grootte van de spellen) rond de 50 games, heb ik hier ook, en dan heb ik er ook nog emulators in voor bijv. snes en neo/geo games, alleen al in die emulator zitten een paar honderd spellen.
Er is ook al een N64 emulator voor uit, daar komen ook steeds meer spellen voor uit.

Je kunt dus beter vragen naar dingen die je er perse mee wilt kunnen doen, dus meer gerichter vragen. Opnemen van DVD kan dus niet, maar heel veel andere dingen wel, als ie omgebouwd is tenminste.
 
Hallo

Hoe kan ik games op de hd zetten van de x-box

Welke Progje is daar gezicht voor

Of is daar ergens uitleg over
 
Op http://www.xbox-scene.com staat zat (engelstalig). Hoe je spellen erop kan zetten? Gewoon via een ftp proggie, via total commander (vroeger windows commander) of je brandt ze gewoon op een cdrw of een dvdrw, pleurt ze in je xbox, gaat via het tools menu naar een tool waarmee je ze vanaf de cd/dvd naar de HD kunt copieeren.

Hij moet dan uiteraard wel omgebouwd zijn, maar het stelt dus echt totaal niks voor. Gewoon menugestuurd, dat kan elke pc beginner zelfs zowat en mocht het niet lukken zitten hier zat mensen met een xbox om te helpen of uitleg te geven.
 
sorry
posting hier boven is een fout van mij
ik wou een test maken ging mis
gr dalton
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan