Raspberry PI

Super dat het werkt! Nu maar hopen dat het inderdaad sneller en beter is geworden.
 
nou ja super , het werkt maar de meeste rubrieken zijn leeg en vermelding geen info beschikbaar , dan na een minuut oof zo verschijnenen er tegels

Films series kidslifestyle sport uitzending gemist documontaires en Independant

Klik ik op films
Even geduld

Keuze uit
Zoeken
Favorieten
Watchlist
Aanbevolen

Bij iedere keuze staat bij start geen info beschikbaar
Kies Favorieten
Even geduld
Pick a list to use for Favorites

Er valt niks te picken
geen info beschikbaar

|Het lijkt erop dat de DITIS TV niet de repos die nodig zijn heeft geinstallleerd
Jammeer dat er niet meer hobby-isten zijn die mee koekeloeren

 
Waarom installeer je niet gewoon een kale Kodi en dan met de plugings van https://superrepo.org/
Ben je klaar en heb je hetzelfde als ditistv.
 
Ik ben wel met deze hobby bezig @Matrix, maar zoals @crazymotha zegt met Kodi. ;) 

Moet nog ff mijn computerhok verbouwen en dan ga ik daar weer mee verder, mijn oog is namelijk gevallen op een Amazon Fire TV...
 
Ik heb zelf de Pipo https://www.youtube.com/watch?v=s1BFG_tiOIQ
Deze is multiboot Android en Windows 8.1
 
ik heb het over de combinatie Raspberry en DitisTV sorry voor de onduidelijkheid.

DitisTV Alive  lijkt nu een beetje te werken , lijkt gewoon op Kodi en dan de laatste versie hiervan, Alles is in Alive geinstalleerd maar te vinden onder Apps.

Dus Icefilms en genesis en de hele mikmak is wel terug te vinden maar is even puzzelen
Vermoedelijk is de Alive die gepost is niet voor de RAspberry.

Maar het is hobby

Komt een vraag op betreffende mijn subwoofer maak hiervan een nieuw topic
 
CM

Heej Pipo Hoe lang nog, want de geschiedenis leert dat je nogal snel schuift met je spulletjes :rolleyes: :p
 
Ach ja.. ben inmiddels groot inkoper bij AliExpress in China :)
Ik vind het altijd leuk om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken.
 
Wat ook leuk is Koasbox op je Raspberry zie hier: https://www.facebook.com/Kaosboxtv
 
stom gedoe moet me aanmelden in bij faKebook en dat wil ik helemaal niet dus geen link

Heb wel enkele linkjes gevonden maar die zijn uit de lucht

Dus kaosbox is gratis maar voor niets
 
leuk bestand , start niet op blijft flikkeren in regenboog vierkant
Vervang de K maar door een CH
 
Hmmmmmm net even een andere voeding gebruikt en nu loopt ie wel door.
Dus ch is weer k.  Het installeert zowat alles op kodi.  En lijkt heel aardig.  Dus als iemand niet op fakebook zit en graag die image van kaosbox wil, geschikt voor raspberry pi, b en b+ heeft kan hem van me krijgen.
 
Zo zie je maar weer de aanhouder wint :) Heb deze ook gebruikt toen ik nog een Rasp had en was daar best tevreden mee.
 
De addons voor de NL sport kanalen zijn te halen bij www.tvaddons.nl
 
PIPO X7S - DUALBOOT heb ik net besteld 165 euries bij android-warehouse.com
wil ook ff kijken wat dit is
 
Heb je ook gelijk een draadloos toetsenbord/muis besteld? dat heb je wel nodig met dit apparaat.
Zelf gebruik ik Rii mini i8 i.c.m. de Pipo.

Hij is wel duur in Nederland, zelf heb ik incl. verzenden 118 euro moeten betalen.
 
oke nieuwsgierigheid is geactiveerd

Wat kan dat ding allemaal ( in vlugschrift graag)
 
Je krijgt hiervoor een Windows 8 computer in mini uitvoering.
Dus windows proggies als Kodi draaien hier perfect en lekker snel op.
Verder zit er ook android op vind ik persoonlijk wat minder en zonde van de ruimte, maar het zit erbij.
 
100-115 $ op Ali express voor de Pipo X7s 

weet niet of hier nog invoerrechten en btw overheen komen?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan