@sat 9500s NO/AV

je moet wel zorgen dat je alle bestanden klaar hebt staan

matrix cas , en mr 1.055 bin

programma oproepen , erease all , zie je 34 blokken counter.

daarna op write xlink , klikt op matrix cas en open

de blauwe balk loopt snel.

dan open file , klik mr1.055 bin , en dan meteen op write in cas 2.1.
counter moet dan gaan lopen.
soms lukt dat niet , dan programma stoppen , gaat soms moeilyk by my.

weer opnieuw beginnen

software haal je op ucassupport.nl afd software
 
hallo Wiltop

Die schrijft zijn xilinx zonder probleem, en daarna de Mr 1.055. Alles lijkt perfect te verlopen. Programeren succesvol verlopen. Maar als ik het menu kijk zie ik nog steeds cas slot niet geinstalleerd. Heb ook nog geen dreamboot of dreamload gehad k'weet niet of dat er iets mee te maken heeft hoor. Maar met de Magic Module moet je die eerst in draemlaod zetten voor alleer je er een of andere versie van soft kan op schrijven.

groetjes Postattack
 
je moet even power off doen , en dan zal die wel mr 1.xxx aangeven.

hoop ik althans

die dreamload is niet nodig.

bezet cas 2.1 je pc ook zo.
heb nog wel 'n 2.4 ghz
 
hallo Wiltop
Inderdaad die cas is wel druk bezig hoor.Tweede keer gedaan zlfde resultaat alles ijkt perfect te verlopen maar de@sat detecteerd geen casslot, jammer maar helaas. Zal morgenavond nog eens proberen, K'ga nu gaan slapen want ik moet er om 04.30 uur terug uit.

gtoetjes Postattack
 
NOG WAT VOLGEND ADVIES.
ik ga er vanuit , maar voor de zekerheid.
als cas 2.1 klaar is , disconnect , kabel uit @9500 halen.
power off , aan , dan zou het goed moeten zijn.

heb je via de settings editor , nog wel contact.

probeer als niets meer werkt , de software , van 19-07 2003 weer eens te laden.

of ipv matrix , de magic met penta 1.09.

verder zou ik nu niets meer weten , retour importeur tl
 
naxjp -getid ARM7TDMI -auto xilinx9536.jed -port byteblaster.txt
Enter.

Eerst erasen in Casstudio ... daarna naar je dosbox en de Dir. NAXJP openen , nu ga je de Xilinx schrijven (Vanuit je dosbox)
Tik het bovenstaande maar in.

Zo moet je de Xilinx 9536 proggen in je Dos box daarna naar Casstudio en file laden en schrijven.

Wil je een Penta 1.11 laden dan raad ik je aan om een Dumpfile te nemen van de MM 1.02 met Penta 1.11 daarna kan je de C*nax versie er in blazen.

En zie we hebben voor (bijna) altijd beeld ....

En .. vergeet niet even in je C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS LOADDRV te klikken en giveio te laden.
Dat kan wel eens een stuk beter werken met de Cas Interface.

Geluk ....
 
Hallo Bugsy Siegel

Bedankt voor je hulp
Als ik het comando in typ in dos heb een foutmelding.
En als ik een uitleg lees met stap voor stap dit te doen staat er ergens bij dat ik na het laden van loaddrv en giveio.sys de plug en play aparaten moet omzetten van demand op Automatisch. maar weet niet wat ze daar dan mee bedoelen of waar ik dit kan veranderen.

groetjes Postattack
 
Je moet wel je Xilinx hernoemen in bijv. xilinx9536.jed of zo.
Ik bedoel je moet wel het zelfde Commando intikken zo als jij je Xilinx.jed hernoemt hebt.
 
Plug and Play moet je gewoon uitzetten.
Ga maar naar www.grc.com en down het progje Unplug n' Pray and try again ....
 
Hallo Bugsy siegel en Wiltop
Ik heb nu al die tips uitgevoerd, de Mr 1.055 geladen alles verloopt schijnbaar goed. maar als ik op de @sat kijk zie ik nog steeds cas slot niet geinstalleerd staan. De xilinx9536 wordt herkend bij het connecteren van de cas studio. CAM Connected
Xilinx XC9536XL CPLD Version 3 detected
Searching for flash...
Manufacturer ID: 0x98
Device ID: 0x0043
Flash: TOSHIBA TC58FVT160AFT. wat doe ik nog verkeerd ?

groetjes Postattack
 
Ik weet het niet meer .
Ik bedoel , als je alles goed gedaan hebt en MR 1.055 staat erin en het is geverifieerd door Casstudio dan moet hij het doen .
Misschien een hardboot van je receiver ? schiet mij maar lek .
Even een stomme vraag , je start hem toch niet op met een kaart erin ?Nah ... laat maar dat was wel een erg stomme vraag .
Wat je wel nog kan doen denk ik , even een Dumpfile van een Penta proggen met de CasInterface en kijken of dat wel werkt.
Werkt dat nou niet dan is er echt iets naar de eeuwige jachtvelden en dan denk ik persoonlijk de Flash.( die kan naar de klote zijn en toch herkend worden ... raar is dat he ?)
Maar ja ... ik probeer nog steeds mee te denken.

Veel geluk en we horen het wel .
 
volg mijn oude advies nog eens , laad de software van 19-07 eens opnieuw.
heb je met de rs232 nul kabel nog wel contact , bv settings lyst.
 
Postattack , ik heb je een E Mail gestuurd met de mogelijke oplossing.
Ik hoor het wel.

Groeten.
 
Hallo Wiltop
Ik heb geprobeerd om nieuwe soft te schrijven maar ik krijg steeds een foutmelding iets in verband met de compoort.
Settings lezen en terug schrijven werkt wel vlekkeloos.De versie software 19-07 heb ik niet in mijn bezit, kan deze dus niet proggen.

Bugsy Siegel
De mail dat je me toegestuurd heb is een matrix cas file, maar de benaming van de zip file is xilinx en er staat daar geen xilinx in.

Sorry dat ik zolaat reageer hoor maar mijn verbouwingen h? weet je wel !!

groetjes Postattack
 
de settings lijst terug schrijven gaat toch ook via de compoort ?

compoort wel goed ingesteld bij dat laad programma?

de site is www.atsat/supp9500.htm

de 2 cas moet je denk ik hebben , hangt van je systeem af , 2 cas poorten.

de software ziet jouw ci , dus om maar uit te sluiten dat het daar aan ligt
 
Hallo Wiltop
IK heb die software versie geprobeerd en ik krijg deze foutmelding. Kan je daar aan zien wat er fout is ??


File open O.K.!
-. Target loader version : 1.0.7
BL_FLASH_INFO
FLASH_INFO
Target 2M Flash.
BL_FLASH_END
Connect Success
Target Model Mismatch : RICKSON
Upgrade Fail

COM1 Off !!! ("Ent" to On.)

groetjes Postattack
 
toets eerst 12345 in dan kom je in de supervisor mode misschien wil het dan.
 
zoveel verstand heb ik er niet van.

wat geeft jouw systems settings

hier de mijne

eci 9500s
last upd jul 18 2003
sv vo 1.05.04
hv v 13.41.65
loader v 1.07
ca 2 1 3

je kunt ook een factory reset doen , kan geen kwaad.
je weet niet wat de vorige bewoner er in gezet heeft.

je software geeft tenslotte je cam informatie , het laden van de cam gaat toch goed.

je kunt ook met xlink je dream load erop zetten dacht ik en maar eens kijken of je software dat gaat herkennen.

daar lijkt mij nu het eerste probleem te zitten , toch ?
 
Hallo Kjonker
Je zegd 12345 super modus ! Maar als ik deze combinatie intik nadat ik de @sat heb aangezet krijg ik juist het kanaal 5 te zien. Of hoe moet de @sat staan als ik deze super modus wil bereiken.

Wiltop ik heb nog geen enkele keer in de dreamload modus gestaan. Altijd als ik even kijk staat er Cas Slot niet geinstalleerd.

Bugsy Siegel
Op mijn xilinx in de ontvanger staat er xc9536xl-tm vq44bmn0237 fe235593a 10c. Als ik nu de bewerking doe in dos schrijft die toch de xilinx maar voor hij deze schrijft geeft de Pc eerst de melding foute bewerking dit programma word afgesloten. Als ik het programma afsluit begint deze wel te schrijven met als resultaat het zelfde als er staat beschreven in de handleiding. Dan schrijf ik de matrix cas nadat ik eerst Erasa all gedaan heb. Dan terug in dos weer hetzelfde eerst een foutmelding .... toch schrijven dan de matrix reload, maar beschreven staat er dat het ongeveer 1 uur en 15 min. duurt. Maar bij mij duurt dit schrijven maar een paar minutjes. Dan de melding dat alles goed is, maar even kijken in het menu maar steeds geen Cas Slot.

groetjes Postattack
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan