B
brombeer
Dat heb ik nu al een paar keer gedaan maar de melding blijft komen ???Foutje in de boardsoftware eenden?
Moi Brombeer.
Moi Brombeer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Wat is er dan meer dan nodig? Eendenteam heeft alleen de 3 meest benodigde zaken er in opgenomen. Opslag zit daar ook in vanwege het feit dat daar ook vaker vragen over komen.Overigens ben ik het met deze maatregel niet eens, onder andere omdat je meer verplicht moet ingeven dan nodig is om het door admin opgegeven gewenste effect te bereiken.
Jazeker alle 3 gevraggde items overigens is de rode tekst weg als ik naar beneden en dan weer naar boven scroll .freggel1;212419 zei:Heb je alle 3 gevraagde dingen aangepast?
Het is geen foutje in de software.![]()
freggel1;212419 zei:Heb je alle 3 gevraagde dingen aangepast?
Het is geen foutje in de software.![]()
Maar iedere keer dat ik opnieuw inlog komt de rode tekst.
Black Tiger zei:Wat is er dan meer dan nodig?
MAS3;212427 zei:Je kunt de melding die bovenaan maar blijft zeuren en zeuren, wegklikken door het kruisje rechtsboven aan te klikken.
Daarna is ie weg.
freggel1;212468 zei:Mas3 zegt het al hoor, op het kruisje klikken wat rechtsboven bij de rode tekst staat, dan is de melding weg, als alles correct ingevuld is.