Premiere nagra op Dreambox

Originally posted by Black Tiger

Op fun schijnt het niet te werken vanwege het chip type, maar als het klopt wat ik las, dan moet je eens een bepaald type tankpasje gaan halen, zo'n gratis puntenpasje, kun je lachen.:)
.

Zo'n tankpasje bestaat meestal uit een lullige eprom zonder "processor" :)
 
Nou, ik wist niet of ik de pm mocht plaatsen, maar als je in het Duckforum gaat kijken, daar staat de complete tekst die ik ook gehad heb.
Lachen gieren brullen dus. Als dat klopt kun je met ELF en Total pasjes leuke dingen gaan doen.:)

Elf en Total pasjes kosten niets, dus proberen is gratis en gaat de kaart stuk heb je ook totaal niks verloren, als dit dus echt waar is dan lach ik mij ook een buik met bananen.:biggrin:
 
en verderop staat Ihr k?nnt Ihn ganz normal mit dem ICPROG behandeln
lijkt mij dus fake, zal wel erg makkelijk zijn met het uitlezen.
ook wordt er gezegd dat de keys al te vinden zijn op de uploadcenters, maar kan ze daar niet vinden.
 
ik weet niet of het de goede zijn maar er staat in de upload een nieuwe softcam en als je die bekijkt dan zitten er de nagra prm astra ...in
en ja met ic prog lees je hem uit maar op welke plek staat de info die je moet veranderen
vooralsnog denk ik dat we nog even moeten wachten op de knobbels onder ons
die komen vanzelf met een oplossing

alleen ditsnap ik niet of ik lees het fout
nagra premm maar ook seca2
"ongecodeert verzenden en in de decoder pas coderen"
 
de versie nagravision van PW is (nog) niet gekraakt, dus dit zijn allemaal fake-files, net als die voor seca2 want die hack is er ook nog niet.


voila,
merDe
 
Wie weet... maar als het echt van mastercrd komt, dan ga ik er van uit dat het wel klopt.

Hoe kom je anders aan al die keys? Ik heb er al op verschillende plaatsen gezien, geen files dus maar keys.
Of die zouden ook allemaal fake moeten zijn, zou kunnen, maarja, men wete maar nooit.

Ben benieuwd waar Mastercrd zijn site heeft als ie inderdaad weer terug is, die gast heeft in vroeger jaren ook het nodige interessants bekend gemaakt met irdeto 1.
Hij maakte ook wel eens grappen, dus dat zou ook kunnen, maar als ie weer een site zou hebben zou ik er echt graag eens gaan kijken dus iemand die een link heeft mag me even een pm sturen als hij wilt.
 
Volgens mijn informatie, zijn er genoeg mensen die naam en faam willen maken met oude namen, zoals MasterCRD en Shimada (die jongen die geld inzamelde en in NL een DVB stream hacked cam ging halen)..........

Heb er zo mijn bedenkingen bij

Grtz Mike
 
Ja dat klopt Mike, want Mastercrd zelf heeft een behoorlijke boete gekregen toen ze hem pakten dus of ie echt weer publiek zou gaan met een site waag ik ook te betwijfelen, zijn alias en bijbehorende gegevens zijn namelijk in Duitsland bij de overheid en PW bekend dus dat zou link zijn.

Vandaar dat ik me ook afvraag of het echt is, maar ALS het echt is..... :biggrin:
 
Originally posted by Mike The Bike
In het kort, inblik in het Premiere gebeuren nieuwe stijl:

Er zijn 2 soorten sat kaarten;
S01 (op 3.83 basis) en
S02 (op 3.84 basis)

Op de kaaren bevinden zich 2 coderingssystemen.

-Betacrypt, dit loopt gewoon verder (wle met nieuwe PMK en Provider IS?s) Dit omdat de oude Dboxen zich niet vanuit de lucht laten patchen.
-Kudelski SA oftwel Nagravision.

Dus Nagra getunnelde Irdeto is Bullshit in het kwadraat.

Nieuwe Premiere goedgekeurde apparaten, lopen op Nagravision en zijn vantevoren door Premiere gepatched. en dus ook het 2e gedeelte op de kaart aanspreken (Kudelski of NV).

!! Deze vertaling klopt niet er staat nl dat ze door PW gepatched moeten kunnen worden via de sat dus.

Vanaf mei 2003 geen keywissels meer, dat heeft volgens dit verhaal te maken met het krappe personeelsbestand van PW.

Verder wordt er nog gesproken over het feit dat de werkelijke DVB/Mpeg stream ongecodeerd wordt verstuurd en pas in de tuner wordt gecodeert.
Binnenkort zou er een nieuwe versie van ProgDVB komen, waarin het hierboven geschreven systeem wordt toegepast.
Uli heeft ook een nieuwe EMU geschreven, waarin de DVB stream als niet gecodeert wordt verdergeleid aan de output (beeldscherm) geldt voor Betacrypt Seca2 etc.
Oostenrijkers hebben een 10-jaar contact op Betacrypt afgesloten. Dus men zal dit niet 1/2/3 afschakelen.

Nu maar wachten tot de eerste PMKtjes in omloop komen :biggrin:

Grtz Mike

PS dit bericht is wel al oud 20-09-2003. Enne is er al een nieuwe ProgDVB?
 
Begrijp me niet verkeerd.

Ik trek dat benzinepasje gebeuren in twijfel!

Grtz Mike
 
Ja trek ik nu ook in twijfel, maar het verhaal van Sjaak trek ik ook in twijfel.

Uli is altijd tegen illegaal kijken geweest, als die al zo'n versie c.q. emu gaat maken, zal deze zeker niet voor het publiek zijn.

Maarja, afwachten dus maar.

Als dit verhaal zou kloppen: "Betacrypt, dit loopt gewoon verder (wle met nieuwe PMK en Provider IS?s)" dan zouden we ook weer gewoon kunnen kijken want dan is het een kwestie van even nieuwe keytjes trekken.
 
Hmmm wat misschien wel nieuws is,dat is dat er een xamuh pentaversie 1.11 is uitgebracht,met conax,voor de bul zenders op thor,maar er zit nog iets bij,namelijk herkenning voor de caid 1801 voor premiere.Dit is dus voor de magic module,maar zal niet voor niks zijn.
 
Bt je hebt pm
 
Op sommige duitse boards liggen ze in een deuk er is niets van waar van de tankpasjes.....
 
:) en jij geloofde dat?




Hahahahahahaha




hmhmh
Sorry ,liet me even gaan :)


hahahahah
 
Zo zie je maar weer dat een beetje ervaring en gezond verstand je al brengt.................

Maar mijn vertaling van het Duitse stukje daar is nog niet op geschoten (op het verhaal dan, niet mijn vertaling) ;)

Grtz Mike
 
Nou ik geloof niet heb ik nog nooit gedaan kijk ik ben gewoon lekker bezig met de hobby en waarschuwde alleen maar voor de onzin verhalen want ze waren op de duitse boarden al een paar dagen bezig en geloof me de handel gaat de boel open zetten want zo stort de boel in ..........


Ik ga weer fijn seca2 kijken met mijn klooncard.....
 
Geloof me best , de handel die heeft niets. En dat gaat nog effe duren ook.
 
@Pikkie je hebt gelijk! Ben blij te horen dat je een goed werkende klooncard hebt en waarschijnlijk niet van Papadopoulos........... :biggrin:

Grtz Mike
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan