Premiere!!!

S

Seerwan

mensen weten jullie wanneer premiere terug komt of waar je de orginele kaart kan bestellen ik ben verslaafd aan premiere!!
vooral de wwe ppv!![worstelen]

mensen help me!!

thnx

Premiere is er nog steeds en altijd geweest met een normaal abonnement wat je kunt verkrijgen door in Duitsland te gaan wonen of een Duitse kennis een abonnement voor je te laten afsluiten.
Ze worden niet verstrekt in Nederland. Hoezo 1 groot Europa....

Rolo

Inderdaad hoezo ??n groot europa nou van mij hoeft dat ook eigenlijk niet hebben we straks als klein land toch weinig meer te vertellen.

ja uiteindelijk hebben die duitsers toch hun zin gekregen na de 2e wereld oorlog 1 europa begroting over de 3% laten gaan en dan nog nederland een trap na geven als ze wat over die afspraak zeggen.
indirect heeft de fuhrer zijn zin gekregen.

Wie wil er nu Premiere kijken? Alles in het duits op een paar zenders na die in het origineel worden uitgezonden, alsof de hele wereld Duits spreekt en tja zo hadden ze het graag willen hebben.
Terwijl er zoveel moois in het origineel (en Spaans)nog steeds vrij te zien is op Hispasat in nagra.
Helaas niet voor lang daar ze sind kort als proef dubbele pids uitzenden dus binnenkort geen Nagra maar Negra.

Doe mij nog maar een bakkie thee Fred, wel een zoetje ipv suiker graag.

Gr Lagos

Jeetje weer thee gadver een echte vent drinkt bier, Inderdaad een europa een navo een nato en allemmaal verschillende providers waar je geen abo op mag nemen als je dat zou willen.....

Terwijl er zoveel moois in het origineel (en Spaans)
Denkelijk zien de meesten toch wel 10x liever iets in het Duits dan in het Spaans.

Origineel is ook wel aardig, maar dan moet je ook 30W kunnen ontvangen anders heb je er weinig aan.

Kijk,
Duits is echt wel een mooie taal. En er een geen tweede taal die zoveel lijkt op het nederlands!

Trouwens wordt er ook nog steeds in 5 Europese landen officieel Duits gesproken:
Luxemburg
Duitsland
Belgie
Zwitserland
Oostenrijk.

Er is geen enkele taal in Europa die dit van zich kan beweren.

Greetz

Satijntje

Wat dacht je van Argentinie en Nigaragua en dat soort Bananen Republieken daar zijn er ook nog enkelen die Duits spreken even niet vergeten natuurlijk ... we maken even geen onderscheid !

Cya ...

@Seerwan,

De PPV's kun je direct ontvangen op 12.5 gr West, live ongecodeerd etc. Hier worden ook de RAW's uitgezonden.
Afgelopen nacht was het Armageddon live!
Het is de Feed naar Premiere!

Dus als je een draaibaar systeempje hebt, december is RoyalRumble-maand!!!

op welke sateliet?? en heb een draaibaar sys maar dan .
ik ben nog maar een beginner!!!

Atlantic Bird 1 (12.5?W)

Fr?quence: 12732 - Pol: H - SR: 6111 - FEC: 3/4

Cat?gorie: Sport - Catch

Transmis en: MPEG-2 4:2:0 (PAL)

Infos: WWE Armageddon

Atlantic Bird 1 (12.5?W)

Fr?quence: 11014 - Pol: H - SR: 20150 - FEC: 3/4

Cat?gorie: Sport - Catch

Transmis en: MPEG-2 4:2:0 (PAL)

Infos: WWE Stamford, ch.1

Hoi,

kun je wel roepen dat premiere allen duits is maar dat was al een tijdje geleden!!!Premiere dircet heeft al 4 maanden voor de wissel 2 talig uitgezonden en met ac3 meestal.
En de filmen die ze gaven waren ook 1 tot 2 maanden voor de anal + nl daar.
Wie roept daar ???

Premiere see you soon

Groetjes Silverfox

ik heb een schotel en een receiver met 4000 kanalen
van de 4000 lopt 400 of zeg maar 500 kanalen en de rest zwart
wat moet ik met de rest doen wissen?
nee zeker niet jongens jullie zeggen premiere niet goed!
maar bij mij past die vult een paar lege zenders.
alle kanalen zijn goed alles maar kleur te zien
grtz roufa!

Duits is echt wel een mooie taal. En er een geen tweede taal die zoveel lijkt op het nederlands!
IEEEEEKKSSS!:eek:
Nou sorry, maar smaken verschillen heel duidelijk.
Duits en mooi zijn bij mij 2 verschillende dingen.:)
Eerlijk gezegd vind ik ook niet dat het op Nederlands lijkt. Zuid-Afrikaans en Vlaams lijken veel meer op Nederlands dan Duits. En een van de Scandinavische landen of Denemarken, weet ik niet meer daar lijkt het ook nogal.

De plaats in Belgie waar ze nog Duits spreken is in een uithoek die vroeger ooit eens ofwel van Duitsland is geweest voor een van de wereldoorlogen, of wat Duitsland zich ooit na WO1 toegeeigend heeft en daarna heeft moeten teruggeven.
Belgie is toch echt hoofdzakelijk Frans en Vlaams.
In Frankrijk spreken ze ook Frans, in Zwitserland ook en een deel van Spanje en Luxemburg ook. Zo... hebben we toch een taal die in Europa ook evenveel of meer gesproken word.:)

Maar in principe maakt het me niet uit waar ze overal Duits spreken, zolang ik er maar niet teveel van hoef te horen en zolang Premiere maar weer van dat zwarte beeld af gaat.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan