Prijzen tweedehands auto's?

Even hier naar toe gemoved.
Luchtje aan? Hahaha, zitten ze onder de koeienstront of zo? :biggrin:
 
Nee mannen uhhh krijgen jullie geen beelden en nieuws uit het noorden?
Het grote schip wat in brand stond ligt nu in de eemshaven. Vandaar het luchtje.
 
Ben benieuwd of er nog een auto in is te vinden die nog te gebruiken is, al denk ik dat de rook die in het hele schip heeft gehangen, niet echt een positief effect zal hebben gehad.
 
Las ergens dat er een vrachtje Mercedes bij waren.
Krijgen die een ander embleem.
BMW
Bei Mercedes Weggeworfen
 
Alles waar de rook kon komen is waardeloos geworden.
Ik spreek uit ervaring.
Ooit heeft mijn schuurtje een uur in de brand gestaan.
En alles kon je weggooien alles ging roesten.
 
Ik kom meer dan genoeg auto's tegen, maar nogmaals de prijzen!

Ik ga voor een auto van 2005 geen €5.000,- betalen.
 
Nee mannen uhhh krijgen jullie geen beelden en nieuws uit het noorden?
Jawel maar ik keek pas naar het nieuws om 17.00 dus toen jij dat postte wist ik dat nog niet.

Achja goed uit laten waaien die auto's, dat schip is zo groot, zou zomaar kunnen dat er toch nog enigszins bruikbare auto's tussen staan. Misschien heb je er dan een van 2023 voor 5000 euro freggel1?
 
@freggel1 , kijk je ook in duitsland en belgie?
Een oudere auto importeren is niet zo heel erg lastig..
 
De auto's van het schip lees ik in het AD de onderste vier parkeerdekken zien er nog goed uit het vijfde dek was leeg vanaf dek 6-11 heeft het hard gebrand dus die zullen verloren zijn.
 
De auto's van het schip lees ik in het AD de onderste vier parkeerdekken zien er nog goed uit
Misschien zien ze er goed uit maar, water en rook schade is wel een ding.
 
Rook trekt bijna overal in.
 
Mooie auto.
Heb je die ook bij een garage gekocht of particulier?
Viel me namelijk op dat er nog geen nieuwe APK op zat. Garages doen vaak wel nieuwe APK er op bij verkoop.
 
Garages doen vaak wel nieuwe APK er op bij verkoop.
Vervaldatum 13-05-2024 (over 9 maanden), het duurt dus nog even voordat het weer aan de beurt is. Volgens mij gebeurt dat wel vaker met oudere auto's.
 
@Black Tiger , waar haal jij het vandaan dat er geen nieuwe apk op deze auto zit?

In het rapport [kentekencheck] wat ik jou gestuurd heb via WA, er staat in dat rapport dat deze auto tot 13-05-2024 gekeurd is. ;)

De auto is gekocht bij een handelaar, alleen inruil, geen aflevererbeurt oid.

Ben zelf al 2 dagen aan het poetsen, an de binnen en buitenkant, tot nu toe 2 deukjes en wat lakschade gevonden, maar, tja, wat wil je met een auto van 16 jaar?

Nou nog even onder de motorkap kijken wat ik daar nog kan doen, hier en daar wat aan de lak doen.
De uitlaat is als men de waarheid heeft verteld, nog maar 3 jaar jong, banden zijn in orde, maar ach voor €5950, minus de inruil van €2950,- [deed wel pijn, was een erg goed onderhouden Meriva] mag je wel iets verwachten.

Ik zit zelf niet op de achterbank of op de volgende rij stoelen [7-zits] maar daar heb ik geen vuiltje of krasje kunnen vinden.

Morgen even een afspraak maken voor een controle en grote beurt, en dan hopelijk weer een tijdje rijden. :biggrin:


Ik moet wel even zeggen dat als je de gas intrapt bij zo'n 2.2 , en je bent er niet op voorbereid, dat je behoorlijk in de stoel gedrukt wordt.

Zo, en nou ga ik naar de bios.
 
wat wil je met een auto van 16 jaar?
In elk geval geen distributieriem vervangen :biggrin2: Gelukkig heeft jouw Zafira een ketting. Met een beetje geluk kan die 158.307 km op de teller zonder al te veel problemen worden verdubbeld.
Zelf heb ik jaren geleden een Vectra gehad (benzine) met de zeer respectabele 300.000+ op de teller, zonder kostbare mankementen.
 
Dat lukt niet altijd @Peer, bij de Meriva die ik gisteren ingeruild heb daar heb ik afgelopen winter een nieuwe ketting en waterpomp laten plaatsen, bij een kilometerstand van 155000.

Bij de koude start ratelde die ketting toen niet een paar seconden, maar meer dan een minuut!

En ik ben helaas iemand die niet van bijgeleiden houdt. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan