Nou ik moet zeggen,dat ik meestal wel aardig veel weet te vinden op het internet,ook eventueel discussie bijvoorbeeld ontrend het gebeuren seca II.Ook ben ik iemand die als ik iets gezien heb het niet zo makkelijk vergeet.Zo weet ik dat hetzelfde speelde met all ontrend irdeto II.En waar ik kan zeggen dat er uiteindelijk ook niks concreets werd gebracht tot aan nu toe.Het verhaal van MR Zap was ook zo iets,waar ALL zeer zeker niet de uitvinder van was,maar iemand anders,die ik niet met naam zal noemen,maar die iemand anders was degene die dat werkend kreeg.Ook was het toen zo dat ALL iedere dag melde dat hij dit en dat keek,maar waar oplettende mensen op bepaalde boards dan inneens vragen zag van deze meneer waaruit bleek dat hij gewoon niks kon zien,net als ons.Die vragen en bepaalde antwoorden komen nu ook weer terug,waaruit het mij doet lijken of het meer All zijn plan is om ons de files op uploads te laten uittesten om te kijken of er iets uit voorvloeit,zodat hij dat niet hoeft te doen ivm met eventuele virussen of teveel werk of omdat hij er soms zelf de ballen van snapt.Verder is het zo dat als mensen als duwgati,niet de eerste de beste zelfs nog geen antwoorden weten,je toch mag aannemen dat er wel aangewerkt wordt maar er nog steeds niks publiek is.Ook grote makers van firmwares laten in elk geval niks horen over seca II en die hebben toch ook wel aardig wat in hun mars gezien de steeds betere firmwares voor dreamboxen dboxen humaxxen nokia`s plips en pioneer dozen.Wat we dus gewoon kunnen stellen is dat ALL zoals gewoonlijk blufpoker speelt,en daar kan je je aan storen,maar ik kan er best wel om lachen.Soms is het best leuk,zo komt er weer eens een linkje voorbij,waar toch soms wat andere leuke dingen te halen zijn door zijn postings.Het geeft dus wel wat leven in de brouwerij,waar het de laatste tijd toch een beetje stil valt op de boards(ook vanwege vakantie).
Vaak lees ik het met veel plezier,als ik het echt onzin vindt sla ik het gewoon over,maar verder stoor ik mij niet echt aan zijn postings,ik denk maar zo je moet het gewoon een beetje met een korreltje zout nemen.En neem van mij maar aan als de hack er komt,dan zul je overladen worden met berichten,en zal je het echt niet van ALL alleen horen.Dat moet ondertussen iedereen ondertussen wel weten,kijk maar eens naar de recente hacks op conax freextv en noem maar op,de boarden staan er dan vol van,net als van de emu`s de excellente firmwares etcetera.Een geheim blijft vaak niet lang geheim,er hoeft er maar ??n te zijn die uit de school klapt,maar meestal gaat dat niet gepaard met puzzels of ik ga publiek of mag het,het file staat er dan vaak gewoon,en als het werkt dan gaat het als een lopend vuurtje,en taal is daarbij totaal geen barriere.Het enigste waar ik wel benieuwd ben is hoe ALL de puzzel gaat draaien,maar mensen ga nu niet al een te grote hoop hebben dat er iets komt,want dat is niet zo,zie het maar als een off topic spelletje,All zegt wat en wij reageren en dan is ALL ook weer gelukkig.Wij zijn dus eigenlijk een beetje met zijn allen de psychiater van ALL!!!!