Premiere de hele maand april gratis open en voor nix..!!!

J

jeejee

Hi..

Der Pay-TV-Anbieter Premiere dreht nicht nur beim Film-, Sport-, Super- und Komplettpaket an der Preisschraube. Das separate Einstiegspaket Premiere Start f?r f?nf Euro im Monat gibt es ab April nicht mehr f?r bestehende Premiere-Kunden, die ihren Vertrag verl?ngern, berichtet das Medienmagazin DIGITAL FERNSEHEN (DF). Nach Ablauf der Vertragslaufzeit von einem Jahr muss der Abonnent das Plus-Paket f?r 10 Euro zus?tzlich abonnieren, was einen Abopreis von 15 Euro pro Monat ergibt. Der Kunde hat nur die M?glichkeit, das Abo zu k?ndigen, um der Erh?hung aus dem Weg zu gehen.

Premiere verspricht zwar, "den Abonnenten hier?ber in angemessener Frist vor Verl?ngerung des Vertrages nochmals schriftlich" zu informieren, doch auch diese Aussage wird von Experten kritisch bewertet. "Premiere verpflichtet sich in den eigenen AGBs, die Kunden drei Monate vor einer Preiserh?hung ?ber neue Konditionen zu informieren, macht es bei der aktuellen Preisreform aber gerade einmal zwei Wochen vor der Umsetzung," so DF-Chefredakteur Stefan Hofmeir. "Die Kunden werden regelrecht ?berrumpelt und k?nnen kaum reagieren. Wie sollen die Abonnenten in Zukunft darauf vertrauen, dass sie rechtzeitig ?ber Preiserh?hungen informiert werden?"

Wer zudem ab April Premiere Start neu abonniert, erh?lt automatisch auch f?r drei Monate die 14 Sender von Premiere Plus freigeschaltet. Eine noble Geste von Premiere, dennoch sehr pikant: Wird das Extra "Premiere Plus" nicht w?hrend der ersten drei Monate gek?ndigt, ?ndert sich der Vertrag und der Kunde zahlt statt der eingeplanten f?nf Euro dann auf einmal 15 Euro im Monat - der regul?re Preis f?r Start und Plus.

Wer mit Premiere Start f?r f?nf Euro zufrieden ist, hat nur eine Wahl: "Die Kunden m?ssen fr?hzeitig das Abo k?ndigen, damit kein automatisches Upgrade m?glich ist und dann einfach im Handel ein neues Start-Abonnement abschlie?en", r?t Hofmeir.

Bron: http://www.digitalfernsehen.de/news/news_7165.html

Zou wel lekker zijn, ff loggen met ze allen..

Grtz... JeeJee

Gaaaaaaaaap,nou vertaal het eerst maar eens in het NL,dan komt er een heel ander verhaal ,
De Moffe en GRATIS nahhh,dat geloof je toch niet.

Ik zie nergens staan dat de maand April alles open gezet wordt.

De eerste minister van TV van de betalingscontractant niet alleen
geeft terugkeer met de film -, Deporteer -, Prachtig en volledig pakket in de schroef van de prijs. Het gescheiden begin van eerste minister van het pakket van de ingang
voor vijf euro in de maand geeft het niet dat het niet meer met April
voor de bestaande cli?nten van eerste minister begint, dat zijn contract zich uitbreidt, het onthult de gemiddelde TELEVISIE van het
compartiment (DF). In de afloop van de tijd in maart van het contract van een jaar moet
de abonnee het pakket voor 10 euro meer intekenen daarnaast, wat in een Abopreis van 15 euro per maand resulteert. De cli?nt heeft slechts de mogelijkheid, om aan abo op te houden, om naar de gescheiden verhoging te gaan.

Beloften van eerste minister, om opnieuw "aan de verwijzende abonnees aan dit te informeren tijdens
aangewezen periode v??r de uitbreiding van het contract in het
schrijven", maar ook wordt deze verklaring ge?valueerd kritisch door de
deskundigen. "eerste vertrouwen dat AGBs hebben, om aan de cli?nten drie maanden v??r een verhoging van de prijs
over nieuwe voorwaarden te informeren, het maakt net zodra twee weken v??r de omzetting met de huidige
betaling niettemin hervorm,"zo redacteur hoofdStefan Hofmeir van DF. de "cli?nten moeten aangewezen verrast te hebben en kunnen nauwelijks
reageren. Dan moeten de abonnees op toekomstig vertrouwen hem, dat op tijd op prijs het om stijgt worden ge?nformeerd?"

Wie naast April verlaten begin opnieuw van eerste minister intekent, 14 meer van het onderhoud van de zenders zij desenergizaron
automatisch van ook eerste tegen drie maanden waren. Een edel gebaar van eerste minister, niettemin veel pikant: "eerste extra wordt" het niet tegengehouden meer tijdens de eerste
drie maanden, het contract en de verandering van de cli?nt betalen contemporarily
in plaats van de vijf euro beschouwd als 15 euro in de maand toen - de
normale prijs voor het begin en meer.

Wie met het begin van eerste minister voor vijf euro bevat is, slechts ??n optie heeft: de "cli?nten moeten nauwkeurig aan abo tegenhouden, aldus is er geen mogelijke automatische verbetering en dan van de
handel een nieuw abonnement dat begint verenigt zich eenvoudig ", De gissingen van Hofmeir/adviseert

ik hoep dar het vertaal klopt:biggrin:
grtz roufa!

Hoi,

verkeerd gelezenen verkeerde vertaling.
Het gaat erom dat het oude startpakketje van 5 euro afgeschaft zal worden en dat als iemand vanaf april ja zegt aan het nieuwe startpakket ( 15 euro ) deze persoon gratis voor 3 maanden het plus pakketje erbij krijgt. MAAR als deze persoon in deze 3 maanden niet zegt van " ik wil het niet deze PLUS "dan heeft ie een verdrag van 1 jaar aan zijn broek.
Niks gratis dus voor de gewone zwartkijker maar een instinker van premiere voor de goedgelovige zielen onder ons.
En iedereen maar medelijden hebben met die geldwolfjes, want die hebben het toch zo zwaar met de zwartkijkers.

Zielig doen aan de ene kant en aan de andere elke toekomstige of bestaande klant 2 keer in zijn kont n**k*n.
Lang leve de pay tv.

Silverfox

gechrijven onder behoeden van type fouten ik heb dat niet uit mijn hoefd vertaalt maar met een machine
grtz roufa!

Hoi,

is goed en niet goed want jeejee is er met begonnen en toen ben jij ( of U ) ermee doorgegaan : valse en verwarrende informatie en het eerste aan het adres van jeejee toe te schrijven.Het rommelt nu al genoeg op de seca 2 markt en moeten we dan echt dit soort onzinnige topics aankijken????
Ik ben ben een user zoals vele andere hier maar moet dit soort shit hier geplaatst worden !!!!! Nee dus.

groetjes Silverfox

Hallo

Ik begrijp niet waar men zich druk over maakt.
Met dit hoort hier niet.
Men was hier klaarblijkelijk in de waan dat het april gratis
was.Maar doch men had zich vergist.
Maar geen besschuldigingen aan iemands adres.
We maken allemaal wel eens een foutje.
Dus laten we het gezellig houden.
En wie weet kunnen we binnenkort wel pw kijken.
je weet immers maar nooit
groetjes
Hummaxboy

Hi..

Niet rot bedoeld hoor...
Maar wees blij dat er wat info komt.
Willen we allemaal "gratis kijken" ??
NEE.. sommige mensen hebben wel wat aan deze info.
Denk aan de formule1.
Dat zijn vooral de mensen die duits kunnen lezen en 't niet door een rotte vertaler heen hoeven halen.
En er staat toch ECHT gratis, toch ?
Originally posted by silverfox
Hoi,
deze persoon gratis voor 3 maanden het plus pakketje erbij krijgt.
Silverfox

Grtz... JeeJee

ps. als er nix meer in dank wordt afgenomen dan laten we 't toch.

Hallo
Het is heel simpel Premiere gaat de prijzen verhogen en de abo"s aanpassen daarom krijgen de huidige abonnees gedurende april gratis een aantal kanalen extra erbij.
Ik heb zelf abo op Prem. Film en gedurende april krijg ik Prem Komplett te zien.
Gr. Jacob.

Originally posted by jeejee
Hi..

Niet rot bedoeld hoor...
Maar wees blij dat er wat info komt.
Willen we allemaal "gratis kijken" ??
NEE.. sommige mensen hebben wel wat aan deze info.
Denk aan de formule1.
Dat zijn vooral de mensen die duits kunnen lezen en 't niet door een rotte vertaler heen hoeven halen.
En er staat toch ECHT gratis, toch ?

Grtz... JeeJee

ps. als er nix meer in dank wordt afgenomen dan laten we 't toch.

het was niet de bedoeling om jow boos te maken maar het is een discusie ik vind het zelf ok leuk om wat niewes te lezen laat de hobby door gaan en trek het jow niet aan!;)
grtz roufa!

Hi..

Originally posted by zeddini
ik vind het zelf ok leuk om wat niewes te lezen
grtz roufa!

Daarvoor poste ik 't ook, omweer eens wat news te lezen.
Never mind. ;-)

Grtz... JeeJee

Hallo Jee jee

Ik bedoel jou er ook niet mee hoor.
maar silverfox die zo bot op jou posting reageerde.
Men mag blij zijn met enige postings.
En ik vind dat we elkaar moeten helpen en niet elkaar
moet afkatten.
Maar dat is mijn mening.
Natuurlijk mag een ieder denken wat hij wil, maar moet deze
dan vervolgens niet via deze weg deze kenbaar maken.
Ga gerust door met je postings hoor jee jee.
groetjes
hummaxboy

Hoi,
eventjes iets recht zetten.
Ik wil niemand afkatten of ontmoedigen of zogenaamd bot reageren, maar het woord GRATIS stoort me hier omdat je eerst moet betalen om er iets gratis bij te krijgen.
Als je 3 blikjes cola krijgt voor de prijs van 2 blikjes dan heb je er inderdaad 1 gratis. MAAR je moet wel eerst die 2 andere betalen. Hoe zit het dan met gratis.
Het gaat me gewoon om de presentatie ( en ik versta perfekt duits want ik woon in het duitstalige gedeelte van zwitserland ).
Gewoon een grote headline van GRATIS en dan pas de echte informatie.
Naja ben ik misschien de eikel maar ik heb geloof ik al genoeg mensen op verschillende boards geprobeerd te helpen en mag dan ook eens mijn zegen geven aan een uitspraak die mij stoort.

Groetjes Silverfox

Hallo Silverfox

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat mensen iets denken
gevonden te hebben.Uiteraard is mijn duits ook goed .
En begrijp ik ook wel dat als ze de strat nemen 3 mnd gratis
plus er bij krijgen.En als ze niet binnen 3 mnd reageren
ze automatisch voor 1 jaar lid zijn.
Maar uiteraard bedooeld jee jee het ook goed.
En de reactie die er op kwam vond ik daarom niet leuk.
Dat had ook anders geformuleerd kunnen worden.
Maar dat is mijn mening hier over.
Verder ga ik er niet op in en hoop echt van iedereen ook
van jou leuke reacties te zien,en als ik je helpen kan zal ik
dat desondanks ook wel blijven doen.
Groetjes
Hummaxboy

hoi,

sorry jongens, nogmaals excuses vanwege de toon. De storende factor was voor mij daar maar zoals gezegd is het niet mijn bedoeling om iemand af te snauwen. Als mijn reactie als bot gezien wordt dan wil ik ze best corrigeren en op een zachtere toon brengen in toekomst.

Groetjes Silverfox

Hallo Silverfox

Bedankt voor het begrip.
En denk dat het vast allemaal wel goed komt.
Alleen jammer dat we hier niet zo abo kunnen
regelen volgens de officiele weg.
groetjes
Hummaxboy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan