PPV attacks K* T* P* info

@ fenzo:

Kun je hem ook nog in het Russisch vertalen? Hier is de URL. De Fransen hebben al vaker met attaques te maken en hebben zelfs al een subforum hiervoor. Aangezien Frankrijk waarschijnlijk meer waarde hecht aan de taq kanalen dan wij, zullen ze waarschijnlijk met grotere energie proberen een oplossing te vinden. Ik denk dat daardoor de oplossing voor ons probleem in Frankrijk gezocht moeten worden.

http://pub7.ezboard.com/fseca40544frm3.showMessage?topicID=1331.topic

cu

nitwit

 
nog iets gelezen

I am spanish and I want explain our problem.

With legal decoders, we have not problems (we can see taquillas, only pressing a not exist channel as "0" when the "buy message " appears.

If the decoder is not legal, is impossible open taquillas, but we can see all the other channels.

uit bovenstaande blijkt dat taq op een spaanse ontvanger dus gewoon met een pic kaart te zien is, en het probleem dus zoals reeds vermoed enkel op nl mediahigh. boxen is

 
Er schijnt 'n nieuwe versie te zijn van secanix.

Deze versie moet instaat zijn om het probleem met de Taquila kanalen op te lossen.

Ik weet niet wat er waar is aan deze berichten, maar ik kan deze versie in ieder geval niet vinden!

Heeft de maker van dit edit programma ook 'n URL?

Greetings,

Redcat

 
Ook wij zijn vollop aan het testen geslagen.

Maar tot nu toe geen resultaat de Taquilla kanalen blijven zwart.

Wat we ook hebben geprobeerd en welke file we maar hebben kunnen vinden op het net alle helaas nog geen beeld op de media box.

Is er ondertussen al iemand in geslaagd om dit toch voor elkaar te krijgen ,zo ja ik houd mij aanbevolen voor een oplossing hiervoor.

Zodat ook deze tegenaaval weer ongedaan gemaakt kan worden.

Nowtv2000@hotmail.com

 
@ redcat

ik denk dat ie in Estland zit. ga eens bij oom dagobert op de koffie. Daar staat de link.

suc6

nitwit

 
Taquilla draait nu inderdaad ook op ID 33, maar met hetzelfde resultaat: niet op een secadoos.

Wat zouden ze hiermee van plan zijn?

 
ik heb hier de secanix v5 werkt echter totaal niet in philips zilver model

 
gelezen op een frans forum dat de configuratie van de secabox in een 24c16 zit. Er wordt daar gevraagd aan Spaanse collega's om de 24c16 op hun ontvangers eens te lezen en door te geven ter vergelijk. Dit geeft misschien wat opening.

Nitwit

 
Wellicht is dit het, in een ander board stond het volgende.Kan iemand het onderstaande bericht bevestigen?

Ik heb geen Mosc kaartje dus kan het zelf niet testen.

=============================================

Let us make it strait and simple, first I would like to let you know that it is working on ident 000C and not on ident 0033 (this is a fake provider), you can check this for your self go with a logger on an aston cam it will work on ident 000C using key 0C: A2 D9 B4 81 AD 11 40 7F so you can confirm that is working ok.

After that if some one of you have a goldbox beside the other receiver it just won't recognize the provider after some checks with the logger.

What you need to do is to use a MOSC card (it do not work with any other card!!!)after making all the changes to the card you simply insert "C5 FF" and 255 units on the card and of you go, put it in the goldbox and will work 100%, I tested this on a nokia 9301,9303 and simdue all up and running

 
>>"What you need to do is to use a MOSC card (it do not work with any other card!!!)after making all the changes to the card you simply insert "C5 FF" and 255 units on the card and of you go, put it in the goldbox and will work 100%, I tested this on a nokia 9301,9303 and simdue all up and running" <<

Kan iemand mij uitleggen waar je die C5 FF invoegd en die 255 units aanmaakt?

Ik heb 2 mosc kaartjes die ik kan gebruiken bij expirimenten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan