profiel aanpassen??

B

brombeer

Dat heb ik nu al een paar keer gedaan maar de melding blijft komen ???Foutje in de boardsoftware eenden?

Moi Brombeer.
 
Heb je alle 3 gevraagde dingen aangepast?

Het is geen foutje in de software. ;)
 
Je kunt de melding die bovenaan maar blijft zeuren en zeuren, wegklikken door het kruisje rechtsboven aan te klikken.
Daarna is ie weg.

Overigens ben ik het met deze maatregel niet eens, onder andere omdat je meer verplicht moet ingeven dan nodig is om het door admin opgegeven gewenste effect te bereiken.
 
Overigens ben ik het met deze maatregel niet eens, onder andere omdat je meer verplicht moet ingeven dan nodig is om het door admin opgegeven gewenste effect te bereiken.
Wat is er dan meer dan nodig? Eendenteam heeft alleen de 3 meest benodigde zaken er in opgenomen. Opslag zit daar ook in vanwege het feit dat daar ook vaker vragen over komen.
Daarnaast heeft men de mogelijkheid, zoals jij hebt gedaan, om niets in te vullen, dus de enige verplichting is om "iets" aan te klikken. Er is geen verplichting om informatie vrij te geven.

Persoonlijk vindt ik het wel handig, m.u.v. die meerkeuze optie, het was makkelijker misschien als men alleen de meest gebruikte ontvanger zou aangeven. In mijn geval kan ik bijv. een vraag over een Dreambox stellen en dan weet nog niemand over welk type het gaat, want er staan er meerdere in m'n profiel.
 
freggel1;212419 zei:
Heb je alle 3 gevraagde dingen aangepast?

Het is geen foutje in de software. ;)
Jazeker alle 3 gevraggde items overigens is de rode tekst weg als ik naar beneden en dan weer naar boven scroll .

Moi Brombeer.
 
freggel1;212419 zei:
Heb je alle 3 gevraagde dingen aangepast?

Het is geen foutje in de software. ;)

Ja dat staaat overigens ook onder mijn avatar.Maar iedere keer dat ik opnieuw inlog komt de rode tekst.

Moi Brombeer.
 
Black Tiger zei:
Wat is er dan meer dan nodig?

Je bent verplicht een geboortedag aan te geven.
 
Dat is al lang zo en heeft niets met deze wijziging te maken. Dat met die geboortedag is volgens mij een jaar geleden al ingesteld als mede anti-spam maatregel, is op Fun ook zo. Maar "oude" gebruikers merken er niets van totdat ze iets aan hun profiel gaan updaten.

@Rienk en Brombeer: Even geboortedatum invullen.
Als dat niet helpt, kijk dan even wat je hebt draaien v.w.b. anti-virus, firewall, anti-spyware toestand en/of popup blockers want dan ziet het er naar uit dat er cookies geblokkeerd worden.
Wat je ook kunt proberen is al je browservensters sluiten, dan alles cookies en temp files wissen, inloggen en vinkje zetten bij "mij onthouden" ernaast.
Dan zou het probleem over moeten zijn.
 
MAS3;212427 zei:
Je kunt de melding die bovenaan maar blijft zeuren en zeuren, wegklikken door het kruisje rechtsboven aan te klikken.
Daarna is ie weg.

Mas3 zegt het al hoor, op het kruisje klikken wat rechtsboven bij de rode tekst staat, dan is de melding weg, als alles correct ingevuld is.
 
freggel1;212468 zei:
Mas3 zegt het al hoor, op het kruisje klikken wat rechtsboven bij de rode tekst staat, dan is de melding weg, als alles correct ingevuld is.

Klopt helemaal tekst is en blijft weg ,iedereen hartelijk dank voor de moeite.

Moi Brombeer.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan