Redcam

@Guus,

Is het probleem met je nieuwe CAM al opgelost ? Zo niet, ik heb nu een nieuwe file waarbij de ATR aangepast is...ik kan hem niet testen omdat ik geen v478 Viaccess CAM hebt. Laat maar even weten.

 
Vooraleerst iedereen bedankt voor de reacties.

Met het module ben ik nog niet gevorderd, heb ook de

files1606 van Strsh geprobeerd ,helaas.

Aan Gizmo,als het mogelijk is wil ik de files graag eens uitproberen.

Prettig weekend

Guus

 
Helaas...nog even geduld hebben:

'True - no one HEX is working yet. There is only expensive ($300USD - terrible) commercial pirate card available which works. But the new 478 CAM is at hardware level the same as the old 477, there are changes to improve compatibility with original cards. I mean, that the incompatibility with GW is only side effects of this changes, so is only question on time, when the working HEX will be available for public.

NEW Latest Viaccess Red Cam File for Use on Viaccess Cams With the New Red Label By Strsh 22/06/01

But this file is for older RedCAM 477 and does nor work with the "new" RedCAM 478.

I have changed the info regarding this file.

Regards Phill'

 
Hallo Mensen heb zo juist een nieuwe file voor de 478 viaccess red cam binnen en die zou 100% moeten werken op dit cammetje als iemand deze zou willen testen dan kan dat even een email deze kant op en je krijgt hem van mij ik heb alleen een 477 dus kan niet kijken of hij ook op een 478 werkt maar in de beschrijving staat van wel .

G.R Pecari

ps je kan hem ook van mijn site snukken

BarracudaV is de naam en staat in software

 
Eindelijk hehe,

Knap stukje werk hoor, loopt als een speer

laten we de heren, dames proggameurs maar weer dankbaar zijn.

Fantastisch.

Helgo

 
Ik heb de files getest op een 478 alles schijnt perfekt te lopen behalve in het TPS pakket heb ik af en toe de zgn 10 seconden uitval (exact hetzelfde zoals Taq's en K's op een secadoos)

 
nu de pic file beschikbaar is voor de 478 cam zal het wallbanger verhaal ook wel snel mogelijk worden..

iemand wallbanger al aan de praat met de 478?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan