- Waarderingsscore
- 8
- Punten
- 18
Met dit proggie, wat ik al járen gebruik om .avi filmpjes af te spelen, heb ik opeens problemen.
Het ene filmpje wil die wel afspelen en het andere niet; toch staan ze in dezelfde map.
De filmpjes die hij niet wil afspelen kan ik wel met bijv. Windows MP afspelen of met VLC of met Media player classic, maar ja, ik heb nu eenmaal de divx player als standaard voor mijn .avi filmpjes
Ik krijg de volgende foutboodschap en heb geen flauw idee waar het over gaat:
De instructie op 0x5056017 verwijst naar geheugen op 0x73507bc. (dat laatste getal is variabel)
De lees- of schrijfbeweging (read) op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Ik het de player verwijderd, register schoongemaakt en de player opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Heeft iemand 'n idee?
b.v.d.
Het ene filmpje wil die wel afspelen en het andere niet; toch staan ze in dezelfde map.
De filmpjes die hij niet wil afspelen kan ik wel met bijv. Windows MP afspelen of met VLC of met Media player classic, maar ja, ik heb nu eenmaal de divx player als standaard voor mijn .avi filmpjes
Ik krijg de volgende foutboodschap en heb geen flauw idee waar het over gaat:
De instructie op 0x5056017 verwijst naar geheugen op 0x73507bc. (dat laatste getal is variabel)
De lees- of schrijfbeweging (read) op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen.
Ik het de player verwijderd, register schoongemaakt en de player opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Heeft iemand 'n idee?
b.v.d.