port forwarding eminent 4206

Ik denk dat er toch iets anders fout gaat.
Screenshots zien er goed uit, ik zou wel bij "application" een naam zetten bijv. dreambox. Maar je mag elke willekeurige naam geven.
Kun je i.p.v. 0.0.0.0 ook gewoon dat vakje leeg laten? Zoja, doe dat dan maar bij zowel source ip alsook bij source netmask.
Destination netmask als het kan op 255.255.255.0 zetten.

Dan moet het gewoon werken anders klopt er iets niet met de server instellingen waar de poort forward naar toe verwijst.
Poort 22000 is weliswaar een relatief hoge poort maar dat moet gewoon kunnen.

Jammer dat je niet een beetje in m'n buurt woont anders kwam ik het wel voor je oplossen.
Of misschien via Teamviewer proberen als je daar interesse in hebt?
 
ik heb je een pm gestuurt bt
saat
 
Problem fixed:
1.) Spyware op pc
2.) Server applicatie draaide niet
3.) DNS resolving was niet in orde.
 
En dat er te weinig suiker in de koffie zat was mijn dochter schuld !!! He bedankt mestreech ..
alaaf

saat
 
Haha geen probleem, suiker was snel genoeg aangevuld, lekkere koffie! Graag gedaan!:)
Alaaf!:biggrin:
 
1 was een bijkomstigheid neem ik aan
2 deed het niet omdat 3 niet goed was ingevuld bij de dream?

Wat heb je met netmask gedaan?
Toch nieuwsgierig he :)
 
Yep, 1 was inderdaad een bijkomstigheid, maar bracht wel vertragingen te weeg en vermoedelijk op een of andere manier een modem uitval soms, dat lijkt nu minder te zijn geworden na een schoonmaak.

Maar 2 had niets met 3 te maken.
Het netmask heb ik laten staan, dus source 0.0.0.0 en destination 255.255.255.255. Dat is normaliter ongebruikelijk, maar je kunt zo wel alle netmaskers bereiken en in deze router was het inderdaad niet mogelijk om dit te wijzigen naar 255.255.255.0.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan